Stránka 1 z 4

ET vs. DET

Napsal: 11.10.2007, 19:39
od jsadik
Zajímalo by mě co jestli je se vyplatí měnit CAčko za DETko, když bych chtěl jít s výkonem na 200 koní?

Re: ET vs. DET

Napsal: 11.10.2007, 19:48
od blázen
DET bude určitě lepší jak ET už jenom kvůli toho že řídící jednotku pořešíš rychle a levně a na 230k stačí jen pár věcí..

Napsal: 11.10.2007, 19:53
od jsadik
To je mi jasný, jen mi jde o to jestli vrážet prachy do motoru a pak GO, když by mi stačila GO původního a pak nějaké úpravy.

Napsal: 11.10.2007, 20:41
od rozum
ET v zadnym pripade, spodek ma jako z papiru - klika, setrvak, pisty a ojnice sou uplne jiny, pak ma slabsi vstriky, mensi turbo, atd.

Napsal: 12.10.2007, 18:42
od jsadik
Někde jsem viděl na netu napsaný, že neni problém z ET dostat 220 nebo kolik,ale nevim jak na tom bude s výdrží..... měl to nějakej anglán,ale přišla mi ta jeho úprava jako dost bastl :D.

Napsal: 13.10.2007, 23:00
od slik85
myslim ze seriove ojnice by to zvladlikup si radej nejake ko detko a dej to donej taka nejzakladnejsi go od kentoyu stoji neco malopres 25000 a kdysi vybrus tak samozrejme vic ale jeto pak mazec

Napsal: 13.10.2007, 23:10
od pablo
nebo kdyz chces prodam ti cely motor s prevodovkou a elektrikou

Napsal: 13.10.2007, 23:22
od Design
to pablo: :shock: a co budeš mit ty když prodaš motor?

Napsal: 13.10.2007, 23:23
od pablo
hehe diru v motorovim prostoru :-D

Napsal: 13.10.2007, 23:24
od Design
To je mi jasny ale čim to vyplniš?

Napsal: 14.10.2007, 08:03
od rozum
220 by to vydrzet mohlo, ale vstriky budou asi davno za limitem :) radeji tam dej IC, pokud ho jeste nemas a zavar ten seriovy pop-off ventil, upousti tlak ze sani uplne zbytecne.

Napsal: 14.10.2007, 10:07
od blázen
pablo píše:nebo kdyz chces prodam ti cely motor s prevodovkou a elektrikou
za kolko? co na něm je a není udělané

Napsal: 14.10.2007, 14:37
od jsadik
Kdybych to dělal, určitě dám jiný vstřiky,FMIC, turbo,písty a asi i vačku.Akorát nevim jak by to nesla váha vzduchu a zbytek a jak je nahradit,popřípadě upravit.

Napsal: 14.10.2007, 14:41
od rozum
jsadik píše:Kdybych to dělal, určitě dám jiný vstřiky,FMIC, turbo,písty a asi i vačku.Akorát nevim jak by to nesla váha vzduchu a zbytek a jak je nahradit,popřípadě upravit.
a jeste ojnice.
FMIC potrebujes tak i tak, tak ho kup :-)
kdyz uz by sis chtel nechat ET motor, tak bych pouzil cely spodek z DETka (pisty, ojnice, kliku, zamky, setrvak, prip. i blok) + prevodovku, nema ten otravny vakl jako S12kova.
vacku asi nesezenes, jedine nechat upravit.
afm vypada podobne jako S13, asi bude mit i stejny limit.

zacni IC, ten ti da fakt hodne, zavar pop-off, boostni turbo a uvidis jak na tom si.

Napsal: 14.10.2007, 14:42
od jsadik
slik85 píše:myslim ze seriove ojnice by to zvladlikup si radej nejake ko detko a dej to donej taka nejzakladnejsi go od kentoyu stoji neco malopres 25000 a kdysi vybrus tak samozrejme vic ale jeto pak mazec
GO bych si udělal sám, to neni zas takovej problém, už jsem nějakej motor poskládal.Co bych nevěděl poradil bych se.......akorát nemám nikoho na výbrusy.A podle mě nemá GO bez výbrusu význam.