ET vs. DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

ET vs. DET

Příspěvek od jsadik » 11.10.2007, 19:39

Zajímalo by mě co jestli je se vyplatí měnit CAčko za DETko, když bych chtěl jít s výkonem na 200 koní?
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ET vs. DET

Příspěvek od blázen » 11.10.2007, 19:48

DET bude určitě lepší jak ET už jenom kvůli toho že řídící jednotku pořešíš rychle a levně a na 230k stačí jen pár věcí..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 11.10.2007, 19:53

To je mi jasný, jen mi jde o to jestli vrážet prachy do motoru a pak GO, když by mi stačila GO původního a pak nějaké úpravy.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 11.10.2007, 20:41

ET v zadnym pripade, spodek ma jako z papiru - klika, setrvak, pisty a ojnice sou uplne jiny, pak ma slabsi vstriky, mensi turbo, atd.

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 12.10.2007, 18:42

Někde jsem viděl na netu napsaný, že neni problém z ET dostat 220 nebo kolik,ale nevim jak na tom bude s výdrží..... měl to nějakej anglán,ale přišla mi ta jeho úprava jako dost bastl :D.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 13.10.2007, 23:00

myslim ze seriove ojnice by to zvladlikup si radej nejake ko detko a dej to donej taka nejzakladnejsi go od kentoyu stoji neco malopres 25000 a kdysi vybrus tak samozrejme vic ale jeto pak mazec
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 13.10.2007, 23:10

nebo kdyz chces prodam ti cely motor s prevodovkou a elektrikou

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.10.2007, 23:22

to pablo: :shock: a co budeš mit ty když prodaš motor?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 13.10.2007, 23:23

hehe diru v motorovim prostoru :-D

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.10.2007, 23:24

To je mi jasny ale čim to vyplniš?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 08:03

220 by to vydrzet mohlo, ale vstriky budou asi davno za limitem :) radeji tam dej IC, pokud ho jeste nemas a zavar ten seriovy pop-off ventil, upousti tlak ze sani uplne zbytecne.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.10.2007, 10:07

pablo píše:nebo kdyz chces prodam ti cely motor s prevodovkou a elektrikou
za kolko? co na něm je a není udělané
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:37

Kdybych to dělal, určitě dám jiný vstřiky,FMIC, turbo,písty a asi i vačku.Akorát nevim jak by to nesla váha vzduchu a zbytek a jak je nahradit,popřípadě upravit.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 14:41

jsadik píše:Kdybych to dělal, určitě dám jiný vstřiky,FMIC, turbo,písty a asi i vačku.Akorát nevim jak by to nesla váha vzduchu a zbytek a jak je nahradit,popřípadě upravit.
a jeste ojnice.
FMIC potrebujes tak i tak, tak ho kup :-)
kdyz uz by sis chtel nechat ET motor, tak bych pouzil cely spodek z DETka (pisty, ojnice, kliku, zamky, setrvak, prip. i blok) + prevodovku, nema ten otravny vakl jako S12kova.
vacku asi nesezenes, jedine nechat upravit.
afm vypada podobne jako S13, asi bude mit i stejny limit.

zacni IC, ten ti da fakt hodne, zavar pop-off, boostni turbo a uvidis jak na tom si.

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:42

slik85 píše:myslim ze seriove ojnice by to zvladlikup si radej nejake ko detko a dej to donej taka nejzakladnejsi go od kentoyu stoji neco malopres 25000 a kdysi vybrus tak samozrejme vic ale jeto pak mazec
GO bych si udělal sám, to neni zas takovej problém, už jsem nějakej motor poskládal.Co bych nevěděl poradil bych se.......akorát nemám nikoho na výbrusy.A podle mě nemá GO bez výbrusu význam.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů