Stránka 1 z 1

Tlak oleja

Napsal: 03.10.2007, 18:34
od coler666
Zdravim, mam S13 s KO turbom, chcem dat druhe turbo ale nepaci sa mi ze tam nieje ziadny budik tlaku oleja a ani teploty takze neviem nacom som, pretoze turbo ktore tam bolo, bolo zadrete /mohol byt maly tlak/ aby som neodpiekol aj toto ako zistim ze tam ide dobry tlak /ratam kolem 4 bar/ chcem to len raz odmerat. Nechce sa mi davad ziadny budik ani cidlo. Alebo sa nemam coho bat? Mal som pred tym uno turbo takze tam som videl vsetko.

Napsal: 03.10.2007, 18:39
od MYSAK
u turba je tlak omezenej. koukni do navodu tam je i psany na jakej tlak. Jinak bolesti tady bejva pricpana trubicka ktera vede olej do turba...

Napsal: 03.10.2007, 18:59
od raddy
do turba nie je obmedzeny tlak ale prietok. tlak na vstupe turba by mal byt rovnaky ako pred filtrom.
coler: ako chces vidiet tlak oleja ked nechces davat ziadne cidlo a budik???

Napsal: 03.10.2007, 19:03
od MYSAK
aha tak to sem nevychytal :oops: ale kdyz omezis prutok tak ti kelesne i tlak ne? predpokladam ze je to reseny jen nakou "tryskou"

Napsal: 03.10.2007, 19:32
od Idaho
MYSAK píše:aha tak to sem nevychytal :oops: ale kdyz omezis prutok tak ti kelesne i tlak ne? predpokladam ze je to reseny jen nakou "tryskou"
na vstupu do turba je restriktor - nesnizuje tlak ani prutok, ale usmernuje "proud" oleje.. bez restrijtioru turba rychle odchází..

už to tu bylo omíláno x-krát.. hledej

Napsal: 03.10.2007, 19:58
od MYSAK
jj neco sem si pocet v navodech jak psal raddy ale asi blbe pochopil. no nic nechame tohle tema puvodnim dotazum :)

Napsal: 04.10.2007, 19:47
od blázen
restriktor snižuje průtok oleje,kdyby nesnižoval, olej by přes turbo nestihl odtekat a při hromadícím se tlaku by to byla dýmovnice

Napsal: 04.10.2007, 19:56
od slik85
mn srko tak do 80stunu tlaci kolem 7baru a pak to klesne na 4 a na volnobiehmam neco cez 2 aolej mam liqui moly 10w40

Napsal: 07.10.2007, 15:27
od coler666
chlapi, takze pojem restrikcia je vlastne vnutorny priemer sroby mam to tak chapat? Ak ano aky je vnutorny priemer tej sroba na motore, ta co je take L - ko.

Napsal: 07.10.2007, 16:07
od Kentoya
ano restrikce je malá dírka zúžení profilu atd

jinak nechci flame war ale představme si věž vysokou 10 metrů a dole dírku 1,3 mm a tu věž o průměru třeba 1metr a plnou vody dírkou bude proudit voda řekněme pod tlakem 10 bar představme si, že na spodek té věže přivaříme např hasící přístroj a tou dírkou o průměru 1mm nám půjde voda do toho hasičáku a na dně toho hasičáku bude díka 1cm

a ted se ptám jste si všichni opravdu jistí, že tlak té vody v onom hasičáku bude i na výstupu díry 1cm 10 bar ?

pro porovnání tlak oleje díky čerpadlu 4 bar (alias věž) restriktor 1,3 (dírka 1,3) hasičák (turbo) výstupní díra 1 cm (odvod oleje z turba do vany) 8)

Napsal: 07.10.2007, 18:46
od coler666
sice nevim o cem tocis :lol: ale tlak nebude rovnaky. Viete mi povedat ten priemer vnutornej diery v srobe teda?

Napsal: 07.10.2007, 18:46
od coler666
hovno na konci bude tlak mensi tak som to myslel, rozmyslam inde a pisem taketo k...

Napsal: 07.10.2007, 18:51
od blázen
ono jde o to,že kdyby restriktor neomezil průtok tak by olej přes turbo nestihl dostatečně rychle odtékat a tvořil by se na vstupu tlak na těsnění a kouřil bys.. průměr bude možná v manuálu

Napsal: 08.10.2007, 09:56
od kenivruh
Nejak nechapem naco potrebujes priemer toho srobu.

Napsal: 09.10.2007, 00:59
od coler666
presne toto sa mi raz stalo o tom kureni