6 valcu ve dvoukilu

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Blacklinez
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.01.2007, 18:59
Bydliště: Trutnov (HK)
Kontaktovat uživatele:

6 valcu ve dvoukilu

Příspěvek od Blacklinez » 15.09.2007, 14:21

Zdravim. nevite nekdo, jestli jsou dvoukila i s motory s 6ti valci ? Ja mam takovej dojem, ze jsem to u americke verze videl, ale nejsem si ted jistej. no a pokud neco takovyho existuje, tak kde se da sehnat :) ... dikas predem

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 15.09.2007, 14:22

nejsou. videl si swap :)
akorat do s12 se daval trilitrovy vidlicovy sestivalec VG30E.

Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" » 16.09.2007, 08:08

Já myslim,že možný to je.Taky jsem se divil když jsem viděl 300ZX Z31 s dvoulitrem a přestavba to nebyla,je to japonská verze :-D

Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" » 16.09.2007, 08:38

Tak sory to označení je 200ZX

http://www.npclub.com/bb/showthread.php?t=45929

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.09.2007, 09:46

s13 nikdy od vyroby šestihrnek neměla
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.09.2007, 09:51

rozumik píše:nejsou. videl si swap :)
akorat do s12 se daval trilitrovy vidlicovy sestivalec VG30E.
co to mělo za výkon ?

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 16.09.2007, 09:54

Mno, a kdyz uz swap, tak hezky projekt ma treba tady: http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=281507
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.09.2007, 11:26

Fire píše:
rozumik píše:nejsou. videl si swap :)
akorat do s12 se daval trilitrovy vidlicovy sestivalec VG30E.
co to mělo za výkon ?
Cca 160 koni.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.09.2007, 11:29

kenivruh píše:
Fire píše:
rozumik píše:nejsou. videl si swap :)
akorat do s12 se daval trilitrovy vidlicovy sestivalec VG30E.
co to mělo za výkon ?
Cca 160 koni.
tak to byla asi atmosféra ne ? myslel jsem že to bude víc.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.09.2007, 11:38

Fire píše:
kenivruh píše:
Fire píše: co to mělo za výkon ?
Cca 160 koni.
tak to byla asi atmosféra ne ? myslel jsem že to bude víc.
Podla mna je to celkom dost na dvojventil. Z S12 si taky motor musi hrat ako s mysou :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 16.09.2007, 21:12

Jen bych si dovololil poznamenat,že dvoulitrový verze měly VŠECHNY "Z" od 240Z pro japonskej trh.Mám vcelku nastudovanou knihu o dějinách "Z" a je tam s dvoulitrem i Z32.Jak se to lišilo v obchodním značení,nevím(?00Z,?00ZX)ale typově je to naprosto stejně značeno. :)

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 16.09.2007, 21:58

Fire píše:tak to byla asi atmosféra ne ? myslel jsem že to bude víc.
kolem tech 160hp jak rika keni, atmosfericky 12ti ventil, nicmoc :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů