Stránka 1 z 3

Stále špatný chod za studena...

Napsal: 28.08.2007, 22:53
od otasTM
Prosím pomoc... už sem toho zkusil moc...

Po nastartování motor vůbec nedrží otáčky (joa taky docela dlouho trvá než naskočí), musím ho držet při životě šlapáním na plyn... Po chvilce když se zahřeje se volnoběh narovná na svejch 900ot a motor chodí normálně... Zahřátej chytne hned a funguje normálně, volnoběh drží, pod plynem jde ok...
V čem může být ještě chyba?

Zkusil sem: -vyměnit svíčky (ted mám ngk, viz diskuze nedávno..)
-vyměnit palivovou pumpu, filtr, profouknout hadičky zda nejsou ucpaný
-pročistit a následně i vyměnit za půjčenej AR
-čistit váhu vzduchu
-vrátit zpět k serii alter. zapojení a vrátit solenoid
-hadice a trubky těsní všude...

Nic nepomohlo :dontknow:

Díky předem za tipy :D

Napsal: 28.08.2007, 22:54
od pablo
teplotni cidlo skus vymenit

Napsal: 28.08.2007, 22:55
od otasTM
pablo píše:teplotni cidlo skus vymenit
sakra zapomněl sem napsat :lol: vyměnil sem za nový! a stejně nepomohlo :(

Napsal: 28.08.2007, 22:56
od pablo
kurna tak nevym
:(

Napsal: 28.08.2007, 22:56
od otasTM
to je zase třešnička na dortu :-D už se z toho...

Napsal: 28.08.2007, 23:13
od Kentoya
tak to je jasný jak facka :-D









no jasný to není ale zkontroluj nastavení klapky a potom jestli žije AAC valve

Napsal: 28.08.2007, 23:15
od otasTM
AAC valve :shock: co to kua je :lol: :oops:

jak zjistim nastaveni klapky? sem na ni nesahal a dřív to fungovalo normálně :)

Napsal: 28.08.2007, 23:15
od Kentoya
to co trčí jak š...n nad ECCS

Napsal: 28.08.2007, 23:16
od otasTM
hledám hledám a nacházim totok :)

Obrázek

Napsal: 28.08.2007, 23:17
od otasTM
asi bude nej když si ho pujčim z druhýho auta na zkoušku :)

díky moc :notworthy:

Napsal: 28.08.2007, 23:18
od Kentoya
oboje jak ficd ventil, tak aac ventil oba to mužou dělat

Napsal: 28.08.2007, 23:19
od otasTM
všechno vyměnim, ještě že mám u sebe doma honzovo auto :-D :-D :-D :-D :-D se hodí

Napsal: 29.08.2007, 08:21
od raddy
hlavne to zvykne robit netesny saci ventil, to je najcastejsia pricina presne tvojho problemu. zmeraj kompresiu za studena.

Napsal: 29.08.2007, 09:46
od kenivruh
AAC ventil odpojit, nastavit volnobeh, pripojit.

Napsal: 29.08.2007, 12:37
od otasTM
vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček :scratch:

pořádně je vymeju a zkusím :) když nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný