Stále špatný chod za studena...

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Stále špatný chod za studena...

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 22:53

Prosím pomoc... už sem toho zkusil moc...

Po nastartování motor vůbec nedrží otáčky (joa taky docela dlouho trvá než naskočí), musím ho držet při životě šlapáním na plyn... Po chvilce když se zahřeje se volnoběh narovná na svejch 900ot a motor chodí normálně... Zahřátej chytne hned a funguje normálně, volnoběh drží, pod plynem jde ok...
V čem může být ještě chyba?

Zkusil sem: -vyměnit svíčky (ted mám ngk, viz diskuze nedávno..)
-vyměnit palivovou pumpu, filtr, profouknout hadičky zda nejsou ucpaný
-pročistit a následně i vyměnit za půjčenej AR
-čistit váhu vzduchu
-vrátit zpět k serii alter. zapojení a vrátit solenoid
-hadice a trubky těsní všude...

Nic nepomohlo :dontknow:

Díky předem za tipy :D

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 28.08.2007, 22:54

teplotni cidlo skus vymenit

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 22:55

pablo píše:teplotni cidlo skus vymenit
sakra zapomněl sem napsat :lol: vyměnil sem za nový! a stejně nepomohlo :(

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 28.08.2007, 22:56

kurna tak nevym
:(

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 22:56

to je zase třešnička na dortu :-D už se z toho...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.08.2007, 23:13

tak to je jasný jak facka :-D









no jasný to není ale zkontroluj nastavení klapky a potom jestli žije AAC valve

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 23:15

AAC valve :shock: co to kua je :lol: :oops:

jak zjistim nastaveni klapky? sem na ni nesahal a dřív to fungovalo normálně :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.08.2007, 23:15

to co trčí jak š...n nad ECCS

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 23:16

hledám hledám a nacházim totok :)

Obrázek

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 23:17

asi bude nej když si ho pujčim z druhýho auta na zkoušku :)

díky moc :notworthy:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.08.2007, 23:18

oboje jak ficd ventil, tak aac ventil oba to mužou dělat

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 28.08.2007, 23:19

všechno vyměnim, ještě že mám u sebe doma honzovo auto :-D :-D :-D :-D :-D se hodí

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.08.2007, 08:21

hlavne to zvykne robit netesny saci ventil, to je najcastejsia pricina presne tvojho problemu. zmeraj kompresiu za studena.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 09:46

AAC ventil odpojit, nastavit volnobeh, pripojit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 29.08.2007, 12:37

vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček :scratch:

pořádně je vymeju a zkusím :) když nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů