Stránka 1 z 2

Instalace a nastavení sportovních tlumičů

Napsal: 15.05.2007, 17:58
od Caizi
Můžete mi dát prosím nějaké rady a vaše zkušenosti před tím než se pustím do instalace sportovních tlumičů?

Docela by mě taky zajímalo zda má nějaký velký negativní vliv na vydrž tlumičů to, že silentbloky jsou už ve špatném stavu. Nebo by to chtělo nejdřív vyměnit silentbloky.

Poslední prosba. Když nastavim světlou vyšku vozu tak, že rozdil mezi blatníkem a předním pneumatiou bude 2 cm tak co utáhnout aby to nepropružilo až k pneumatice?

Obrázek

Dle obrázku nastavuju výšku otáčením části č. 25. A dotahnu matkou č.24. Ale nevim jak dal. Díky za rady.

Napsal: 15.05.2007, 22:09
od No_name
Neviděl jsem tenhle kit naživo ( :D )
Ty siláče to kurvit nijak nebudou,jen to zhoršuje jízdní vlastosti auta a když jsou hodně jetý,tak i sem tam nějaký rány..:)
Vejška se tam nastavuje šroubováním toho spodního kusu dovnitř,povolíš matku zašroubješ tlumič,utáhneš matku.
S tim propruženim to snad nebude tak horký,nastavit předpětí pružiny na tom myslim nejde,ale nahoře na klouboukách nastavíš tuhost tlumičů:) Určitě je to tam v návodu :wink:

Napsal: 16.05.2007, 06:45
od tamo
Nastavenie prepetia pruziny musi ist... aspon podla fotky.. na apexoch sa nastavuje asi 5-10 mm.

Urcite sa ti nesuchne koleso o blatnik, to bude tak tvrde :)

A silentbloky sa budu viac opotrebovavat lebo budu maksie ako tie tlmice a budu znasat viac narazov..

Napsal: 16.05.2007, 06:59
od tamo
pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm

Podla toho sa neodporuca menit prepetie pruziny. tak berem spat :)

Napsal: 16.05.2007, 08:39
od 935Baby
tamo píše:pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm
heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach :shock: Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou :lol: ) a pak to prelepujou izolackou :shock:

Napsal: 16.05.2007, 09:26
od Martin_534
935Baby píše:
tamo píše:pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm
heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach :shock: Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou :lol: ) a pak to prelepujou izolackou :shock:
to je běžná praxe, je potřeba to extrémně utáhnout, jinak se to povoluje

Napsal: 16.05.2007, 09:27
od Gerox
izolackou to polepuji aby to prej nevydavalo naky "divny" zvuky.... :lol: 8)

Napsal: 18.05.2007, 22:39
od Caizi
Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny..:-( Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..

Napsal: 18.05.2007, 23:18
od Martin_534
každopádně to je divný

Napsal: 19.05.2007, 01:44
od nomann
Caizi píše:Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny..:-( Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..
bořený auto a nebo jen předek v ha..lu(tlumiče a péra) ale přikláním se k,bořený. Kéž bych neměl pravdu a byly to jen tlumiče a péra :(

Napsal: 19.05.2007, 11:25
od slik85
to bude urcite poburacke opocitaj si este raz zavity a napis co si zistil prip se podivej ci auto nebylo nekdy zboreny

Napsal: 20.05.2007, 00:48
od remo
ja mam nieco podobne akurat prehodne strany

prisiel som na to ze problem je v tom spodnom srobe na ktory sa nasuva tlmic. na tej nizsej strane je slusne vyhnuty smerom dolu.

skus pozriet ci nemas nieco podobne.

ja som na to prisiel tak ze som si obe strany auta dvihol do vzduchu, dal dolu kolesa a postupne meral vsetky mozne vzdialenosti az som na to prisiel.

Napsal: 20.05.2007, 00:51
od NISMOO7
NO A PRETO DÁM 2-ČINNÉ ORIGINÁLI :lol:

Napsal: 21.05.2007, 08:58
od Caizi
Diky za rady. Auto na zadek bourané naštěstí ještě nebylo. Ale problém byl nakonec v předních tlumičích. Po výměně i předních se auto hezky vyrovnalo na všech stranách.

Napsal: 21.05.2007, 09:05
od Caizi
První dojmy z testovacích jízd nových tlumičů jsou parádní. Auto sedí na ceste jak přibyté, žádná nerovnost ho nerozhodí. Vzadu mám mezeru 2cm od blatníku a v předu 1 cm. A ani při projeti velké díry ve velké rychlosti nesedne blatnik az ke kolu. Pri nejmekcím nastavení bych je to uplně parádně pouzitelný i na naše silnice. Při nejtvrdším je to tvrdý ale ne uplně jak beton, takze podle mě je tento podvozek uplne optimalni do bezneho dvoukila. Ted bude jen otázka, jak dlouho vydrží. :wink: