Rozmery kol

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.11.2006, 17:51

kenivruh píše:
Mirek píše:
buky300zx píše:Tak na oficialny verdikt som kur.a zvedavy!Chcem len vediet ci som mal pravdu,alebo nie lebo stale my to nejako nedava zmysel!!
Mna by len zaujimalo preco sa jedneho casu rozpravalo ze uzsia guma je v zime lepsia ako hruba!Preco?Ved podla tej vedy je stycna plocha rovnaka!Nie?!
uzsi guma se snadneji zarezava do snehu prave z duvodu nizsi stycne plochy..proto maji zimni gumy i hodne clenitej dezen, aby se stycna plocha snizila a guma se zarezavala do sneho a nedusala ho pod sebou
Uzsia guma sa zarezava do snehu lahsie rovnako ako sa do salamy lahsie zarezava noz.
vsak to jsem napsal ;)
Naposledy upravil(a) Mirek dne 22.11.2006, 17:52, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 17:51

Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 17:53

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:uzsi guma se snadneji zarezava do snehu prave z duvodu nizsi stycne plochy..proto maji zimni gumy i hodne clenitej dezen, aby se stycna plocha snizila a guma se zarezavala do sneho a nedusala ho pod sebou
Uzsia guma sa zarezava do snehu lahsie rovnako ako sa do salamy lahsie zarezava noz.
vsak to jsem napsal ;)
No ak si myslel pod pojmom stycna plocha sirku pneu tak hej.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.11.2006, 17:55

kenivruh píše:
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy :)
plocha je plocha...jestli je to 10cm ctverecnich do obdelniku nebo kolecka je uplne jedno..porad je to 10cm ctverecnich.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 17:55

Moze mi tu uz konecne niekto napisat na kolko fuka siroke zadne gumy. Ja mam len seriove 15 tak to neviem :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 18:07

Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy 8)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 18:11

Ono vlastne stacia len tie kolesa a niekoho tazkeho na nich posadit :lol:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 22.11.2006, 18:17

kenivruh píše:
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy :)
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.11.2006, 18:20

kenivruh píše:Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy 8)
Napsal sem Ti to uz jednou a napisu to znova teda :-) 195ka a 255ka nebude mit predepsany stejny tlak..nebo snad ano?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.11.2006, 18:21

buky300zx píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:obuj si nekdy na dvoukilo 165ky a zkus si to utrhnout...pak to same udelej s 235kama treba....uvidis ten rozdil..a kdyz to neni kontaktem mezi gumou a vozovkou (stycna plocha) tak se del asi nejakej zazrak :-)
No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy :)
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
Ty prd vydrzis 8) :lol: :lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 22.11.2006, 18:24

Mirek píše:
buky300zx píše:
kenivruh píše: No ved prave to. Ono to neni stycnou plochou, ale prave tym zazrakom, ktory sa nazyva tvar stycnej plochy :)
Chlapci moji toto nie,toto je moc uz aj na kona!Tak preco teda na tej fotke ta guma mala vacsiu kontaktnu plochu ako ta druha?!Ja serem na to,nech ma hoci aj 165 vacsiu plochu ako 355!
THE END!!!!!!!!!
Ty prd vydrzis 8) :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ja viem! :lol: :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 18:29

Mirek píše:
kenivruh píše:Inak vyzera to tak, ze nam neostava nic ine len niekedy sa stretnut, nafukat gumy na rovnaky tlak, natriet ich farbou a spustit auto na zem a znova dvihnut, aby sme videli velkost stycnej plochy 8)
Napsal sem Ti to uz jednou a napisu to znova teda :-) 195ka a 255ka nebude mit predepsany stejny tlak..nebo snad ano?
No ved to som sa pytal, ze nech to tu niekto da, kto ma siroke 17-ky. Lebo ja neviem ako sa fuka 17-ka.

A aj keby bol iny tlak, tak to stoji zato zmerat, pac pri vyssom tlaku ma byt stycna plocha mensia.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2006, 18:51

Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou :)

http://www.boeing.com/commercial/airpor ... ctarea.pdf

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 22.11.2006, 22:15

kenivruh píše:Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou :)

http://www.boeing.com/commercial/airpor ... ctarea.pdf
NEVERIM!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Strielaj!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.11.2006, 09:02

buky300zx píše:
kenivruh píše:Posledny odkaz co tu davam. Ked uz ani potom neuverite, ze velkost stycnej plochy pneumatiky s vozovkou je zavisla len od hmotnosti na jedno koleso a tlaku v pneumatike a VOBEC nezavisi od rozmerov pneumatiky tak sa asi zastrelim valaskou :)

http://www.boeing.com/commercial/airpor ... ctarea.pdf
NEVERIM!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Strielaj!!
Ty aj tak nevies po anglicky, takze si to necital 8) A valasku som este nezohnal.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů