Stránka 6 z 7

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 10.12.2009, 23:05
od Gerox
vrtas píše:
na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor
Možná to vypadá blbě že to píšu, ale já asi jezdim jak víkendovej dědek s kloboučkem nebo co?
V podstatě mi je u prdele že jsem v ''zapomnění'', ale ozvat se musim :)
oops...zapomel jsem...:)

...ale je taky dost mozny ze jsem Te nevidel...nicmene "podrzeni turbomotoru" u me znamena ze v ramci driftu dvojka je v omezovaci da se rict (paklize auto nebo ridic trojku neda) stale...a to jsem Te jeste fakt nevidel delat...

nicmene pointa toho co jsem chtel rict je spise to ze nechapu proc vubec nekdo ocekava od turbomotoru coz je uplne neco jinyho co se rizeni, razeni, atd. tyce, ze se bude chovat jako V8 co ma more kroutaku uz na volnobeh...to proste nejde dohromady...sejne jakoze motor z viperu nikdy nebude tocit 10000...:)

turbomotor je proste turbomotor a jako takove je treba k nemu se chovat a necekat od nej schopnosti NA...tzn...paklize clovek premysli o driftech, zakladni je si rozmyslet jestli na drifty vubec mam (jak financne tak fakticky) pak si zvolit NA anebo turbomotor a podle toho se to naucit jezdit...aby NA bylo konkurenceschopny turbu nechate v tom cenu dvou tech turbomotoru (i kdyz to bude V8 z cehokoliv za par supu), turbomotor zase vyzaduje uplne jinej pristup ke vsemu co se auta a driftu tyce...pravej japonskej drift je "turbovej" tzn...(skoro) omezovac na kterykoliv kvalt...a nikdo se s nakou turbodirou nesere...pac ono ve finale zadna neexistuje...turbodira je s nadsazkou receno vymysl tech co od turbomotoru ocekavaj vykon na spodku...ten proste neni pac ocekavaji vykon tam kde nikdy nebyl ani urcen...(tohle je uz dost filosoficky :) ) proste turbo se musi tocit, k tomu aby se tocilo, motor se musi tocit...a kdyz tohle vse se deje a clovek prave musi projet zatacku v driftu tak se s tim proste musi umet poprat...

alternativa je samozrejme si vzit V8-mu a "projet to na hrani se s plynem v rozmezi 1500 - 4500 otacek". Coz dle D1 (resp. minimalne Teamu Orange) neni drift jak ho znaji oni. Kdyz jsem se je ptal na FormulaD, tak odsekli jen tohle a nechteli se o tom vubec dal bavit.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 11:21
od pablo
jagy píše:Vzdycky bude na tyhle urovni platit, ze nejvetsi brzda je ridic a ne auto.
hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 11:39
od slik85
zeptej se pabla jak umym jezdit nepotrebuju to tady dokazovat
a cloviek se umistny az bude mit auto na 100% v poradku na cem se pracuje

vykon zvedam pude jinej prevod abych mohl dotoho vlitnou hodne rychle a nejen s vlastnm zapalem ale aby to horelo cely jak ma uvidime se pristi rok

rozhodnuto
vyhodim motor dotahnu vse co se dam nahodim 750 vstreky a 3071r 0,64ar vacky serie omezovaz na 8000ot a staly prevod 4:3 a par dalsich uprav

a samozrejme porobim to z vonku

dakujem vsetkym za nozor a rady

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 13:26
od jagy
pablo píše: hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti
Mluvim i z vlastni zkusenosti... jestli se ty citis na profika, tak to potom jo. :)

Neber to osobne, nebylo to na tebe nijak mireno.. jen to tak z 99% vzdycky plati, ze brzda je ridic a ne auto. Kdo muze rict opak bude asi opravdu profik a ne amater..

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 13:54
od pablo
jagy píše:
pablo píše: hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti
Mluvim i z vlastni zkusenosti... jestli se ty citis na profika, tak to potom jo. :)

Neber to osobne, nebylo to na tebe nijak mireno.. jen to tak z 99% vzdycky plati, ze brzda je ridic a ne auto. Kdo muze rict opak bude asi opravdu profik a ne amater..
neberu to osobne a nepovazuju se za profika...jen mne zaujimalo ci mas skusenosti s driftingem

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 14:11
od Heini
Na ty plácky potřebujete krouťák dole ale opravdu hodně dole. A to bohužel z 4 válcem nedocílíš a ani z GT30. Možná spíše menší a kvalitnější turbo a dostat se z náběhem co nejníže protože těch 400PS ti bude úplně k ničemu. Stejně je budeš mít ve vysokých otáčkách. Právě jak píše Gerox pokud nastoupíš proti autu třeba z motorem z M5 tak toho moc nedokážeš ono mu stačí se bohybovat v 1500-2500 ot. a je vychechtanej. Takže pokud tam dáš sebe vědší turbo a budeš tam mít i 500Ps tak tě přibrzdí v nájezdu do táhlé dlouhé a seš víš kde. Jdeme do 6válce a malé turba a snad se dokážeme aspon trochu přiblížit 30cítkám z motoryM5.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 11.12.2009, 14:17
od jagy
pablo píše:neberu to osobne a nepovazuju se za profika...jen mne zaujimalo ci mas skusenosti s driftingem
S driftovanim zkusenost nemam, ale slo obecne o motorsport a tak to plati myslim vsude, ze brzda je ridic a ne auto. Proto bych se zameril spis na trenovani a co nejvic jezdit, nez cpat prachy do auta.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 12:55
od blázen
Heini píše:Na ty plácky potřebujete krouťák dole ale opravdu hodně dole. A to bohužel z 4 válcem nedocílíš a ani z GT30. Možná spíše menší a kvalitnější turbo a dostat se z náběhem co nejníže protože těch 400PS ti bude úplně k ničemu. Stejně je budeš mít ve vysokých otáčkách. Právě jak píše Gerox pokud nastoupíš proti autu třeba z motorem z M5 tak toho moc nedokážeš ono mu stačí se bohybovat v 1500-2500 ot. a je vychechtanej. Takže pokud tam dáš sebe vědší turbo a budeš tam mít i 500Ps tak tě přibrzdí v nájezdu do táhlé dlouhé a seš víš kde. Jdeme do 6válce a malé turba a snad se dokážeme aspon trochu přiblížit 30cítkám z motoryM5.
tak strčte ten M5 motor do s13 8) vejde se tam

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 12:57
od Design
Chran vas pambuh takovy mrdky jakysi stavět!

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 14:24
od blázen
proč mrdky? Jel si v E39 M5? ten motor ti v 200sx urve koule 8) a stojí mín jak skládat dobrý CA,SR

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 16:52
od Design
To je my jasny jen se mi nelibi rvat jakousi německou Gertrudu do krasnyho japonce. :x

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 17:18
od Fire
Design je srdcař no .. :D

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 18:10
od DragonART
Stejně jako japonci strkaj do BMW svoje vlastní motory ať SRka/RBčka nebo z S2000 hondy, tak mi by jsme tady mohly do nissanů dávat BMW motory, protože pro nás vyjde to levnějc, stejně jako pro ně když na svý motory maj dílů všude požehnaně... :wink:

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 18:59
od blázen
Design píše:To je my jasny jen se mi nelibi rvat jakousi německou Gertrudu do krasnyho japonce. :x
trošku dětinské :roll: když chcou vyhrávat musí skládat to co je lepší.. na ten M5 motor žádný malý turbo motor po stránce jízd bokem asi nemá .. ten motor má sílu kdykoliv se dotkneš plynu a na nic nečekáš

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 12.12.2009, 19:12
od branbito
Myslim, ze by sa tu mali riesit rady ku konfigurácii motora a nie porovnávat ten ci onen, co je mimochodom uplne odveci.