Stránka 5 z 6

...

Napsal: 16.09.2007, 20:59
od Harryp
Kentoya píše:není to potřeba dnes už vůbec, ale je všeobecně známé, že kdo to ovládá, tak má u sportovních ladičů požehnáno a je vítán, znám jediného člověka který dříve dokázal zaškrabat šály, ale už je mu přes 70 (myslím profesionálně zaškrabat)

ale to že to není potřeba neznamená že by to stále nebylo lepší, prostě to lepší je jen už to není nutné
Je vidět,že se vyznáš,Kentoyo...Jen zakolíkovat jsem myslel pouze připravený příruby...třeba svody.

...A potřeba to není,ale je to na výsledku docela znát...seriová pánev se 20 úrocentama plochy třeba vůbec nedotkne...

Napsal: 16.09.2007, 23:50
od Kentoya
jo u svodů je to jasný, (to kolíkování), myslel jsem si že kolíkováním nazýváš ty drážky v ojnicích proti potočení, protože většinou odlévaná šála nemá ten zoubek a musí se naklepnout a jelikož jsi psal o šálách (pánvích) tak jsem to tipnul že by to mohl být tvůj výraz pro onen zoubek

Napsal: 17.09.2007, 16:43
od blázen
otasTM píše:a je při komplet GO vůbec nutný nový ojnice dávat? když beru to že budou rovný a nepoškozený, nebo převložkovat maximálně...

jak ste to dělali vy co jse po GO? :)
změř pokud sou OK klidně je použij.. ale musí být OK

Napsal: 17.09.2007, 16:44
od blázen
otasTM píše:a je při komplet GO vůbec nutný nový ojnice dávat? když beru to že budou rovný a nepoškozený, nebo převložkovat maximálně...

jak ste to dělali vy co jse po GO? :)
změř pokud sou OK klidně je použij.. ale musí být OK

Napsal: 18.09.2007, 22:06
od vmille
To Kentoya:
Motorstojan jsem na internetu nenašel, tak jsem si udělal z toho co dům dal.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 18.09.2007, 22:46
od Kentoya
kozlík šikula

Napsal: 18.09.2007, 23:00
od otasTM
taky musim něco takovýho vyrobit :-D než mít motor hozenej na gumách

Napsal: 19.09.2007, 00:11
od Idaho
taky by se mi hodil, zatím to resímkombinaci gumanebo zýves n a hydraulické kočce a nemel sjem problémy, ty nastávaj když je motoru vice naráz ale to by mi asi jeden stojan byl stejne k nicemu:)

Napsal: 19.09.2007, 07:29
od Design
ME by se to taky dost šiklo ja to mam dve kozy a natom paletu:D :lol:

Napsal: 19.09.2007, 09:17
od otasTM
tak žebychom udělali nějakou malo seriovou výrobu jak tak koukám :scratch: :D

Napsal: 19.09.2007, 14:19
od vmille
Pro MYSAKa:

Tady maš nějaké rozměry, promin za nákres nechtelo se mi to dělat v autocadu když jsem stojan dělal jen podle oka. Je možné že bude mít nějaké konstrukční nedostatky :D

Na nákresu je rozměr vřetena 26x26cm, já jsem si svařil X ve čtverci, ale šel by použí plech tlošťky 10mm a udělat drážky nebo udělat jen X z pásoviny(20x10mm;30x15mm), znikne tak větší prostor pro šrouby co vedou do motoru.
L úchyty jsou z trubky (vnitřní průměr 15mm,ale může být míň na nissana stačí 10mm) a pásoviny (20x10mm;30x15mm), proti trubce je díra a na druhe straně díra se závitem M14 (záleží na tloušťce drážky ve vřetenu).

Jsem amatér takže nečekejte že vám podle mého nákersu vznikne super stojan....

PS: Dnes ráno jsem byl v dílně a motor ještě neležel na zemi.

Obrázek Obrázek

Napsal: 19.09.2007, 19:48
od Kentoya
však já mám dva stojany a ješte asi jeden nebo dva budu muset dokoupit

Napsal: 19.09.2007, 21:58
od blázen
já si vyrobil takovýto:
Obrázek

Napsal: 19.09.2007, 22:07
od MYSAK
2vmille: Dikes autocad nepozaduju, z nakresu rukou to bohate staci :) Ja to taky sflaknu taknak od oka ale abych aspon vedel v jakejch rozmerech se mam priblizne drzet :-)

Napsal: 19.09.2007, 22:23
od vmille
2blazen:Dobrej jednoduchej, akorat se motor nedá otáčet takže se asi blbě dělá klika, zase přístupnější setrvák.

2MYSAK: Nemáš zač. Těch rozměrů se úplně nemusíš držet, jen to X nedělej širší než setrvák, usnadní ti to montáž motoru.