Blow off ventil

otázky a odpovědi technického rázu
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Igor » 04.05.2011, 18:40

místo T-čka tam dej spíš kříž :-D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Trinom » 04.05.2011, 18:40

budík se připojuje obvykle na sání.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jebass » 04.05.2011, 18:44

jsem blbej a nechápu kam teda,nejaká fotka?napojení na FPR nedoporučováno tak kam sakra.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Trinom » 04.05.2011, 19:08

Na FPR se to podle mě nedoporučuje jen proto, aby v případě poškození hadičky k budíku nezačal dávat FPR jinej tlak. Jinak je to myslím fuk. A vzhledem k tomu, že tam těch konektorů máte celkem dost, tak to prostě připoj na nějakej jinej.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jebass » 04.05.2011, 19:24

mrknu kolik to tam má vývodů ani newim kolik jich tam je.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Steve » 04.05.2011, 20:05

když už jsme u těch bovů, tak se taky zeptam, ten bazmek co jsem zakroužkoval a připojuje se na podtlakovou hadičku je přesně k čemu? Mám ho prasklej, tak jestli se mam snažit ho opravit nebo ho vyhodim rovnou?
Přílohy
SSQV2.JPG

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Woyta » 04.05.2011, 20:21

Obrázek
Klidne sem. Ja mam na tomhle miste bow i budik. Carbon canister jsem vyhodil.

Steve: To je vzduchovej filtr.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Steve » 04.05.2011, 20:58

Woyta píše:Steve: To je vzduchovej filtr.
dik, myslel jsem si to...

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Blow off ventil

Příspěvek od jetoboy » 05.05.2011, 08:23

Jebass píše:jsem blbej a nechápu kam teda,nejaká fotka?napojení na FPR nedoporučováno tak kam sakra.
Budík si zapoj na T-čko na tu propojku FPR!Bow si zapoj na hadici jak je na tom obrázku!
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů