Stránka 4 z 4

Napsal: 15.11.2007, 15:44
od kenivruh
vmille píše:Asi by bylo zajímavé to odměřit na brzbě ať se nehádáte...
Kurnik ludia naco som tam asi dal ten odkaz. Pozrite precitajte. Merane na brzde s tym, ze UPRAVOVALI ecu do hranice kym motor nezacal klepat. Takze z tohto dovodu JE s lepsim benzinom vacsi vykon. Nie preto ze ho tam len nalejes, ale ze ti dovoli nastavit motor na agresivnejsi predzapal.

Racing dovolil posunut predzapal o 7 stupnov pri booste 20 PSI oproti normalnemu 98 oktanu. A 7 stupnov je teda fakt brutalny posun.

Napsal: 15.11.2007, 16:03
od raddy
klidek keni, chapeme.... 8)
zhrnutie:
lepsi vykon NIE JE kvoli benzinu, ale kvoli BENZINU a UPRAVE ECU....
7 stupnov je dost, a to su paliva ktore maju 112-115 oktanov tym padom sa da predzapal este zvysit alebo opacne, zvysit tlak turba pri povodnom predzapale...

Napsal: 15.11.2007, 16:11
od mikyc
ten odkaz je super

Napsal: 15.11.2007, 20:35
od vmille
Promin na test jsem se nedíval. Jen jsem chtěl sdělit své zkušenosti a říct, že motor se jinak chová i bez změny předzápalu na V-POWER. Což tady hodně lidí popírá. Na začátku byl test rozdílu benzínů, ne změna předzápalu.
Netvrdím že rozdíl je ve stovkách koní, ale mály.

Napsal: 15.11.2007, 20:38
od blázen
rozdíl není žádný..

Napsal: 15.11.2007, 20:49
od mikyc
blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku

Napsal: 15.11.2007, 20:54
od blázen
mikyc píše:
blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku
při měření jakýmkoliv způsobem,když měříš 2x jednu stejnou věc,nikdy nenaměříš totéž,co jsi naměřil před tím..ikdyž nic nezměníš.. procento chyby bude vždy, okolní podmínky nebou nikdy stejné.. trvám na tom že rozdíl nebude žádný..

když si naberu 100oct benzín ve 14.00hod v srpnu a změřím 400m vyjezdím ho, natankuju 98oct a pojedu 400m ve 2 ráno bude ten čas lepší i s horším benzínem z pohledu kvality a oct. čísla.. a tak je to úplně sevším,tohle jsem uvedl jen jako příklad, byt je extremní

Napsal: 15.11.2007, 20:58
od mikyc
blázen píše:
mikyc píše:
blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku
při měření jakýmkoliv způsobem,když měříš 2x jednu stejnou věc,nikdy nenaměříš totéž,co jsi naměřil před tím..ikdyž nic nezměníš.. procento chyby bude vždy, okolní podmínky nebou nikdy stejné.. trvám na tom že rozdíl nebude žádný..

když si naberu 100oct benzín ve 14.00hod v srpnu a změřím 400m vyjezdím ho, natankuju 98oct a pojedu 400m ve 2 ráno bude ten čas lepší i s horším benzínem z pohledu kvality a oct. čísla.. a tak je to úplně sevším,tohle jsem uvedl jen jako příklad, byt je extremní
zajimave vysvetleni

Napsal: 15.11.2007, 21:02
od vmille
Ja uz jsem rekl rozdil je minimalni. Mam to odzkousene na dvou motorkach. Na 95 mam co delat aby se trosku zvedla. Na Vpower jde nahoru v 5000 otackach. Ale uz mlcim, budu jen cist........
Proto se dela vic testu aby se zmensila statisticka chyba.

Napsal: 15.11.2007, 21:13
od raddy
nezabudajte na aditiva ktore obsahuje dany testovany benzin.....