Problemy se studenym startem - otacky 600 a nestoupnou!!!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 02.10.2006, 19:04

jinak kluci je pravda, že při startu, se naši miláčci chovají jako N/A motory a je známo, že hříbek který propouští více vzduchu, může dělat problémy, proto bych zkusil pro nastartování nasadit klasický airbox i s filtrem a pokud se to nezlepší, tak hledat příčinu jinde, šance30% že je to ono

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 02.10.2006, 20:48

blázen píše:mě se podstatně zlepšilo startování, když sem předělal výfuk za čisté nerez potrubí bez tlumičů. Co máš ty za výfukové potrubí?
mam seriový vyfuk s vykuchanym katalyzatorem, středovy tlumič seriovka a koncovy tlumič Sebring - dve ovalne koncovky.
Kentoya píše:jinak kluci je pravda, že při startu, se naši miláčci chovají jako N/A motory a je známo, že hříbek který propouští více vzduchu, může dělat problémy, proto bych zkusil pro nastartování nasadit klasický airbox i s filtrem a pokud se to nezlepší, tak hledat příčinu jinde, šance30% že je to ono
S tim filtrem bych to mohl zkusit, airbox mam schovany i s docela zachovalym filtrem. Ale uz nemam moc casu na testy, jakmile klesnou teploty pod 10°C tak to chyta dobre. Treba pri -10°C to chytne nadherne. Musi byt neco spatne se směsi.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.10.2006, 21:13

hm, so zmesou...neviem si dost dobre predstavit nejake riadenie zmesi pri samotnom startovani....ziadne mapy nie su od 300ot, pri ktorych toci starter....
ale keby si chcel, mozem ti poslat na vyskusanie specialny cip, ktory som robil pre Pistu na odstranenie problemom s nepravidlenym chodom motora kym sa zohreje. Pokial viem pomohol a riesil som to ochudobnenim zmesi.

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 03.10.2006, 08:18

No nemuzu si pomoc, ale furt mi to prijde jak problem s AR, ze je malo otevrenej a kdyz je vetsi zima tak se vic otevre je to ok.
Ale kdyz si rikal, ze je AR v poradku tak nevim...

jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 03.10.2006, 17:22

to Kentoya:
dnes půjdu opačnou cestou než ostatní tady na foru - budu snižovat výkon motoru :lol:
Jdu testnout ten airbox 8) Po jednom nebo dvou startech popelasi zase zpet do krabice na půdu

to Raddy:

moc dekuju za nabidku na upravu čipu. zatím si to necham jako posledni zouflé řešení.

to mrkevvzime

ten air regulator se zda byt asi tak ok jako se zdala ta vaha vzduchu. Fakt jsem ho dukladne testoval. Shodou okolnosti znamy momentalne sundava hlavu na dvoukilu tak zajdu zaškemrat jestli by mi nepujcil air regulator na odzkoušení :)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 06.10.2006, 21:21

Výsledky testů

Airbox:
- dal jsem zpet airbox a zkusil nastartovat sutdený motor, nic se nezmenilo - opet byli problemy se startem
- filtr v airboxu nebyl novy ani nijak extremně zanesený

Air regulator:
- namontoval jsem zpet KN konus filtr
- půjčil jsem si od známého air regulator ktery by mel byt naprosto ok nebot ten motor co z nej mam pujceny air regulator nemel zadne problemy se startovaním ci volnobehem
- tak jsem air regulator namontoval, zkusil nastartovat a opet se nic nezmenilo
mrkevvzime píše:jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
Toto uz jsem take zkousel:
forum/viewtopic.php?t=8499
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 12.10.2006, 10:42

Zdravim,

prosim Vas, jsem naprostym novackem, berte proto na me ohled :)

Mam obdobny porblem. Auto chyta pomerne dobre, i kdyz je fakt, ze ho drzim trochu pod plynem pri stratovani. Horsi pak je, ze okamzite padaj otacky nekam ke 200 a auto chcipne. Vsechno se zmeni az po zahrati, potom auto drzi neco kolem 1000 az 1100 otacek. Urcite me napadlo vymenit svice, ale kdyz uz tak asi za ty Densa, coz je pomerne nejista a draha zalezitost.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 12.10.2006, 10:55

Mas 200sx,alebo 924?Na 200 daj klasicke medenne sviecky od NGK!Ak mas dvyhnuty vykon tak pouzi o jeden stupen studensie oproti tym,ktore mas predpisane!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 12.10.2006, 11:49

samozrejme ze mam 200sx:-) To Porsche je jen davny nick:-)
Kdyby si to vyresilo jen svickama, bylo by to super.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.10.2006, 12:13

todle svíčky podle mě nevyřešej, řekl bych, že to bude špatnej AR, docela se to tu dost řešilo, tak koukni do okolních příspěvků

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 12.10.2006, 12:22

zkus vyndat AR a zacpat ty hadice co ti zustanou
pak nastartuj, otacky budou hodne dole, brnkni do plynu a zvednou se na cca 1000
takhle to delalo u me nevim teda jestli to tak bude i u tebe-nebyla jeste rano takova zima
a jeste jsem menil teplotni cidlo motoru...

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 13.10.2006, 10:10

CO je to AR a kde ho najdu? :?

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 13.10.2006, 11:53

Porsche924GTS píše:CO je to AR a kde ho najdu? :?
je to tam u klapky jak jsem ti ukazoval. Jak jde vzduchova hadice velka do sani tak pod ni zespodu placata krabicka se vstupem a vystupem hadici cernou pro vzduch a je tam pripojeny konektor zezhora...doporucuju stahnout si manual a projit si ho. AR je tam na strane EF&EC-12 a na EF&EC-110.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů