rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 05.12.2009, 14:18

jagy píše:Nevim na co takove turbo, kdyz koupis lepsi a levnejsi... napr. Holset.

skus nieco ponuknut

podla MARATa by bola uplne naj GT2876r len je o 10ku drahsi nes 2871r a stacilo by mensi AR
a taky mi rekl ze vacky nemam mnenit ze max 256 ale je to zbytecny a posunut omezovac na 8000ot
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 05.12.2009, 14:53

Design píše:Napiš si za nick zavorku a doni blázen2 8) Těšim se nato
zle pises on si tam napise blazen3 druhej sem ja :-)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Design » 05.12.2009, 15:01

Ok promin ja to bral automaticky otobe je to dobre znamo 8)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 06.12.2009, 18:02

slik85 píše:tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
Tak veliky turbo by uz chtelo i jiny vacky, jinak to nevyuzijes... :?
Na rychle drifty (okruhy) by to mohlo byt ok, ale na pomalych tratich (na Babe) se budes trapit..na to bych se klidne vsadil.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 06.12.2009, 19:38

to turbo měl mobnes na CA18DET tuším s 256st vačkama ale měl největší AR a výkon 500koní..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 06.12.2009, 23:13

tomita píše:
slik85 píše:tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
Tak veliky turbo by uz chtelo i jiny vacky, jinak to nevyuzijes... :?
Na rychle drifty (okruhy) by to mohlo byt ok, ale na pomalych tratich (na Babe) se budes trapit..na to bych se klidne vsadil.
no s tema vackami by sem tak trochu souhlasil...na rychli trate to turbo urcite vyuzije toho bych se nebal.....a pomala trat na babe hm to co sme jezdili naposledi pomala trat moc nebila 110 najazdova rychlost a 2 plnej furt takze bych to tak zle nevidel,budu se zvacsa stavat uz len rychle trate:-)
a bude jenom zalezet na slikovi jak bude s tym autem moc umjet jezdit uz to o nicem inem nebude

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 07.12.2009, 20:45

Pro mne trat s vytocenou dvojkou je pomala :wink: ... Nic ve zlem, videl jsem trat i video z baby a moc rychle mi to neprislo (samozrejme relativne - mozna je to tim, ze jsem naposled jezdil v Moste na vytocenou trojku).
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 07.12.2009, 20:52

tomita píše:Pro mne trat s vytocenou dvojkou je pomala :wink: ... Nic ve zlem, videl jsem trat i video z baby a moc rychle mi to neprislo (samozrejme relativne - mozna je to tim, ze jsem naposled jezdil v Moste na vytocenou trojku).
nastrel v reale bol tak od 110do 130km/h zalezalo len od odvahy tiez by si si to aj sam trocha rozmyslel kaby si ju isiel

ja som mal uplne mrtve lozisko na zadnom naboji a fical som tam tiez cez 100km/h ono neni ta trat zla ale len jak vykouknes co ilen kousicek strate ven uz seti lamou plasty (nebo laminat)
kraje trate sou strasne je to hned od konca asfaltu prudke stupanie

tak jasne ze mnohy tam isly brutalne (Balaž,Kovacik...)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 07.12.2009, 20:52

inak ktore turbo od holsetu by ste poradily namiesto 3071r
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od J3tb0Y » 07.12.2009, 23:34

co som pozeral pisu vsade hx35
a celkom neprakticka instalacia v konecnom dosledku neviem ci to vyjde nejak lacnejsie ale to je len moj subjektivny nazor:
Obrázek
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Svobda » 08.12.2009, 01:51

To je peknej macek :D
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 08.12.2009, 01:55

jetboy: To je prave Holset.. a v cem je to neprakticke proti nejakemu T3 garrettu?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 08.12.2009, 06:54

to chce vybrat podle kompresorových map, i to Gt3071 může mít na tom SR20DET problém s compressor surge,třeba pak sehnat antisurge housing
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od J3tb0Y » 08.12.2009, 10:43

len sa mi zda ze 30 garett je viacmenej instalacia plug and play narozdiel od holsetu kde treba upravit vsetko zvody, downpipe, sanie...ale za to co som precital par nazorov tak ma dobre ohlasy na srku na rychlost nabehu a moznost tlacit celkom velke tlaky
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 08.12.2009, 14:59

A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech. :) Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů