sroubek ve valci!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 18.03.2009, 23:16

jo a ještě dříve než odpovíš, tak bych prosil celé forum, jestli může at sem každý napíše např na základě toho odkazu nebo čehokoliv (jelikož tvrdíš, že všichni ví, jen jeden myslí)

dal bych ruku do ohně za to že po samozápalu nemůže směs ve válci dohořet detonačně

nebo raddyho odkaz mě nepřesvědčil

jen abych věděl jestli opravdu všichni ví jak píšeš :D protože je to další tvé tvrzení o kterém si myslím že není pravdivé, určitě se najde ještě někdo druhý či třetí

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raddy » 19.03.2009, 08:53

ja sa uz len bavim, takze: po rusky som sa ucil na zakladke aj ja, nie som az take ucho ako si myslis :D nikdo ti tu nic nenapise, pretoze kazdy uz davno pochopil o com tato debata je a kazdy zvysoka sere na to ci to je tak alebo tak, to mi mozes verit, kdo chcel si precital, ostatnym to je jedno a ja sa im nedivim :D momentalne uz len o srande, resp. uz davnejsie :D a to ze ten clanok je na 90% zhrnutim toho co si napisal ma skoro polozilo na zem, ten clanok je na 100% zhrnutim toho ze si cely cas pisal nezmysly :D takze ciao zas niekedy nabuduce :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 19.03.2009, 22:00

raddy jestli čteš anglicky stejně jako česky, nedivím se že všechno víš

já jsem napsal ...........kterej je určitě na 90% shrnutý v tom co jsem napsal v kostce to znamená, že přestože jsem onen článek nešetl, tak jsem ho v podstatě shrnul v kostce do toho nahoře, jelikož tam nic moc jiného být nemůže

a tvá odpověd na toto je ..............to ze ten clanok je na 90% zhrnutim toho co si napisal ma skoro polozilo na zem

tak to položilo na zem mě a dvakrát, nauč se číst a to co přečteš si ulož do hlavy jak je to napsáno, nepřevracej co je napsáno, potom ti možná lidi budou věřit, nedivím se že nikdo neodpovídá, když vidí, že to co přečteš nejsi schopen pochopit :D

tak se bav :D

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raziel » 19.03.2009, 23:37

tak konecne jsem mel cas precist clanek co Raddy poslal odkaz ten osmi strankovej,
jsem nezaujaty, ale Raddy ma fakt pravdu o tom o cem se bavite a navic, tve drivejsi tvrzeni a definice samozapalu a detonaci, pane Kentoya,je s prominutim blud jak psal Raddy...(pokud se v clanku nemyli, o cemz pochybuju...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od DOOlittle » 19.03.2009, 23:58

odhliadnuc od vsetkeho som rad aj za takuto polemiku, lebo ma vprovokovala k tomu, aby som si prehlbil o kusok svoje vedomosti:) cest praci

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 21.03.2009, 23:10

ty vole já se toho překladu snad nedočkám

celou dobu tu píšu pár kravin, aby i osla trklo že je to recese

např předzápal je prostě předstih a nikoho z vás netrkne že to prostě není samozápal jak vehementně tvrdím

pročítal jsem si (kromě toho co vím) staré odpovědi od raddyho, či eva na tomhle foru a v podstatě jsem je do těch odpovědí vložil aby byla sranda, protože doposud na tomhle foru není přesná definice samozápalů či detonací, je to stále jen chození okolo horké kaše

ale co se týká toho detonačního dohoření po samozápalu přestože je to téměř principiálně nepravděpodobné, tak milan když ladil auto, tak mu prohořel píst jako po samozápalech, byl evidentní protitah na výkonu a přesto knock senzor vykazoval detonace, je otázka jestli to detonovalo v tom samém válci jako se to samovzněcovalo nebo v druhém, ale po rozebrání, byly detonační stopy pouze v tom válci kde byl propálený píst po samozápalech, takže proto stále tvrdím že po samozápalech (přestože by měla být směs dohořená než dojde píst do horní úvratě) může dojít k detonacím, a zatím s kýmkoliv jsem se bavil normálně a nejsou to troubové nikdo si netroufnul říct že to není možné, přestože je to jiný jev, jediný kdo píše že je to nemožné je raddy, proto ho provokuji k překladu

takže skutečně a vážně pominu li fakt o který se tu přeme a to jest po samozápalu detonace, tak ostatní věci jako vysvětlení detonací či samozápalů jsou zkrácené přepisy toho co zde kdy bylo napsáno, a byly to dost často kraviny, stačí si dát funkci hledat a hodně toho co zde tvrdím najdete přímo na tomhle foru napsáno od různých majitelů

tak a ted už to někdo pořádně přeložte, jelikož je to po dlouhé době debata která vede ke zvýšení úrovně tohoto fora a neřeší se tu kraviny jako hrom, samotného mě ten překlad zajímá, protože např stále nevím co vyvolává ten zvuk který zachytí knock senzor, názorů jsem slyšel asi tři a jelikož je to zvuk kovový tak to nebude tím hořením, ale bude to kov o kov, tudíž píst o stěnu, píst o pístní čep, ojnice o kliku přes šály možná ještě kroužky o píst, ale tomu už nevěřím

čekal jsem že to raddy nevydržíš :D a sorry za provokace

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 22.03.2009, 21:43

tak vážení, sice to nebyl úmysl této diskuze, ale dopad takový bude, na základě těchto keců co jsem vedl s raddym jsem vlastně nechtíc zjistil, že když se na tomhle foru baví o hovně, tak se baví všichni, jakmile se jedná o technickou věc jako byla tahle, tak pouze dva lidé se tak nějak zapojili a ostatní, raději zůstali v pozadí, jako by se jich to netýkalo, navíc nikdo to není schopen přeložit a udělat výtah z toho textu, protože nikdo nemá čas, ale pokud se jedná o rady od zkušenějších, taki se to tu jen hemží hláškami pomoc mě to nejede apod, osobně se mi nechce rozepisovat o laminárním hoření, o rychlostech laminárníhí hoření, jakož se mi nechce rozepisovat o detonačním hoření a jeho rychlostech, tak se mi nechce rozepisovat o rychlostech pohybu pístu v daných otáčkách a o tlaku působícím na píst po samozápalu, od toho tu měl být někdo kdo to mohl přeložit

zjištuji, že se nikomu nechce podržet tohle forum na vysoké technické úrovni, na jakou ho kdysi posunul raddy díky překladům a diskusím na anglickém foru, (přesto že se na hodně věcí dívám jinak, je to studnice informací kterou sem rady sypal horem dolem) stále jen všichni čekáte, kdo co kde zjistí a napíše, už několikrát předtím (tuším dvakrát) jsem napsal, že se nedivím raddymu, že sem už nedává svoje špeky a už je sem taky nedávám, ale dám vám radu, když už někdo dá takovej odkaz k naštudování, tak by jste se měli chytit za nos a nějak ho přeložit, protože doposud víc jak 95% z Vás když uslyší slovo detonace, tak stále neví o čem je řeč a dokud to nepřeložíte budete vědět hovno

pomalu ale jistě se dostávám do situace, kdy přestávám mít chut sem psát vše co jsem se naučil, tak se nedivte, když se budu převážně pohybovat a psát pouze v bazaru, soukromé zprávy nechám odpočívat dokud na ně nebudu mít náladu, a občas když budu mít náladu tak někomu pochválím auto, jééééééééééé máš to hezkýýýýý, opravdu mám pocit, že tohle forum už si nezaslouží rady od raddyho a ostatních

howgh

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Design » 22.03.2009, 22:00

Klidne to pomoci netu přeložim i když neumim skoro anglicky!(Nektery slova budou nesmyslny a text nebude davat smysl)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raziel » 23.03.2009, 11:59

aaarghh, Design, takovou vec nemuzes prekladat boze s prekladacem na netu... vam to prelozim (ne ale cele - jen ty definice a podstatne veci nemam tolik casu, ale aby se nereklo, jelikoz jste mi hodnekrat odpovidali tak v pohode;)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kopriw » 23.03.2009, 15:46

ja si Franto nemyslim ze by to lidi nezajimalo,spis bych to videl tak ze se nikdo nechce poustet mezi tebe a Raddyho....
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Gerox » 23.03.2009, 15:59

ja to zase vidim tak, ze se total zcela zbytecne predhanite v nazorech a znalostech..."v ramci udrzeni inteligence tohoto fora"...rekl bych ze to je hazeni perel svinim...

...ad

a) je tady jen par lidi co fakt auto ma
b) je tady jen par lidi co s tim autem i jezdi (rekl bych tak dva....ac samozrejme spousta z nich jezdi, jen bohuzel prave se vybila baterka ve fotaku...bohuzel kamera nebyla zapnuta atd)
c) zbytek je "chtel bych..." "budu mit..."

d) ti co auto maji ale bud uz nemaj ani na opravu nebo na benal anebo nemaji ridicak...

secteno podtrzeno = komu chcete cpat (vysoce inteligentni informace = ted to myslim v dobrem) na tomto foru??? resp...kdo tady bude podle vas resit detonace kdyz 90% fora ma problem si to auto dat aspon do jakztakz jezdiciho stavu?... :idea:

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Peca » 23.03.2009, 20:21

Gerox: Ty jsi to tu dnes zase rozjel :D
Ale jinak mas pravdu v tom, ze spis se tady resi problemy typu proc to nestartuje, co to tam klepe a podobne, to je proste dano tim v cem jezdime a co s tema autama provadime :)
Taky me mrzi ze se tu vic neresi technicke veci a vychytavky, kde jsou ty casy kdy tu napr. adner sem tam postnul nejake finty a poznatky co vykoumal. Jenze co z toho ze? Proto i tech nekolik malo zbyvajicich aktivnich clenu na tomhle foru si nechava svoje know how pro sebe a ja se jim nedivim
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 hostů