Stránka 4 z 6
Napsal: 13.09.2007, 23:40
od otasTM
sorry že lámu debatu... ale jak tak projíždím net a hledám i kovaný ojnice (moje GO se blíží a blíží tak už připravuju co bude všechno třeba) no a nikde nemůžu nějak naleznout.... jedině na ebay
kde ste to sehnali kuci?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: 14.09.2007, 07:28
od blázen
kované ojnice jdou s anglie asi za 16tis od ARP
Napsal: 14.09.2007, 09:17
od otasTM
na hondu stojej 10 to bych se na to
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale díkec... stále hledám hledám
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: 14.09.2007, 09:28
od Gerox
na CA je problem i v japanu cokoliv sehnat...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 14.09.2007, 09:30
od kenivruh
otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale díkec... stále hledám hledám
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Slabo hladas
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.
Napsal: 14.09.2007, 16:10
od kenivruh
DRFTING píše:kenivruh píše:otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale díkec... stále hledám hledám
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Slabo hladas
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.
Cau, Top-line za 160USD tím myslíš obyč. ojnice? ptám se protože jsem v odkazu nic nenašel za takovou price,dík za vysvetlení :-)
TopLine OEM Connecting Rods -> 200SX Turbo (CA18ET). Verim ze su take iste ako v CA18DET. $39 stoji jedna. A napr. kluka $249. Myslim, ze tieto "seriove" stacia do napr. 200 koni v pohode. Ved aj seriove ojnice su kovane.
Napsal: 14.09.2007, 18:42
od blázen
seriové ojnice sou odzkoušené do 400k takže 300 zvládnou
Napsal: 14.09.2007, 18:51
od rozum
CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D
Napsal: 14.09.2007, 19:57
od Kentoya
ET nebrat mam je na dílně
Napsal: 14.09.2007, 20:37
od kenivruh
rozumik píše:CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D
Ale tu sa jedna o ojnice
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 14.09.2007, 20:39
od Kentoya
ET nebrat ani kliku ani písty ani ojnice
Napsal: 14.09.2007, 21:46
od rozum
Kentoya píše:ET nebrat ani kliku ani písty ani ojnice
pravdu díš strejdo, ET je odspoda dolu jak z papíru
Napsal: 16.09.2007, 18:43
od blázen
DRFTING píše:Kluci nevíte kde koupit obyčejný ojnice na CA18DET ?Za co možná nejlepší cenu,děkujůů........
starší nejdou sehnat...leda bych prodal svoje a koupil kované,pokud mě auto zbyde
Napsal: 16.09.2007, 18:55
od blázen
to tě vyjdou levněji ty kované
Napsal: 16.09.2007, 19:11
od otasTM
a je při komplet GO vůbec nutný nový ojnice dávat? když beru to že budou rovný a nepoškozený, nebo převložkovat maximálně...
jak ste to dělali vy co jse po GO?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)