zajímavý problém poradte kdo tušíte

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 12.02.2007, 22:09

duvod proc to nechcelo slapat

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.02.2007, 22:10

později, pročtu forum, a zprávy

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.02.2007, 22:23

elektrikář mi zkontroloval vše co jsem mu dal, a výsledek, ukostřený alternátor kdesi uvnitř, takže zkrat, jedno relé nespínalo (asi přístrojovka), a jedno relé bylo sepnuté (asi vstřiky), baterka asi umírá musela dostávat šoky delší dobu, že prý to probíjelo i před tím, jen to nebylo natvrdo jako když jsem chtěl nastartovat, a co se hydroštelů týká, neklepe žádný, jeden cvrliká na volnoběh asi do dvou tisíc toček, potom ho neslyším a dva šelestí jako vstřiky, motor naskočil na první natočení (ale na mou baterku keniho byla nějak skoro mrtvá) jsem měl strach jak malej jarda, že se něco posralo (třeba spekly dráty) nebo něco odešlo alarm funguje jednotka taky, zaplatpánbůh za ty dary a ze známosti si ten elektrikář vzal jen pětikilo a do auta se dal druhej altík to je asi všechno co se dalo napsat

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 09:25

Kentoya píše:elektrikář mi zkontroloval vše co jsem mu dal, a výsledek, ukostřený alternátor kdesi uvnitř, takže zkrat, jedno relé nespínalo (asi přístrojovka), a jedno relé bylo sepnuté (asi vstřiky), baterka asi umírá musela dostávat šoky delší dobu, že prý to probíjelo i před tím, jen to nebylo natvrdo jako když jsem chtěl nastartovat, a co se hydroštelů týká, neklepe žádný, jeden cvrliká na volnoběh asi do dvou tisíc toček, potom ho neslyším a dva šelestí jako vstřiky, motor naskočil na první natočení (ale na mou baterku keniho byla nějak skoro mrtvá) jsem měl strach jak malej jarda, že se něco posralo (třeba spekly dráty) nebo něco odešlo alarm funguje jednotka taky, zaplatpánbůh za ty dary a ze známosti si ten elektrikář vzal jen pětikilo a do auta se dal druhej altík to je asi všechno co se dalo napsat
Velke diky :notworthy: Inak, s tou baterkou sa mi zdalo, ze nieco neni ok. Je stara necely rok, ked pozries tak je tam magicke oko (ked je zelene, tak je nabita, ked je cierne tak ju treba nabit, ked je biele je na vyhodenie). Stacilo, ze auto stalo tyzden a uz bolo cierne a potom trvalo strasne vela kilometrov kym bolo zase zelene. Pricom normalne sa baterka dobija ovela rychlejsie. Uz sme to aj s kolegom rozhodli, ze niekde musi byt skrat, ale kedze to nevybijalo extremne, tak som to neriesil. Som myslel, ze to moze byt alarm, ze "vytahuje" baterku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.02.2007, 22:21

no já tu baterku nabíjel celý den a není nabitá, dám ti asi moji stála 1600 a kupoval jsem ji v létě najel jsem s ní 3000km a pořád ji oživuji, zapnu rádio každý týden dvakrát na hodinku a potom hodinku pomalu dobíjím aby věděla že žije a cena co já vím 800, myslím si že ta tvoje dodělává z posledního a hlavně aby jsi dojel ale asi ještě jo a klidně si doma můžeš koupit novou, nechám to na tobě já vyjedu nejdřív za dva měsíce, takže mě chybět nebude, ale můžu ti říct, že jsem byl z té závady připosranej

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 22:35

Kentoya píše:no já tu baterku nabíjel celý den a není nabitá, dám ti asi moji stála 1600 a kupoval jsem ji v létě najel jsem s ní 3000km a pořád ji oživuji, zapnu rádio každý týden dvakrát na hodinku a potom hodinku pomalu dobíjím aby věděla že žije a cena co já vím 800, myslím si že ta tvoje dodělává z posledního a hlavně aby jsi dojel ale asi ještě jo a klidně si doma můžeš koupit novou, nechám to na tobě já vyjedu nejdřív za dva měsíce, takže mě chybět nebude, ale můžu ti říct, že jsem byl z té závady připosranej
Baterka bude ok :) To "magicke" oko ma aku farbu ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.02.2007, 22:40

zítra se podívám, řekl bych že jsem neviděl kuličku ani zelenou ani jinou, že je tam černo jak v řiti

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 22:43

Kentoya píše:zítra se podívám, řekl bych že jsem neviděl kuličku ani zelenou ani jinou, že je tam černo jak v řiti
Tak to je este v poriadku, bude len potrebovat dobit este. Tato je bezudrzbova a tie maju iny charakter dobijania ako klasiky. Potrebuje pomalsie a dlhsiu dobu. Teraz tam je vlastne tvoja baterka ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.02.2007, 23:00

jo startoval jsem to včera s mojí protože tvoje byla na dně a sotva se jí podařilo protočit motor, dostala tím zkratem po uších

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 20.07.2007, 19:03

abych nezakladal novy topic tak pisu sem. mam podobny problem s tou pristrojovkou, ale stalo se mi to jinak, mel jsem oddelanej ten prostredni panel (pridelavam tam budiky) a kamarodovi jsem to ukazoval, je tam totiz strasne moc kabelu, jsem za ne vzal a zvednul je a rikam koukej na ten bordel a jak jsem je nadzvednul, tak zhasla pristrojovka. vsechno normalne funguje dal, ale nesviti. takze bych potreboval vedet co tam jeza kabely a kterej ma neco spolecnyho s pristrojovkou, pripadne kde jsou pojistky od pristrojovky, jak poznam ze je pojistka spatna. ted jsem si vzpomel, ze v tom klubku kabelu je neco spojeneho z ceho koukji tri pojistky.
a dalsi zahada, vlevo dole u pedalu, za krytem s pojistkama bylo na neco napojeny tlacitko, kdyz je zaply tak sviti zelene, na nic jinyho co dela jsem neprisel, co to muze byt?
dekuju moc za rady
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.07.2007, 21:10

no nejspíše se vyhodil pojistku na osvětlení přístrojovky - je vedle pedálu
spojky za tím krytem

v tom svazku od rádia je i kabel od osvětlení palubky
popř. stálejch 12v na paměť rádia, jeden z nich si pravděpodobně ukostřil a spálil pojistku

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 20.07.2007, 21:53

Martin_534 píše:no nejspíše se vyhodil pojistku na osvětlení přístrojovky - je vedle pedálu
spojky za tím krytem

v tom svazku od rádia je i kabel od osvětlení palubky
popř. stálejch 12v na paměť rádia, jeden z nich si pravděpodobně ukostřil a spálil pojistku
dik moc, to zni jako maly problem :) jak poznam, ze je spatna pojistka?
tady ilustracni foto
to pod moji rukou jsou kabely k budikum, to co jde doprava je od radia, zbytek se mi nepodarilo rozmotat... hrozny klubko. a protoze nevim k cemu to je, tak se bojim abych neco neprethrnul

Obrázek

a tady je to magicke tlacitko, nic nedela, ale kdyz je to sepnuty, tak to strasne hezky sviti :)

Obrázek
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 20.07.2007, 21:57

pekny bordel. s
palenou pojistku poznas jednoduse, ma pretaveny dratek .

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 20.07.2007, 22:06

rozumik píše:pekny bordel. s
palenou pojistku poznas jednoduse, ma pretaveny dratek .
ja bych to vyhazel, ale bojim se, ze to zas nejak zku***m.
dik, ja jsem si to myslel, ale jeste jsem zadnou nevidel :-D
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.07.2007, 22:17

Hm taky se mi podarilo spalit par pojistek, ta elektrika je tam pekne dom***na :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 hostů