Stránka 3 z 4

Re: Blow off ventil

Napsal: 10.03.2009, 13:12
od buky300zx
pablo píše:Nechcem tu vyvolat ziadnu hadku,ale ked sa tak clovek trosku zamysli,aky je rodiel ked je v sani tlak napr 1bar od T25 a aky napr od GT30R?Na GT ma bov vyznam,ale na T25 uz nie,ze?Tak to som teda kua nevedel. :?
no uz rozdiel v tom je ze gt je na gulickach a na to uz dobry dat to psst aby se neznicilo a u t25 s kluznima loziska si to muzes dat ale moc velky smysl to na to turbo nema.[/quote]
Mal som namysli dosiahnuty tlak v sani.Tak teda OK,uvediem namiesto GT,T28.Ok?Tam uz je to potreba ze?A pokial viem,tak hlavny zmysel bovu je zabranit turbo diere,nie?
Viete co,ebem na celi bov. :D

Re: Blow off ventil

Napsal: 10.03.2009, 19:12
od J3tb0Y
Iwan píše:
a navic pri preradeni bov vypusti do atmosferi uz odmerany vzduch AFM -kem...tak sa trosku zaleju valce benzinem :D
b ale ked to zas berem takto bov odfukne ked pustis plynovy pedal ale v tom momente ked klesaju otacky tak vlastne riadiaca jednotka zatvara vstrekovace a benzin zacne davat az ked otaky klesnu az na volnobeh co sa pri preradovany ani nestane to znamena ze sa valce urcite nezaleju a este ked idem tak do hlbky afm sice odmera ten vzduch ale nakolko je ten vzduch tlaceny do zatvorenej klapky a vracia sa spet tak aj tak sa nedostava do motora...aspon teda takto som to pochopil

Re: Blow off ventil

Napsal: 10.03.2009, 20:36
od Iwan
:arrow: J3tb0Y
tak jake mas vysvetleni na to ze ked som mal podotykam dobre doladeny bov na mojej s13 tak pri preradeni za plneho boostu sa to chvilocku dusilo a potom to slapalo, ked som dal bov prec tak to nerobilo, normalne som preradil a hned sa to chytlo a vsetko bolo OK..

podla mna ked uz raz AFM ko odmera vzduch tak sa podla toho namiesa zmes a ked bov vypusti trosku odmeraneho vzduchu do atmosfery tak zmes uz je namiesana ale ta troska vzduchu uz je vypustena...
ale zasa pod pojmom ze sa zaleju valce som nechcel naznacit ze sa to prechlasta :twisted:

ked to neni spravne tak prosim o vysvetlenie nech mam v tom jasno raz a na posledy 8)

Re: Blow off ventil

Napsal: 12.03.2009, 16:51
od pablo
buky300zx píše:
pablo píše:Nechcem tu vyvolat ziadnu hadku,ale ked sa tak clovek trosku zamysli,aky je rodiel ked je v sani tlak napr 1bar od T25 a aky napr od GT30R?Na GT ma bov vyznam,ale na T25 uz nie,ze?Tak to som teda kua nevedel. :?
no uz rozdiel v tom je ze gt je na gulickach a na to uz dobry dat to psst aby se neznicilo a u t25 s kluznima loziska si to muzes dat ale moc velky smysl to na to turbo nema.
Mal som namysli dosiahnuty tlak v sani.Tak teda OK,uvediem namiesto GT,T28.Ok?Tam uz je to potreba ze?A pokial viem,tak hlavny zmysel bovu je zabranit turbo diere,nie?
Viete co,ebem na celi bov. :D[/quote]
jasne ale na to aby si nastavil presne ten bov potrebujes odpovedajuco silnu pruzinu v bov podla podtlaku jakej mas na motoru v sani kdyz koupis nejakej bov co tam ma danou buchvi jakou pruzinu a musis to nastavovat a nastavovat a kolik krat ani nedosahnes pozadovaneho ucinku tak nac je takovej bov.

Re: Blow off ventil

Napsal: 03.04.2009, 16:38
od jetoboy
může mi někdo poradit,mám tu kopii HKS sekvenční mebránový bow.Sou tam 2 membrány.Chci aby odfoukl co nejpozději.píšou první membrána už při 0,2 až 0,4Není to docela na h...??Má být ten šroub uplně dotaženej nebo povolenej?mám ho cca uprostřed...díky 8)

Re: Blow off ventil

Napsal: 03.04.2009, 18:50
od Iwan
jetoboy píše:může mi někdo poradit,mám tu kopii HKS sekvenční mebránový bow.Sou tam 2 membrány.Chci aby odfoukl co nejpozději.píšou první membrána už při 0,2 až 0,4Není to docela na h...??Má být ten šroub uplně dotaženej nebo povolenej?mám ho cca uprostřed...díky 8)
cim vic dotahnes tym bude vic pruzina napnuta a bude odfukovat neskorsi...ked si dobre pamatuju tak ja som ho mal uplne dotahnuty pretoze mi propustal v booste vzduch...

Re: Blow off ventil

Napsal: 03.04.2009, 19:02
od jetoboy
Takže mám ten šroub dát uplně nadoraz dovnitř?Myslim si že mi fouká moc brzy.Už při nějakech 2500od.A na volnoběh ta malá membránka už od nějakejch 3. :|

Re: Blow off ventil

Napsal: 03.04.2009, 19:54
od Iwan
ja nevim presne ci na doraz to musis vedet ty kedy ti presne odfukne turbo cez filtr a kedy presne po tom bov...

ja sem to mal dostelovane tak ze som pocul len cuknutie cel filter od turba a potom mi hned odfukol uz bov :twisted:

Re: Blow off ventil

Napsal: 03.04.2009, 22:32
od buky300zx
Tak ste ma nasrali,ze som ten BOV vyhodil. :D

Ved dotiahni a uvidis,nie?Ked ti to bude odfukovat skor ako pred tym,tak ho odtahuj.

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 15:46
od Jebass
Takže abych to pochopil bov zapojit za klapku místo CC a na tu samou hadici Téčkem i budík na boost?

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 17:31
od Trinom
Ne. BOV se strká před klapku.

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 17:52
od SilverFox
Trinom píše:Ne. BOV se strká před klapku.
Blbost. K ovládání bow potřebuješ podtlak.

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 17:53
od Trinom
aha, tak to jsme se nepochopili. Jasně, že ovládání se strká za klapku, ale vlastní BOV je před ní.

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 18:33
od Igor
takže jesztli jsem to pochopil dobře,tak toho malýho sráče můžu připojit kdekoliv mezi turbem a škrtící klapkou??

Re: Blow off ventil

Napsal: 04.05.2011, 18:35
od Jebass
takže bov zapojit takhle:
BOV.jpg
a budík na boost teda kam?