Stránka 3 z 4

Napsal: 23.09.2006, 09:36
od BAKALAKA
Sentinel píše:k tomu testu so 100okt. benzinom

dnes na prime v Autosalone testovali vplyv paliva na vykon motora a jazdne vykony.

1.auto - nejaky ropak,myslim ze to bol Nissan x-trail najprv naliali shel diesel a potom najaky kvalitnejsi shell diesel. rozdiel na 1km s pevnym startom bol minimalny a na brzde namerali o 2,4% vyzsi vykon

2.auto koktavka 2,0FSI,najprv naliali OMV 95 a potom OMV 100okt.
na kilometri bol rozdiel ovela vacsi ako s naftou,myslim ze zrychlenie na 100km sa zlepsilo o 1s!!! a celkovy cas bol tiez ovela lepsi.
na brzde bol rozdiel vo vykone viac ako 5%

zaujimave by bolo zmerat na brzde rozdiel medzi benzinmy na turbo-motore

da sa to pozriet tu ale mne ro nejde :(
http://www.prima-autosalon.tv/index.php ... lonu-cs-37
je to 38. diel

Ja lejem do tej mojej popelnice len V - Pover a zlepšil sa chod motora, trochu nabral na vykone a je lepšia aj spotreba.

Napsal: 23.09.2006, 16:33
od kenivruh
Ja by som to povedal tak. Ludia nechapu zmysel 100 oktanoveho benzinu. Tento benzin je vhodny na to, aby som mohol zvysit plniaci tlak u turbo-motorov bez rizika detonacii a u atmo-motorov pouzit vyssiu kompresiu.

Iny vyznam viacoktanove palivo nema. Ide cisto o to, ze umoznuje NASTAVIT motor na vyssi vykon.

Napsal: 23.09.2006, 16:42
od blázen
přesně tak, leju ho do auta jen kvuli toho abych při současném nastavení motoru předešel předčasným detonacím,..do serioveho motoru bych to nelil, je to škoda peněz

Napsal: 23.09.2006, 17:56
od Sentinel
pozrite ja som vam len podal informacie co vzysli z testu.

chapem ze benzin s vyzsim okt. cislom dovoli nastavit vyzsi tlak bez rizika detonacii

ale tie 100okt benziny sa nelisia iba okt. cislom ale aj aditivami ktore sa donho pridavaju a tie mozu sposobit lepsi chod motora.
blázen píše:..do serioveho motoru bych to nelil, je to škoda peněz
aj ja som si to myslel ale ako mi potom vysvetlis ze seriova koktavka mala o 1s lepsie zrychlenie so 100okt benzinom?

Napsal: 23.09.2006, 18:02
od kenivruh
No nova oktavka moze mat ECU podobne ako Impreza a totizto ze meni predstih (a mozno aj bohatost zmesi a plniaci tlak) az na hranicu detonacii.

Napsal: 23.09.2006, 18:08
od raddy
presne tak...moderne ECU nastavuju predzapal dynamicky tak aby bol maximalny voci danemu palivu a podmienkam.

Napsal: 23.09.2006, 21:08
od Sentinel
aha,tak to uz ma logiku.
cize kedze na nasich autach nie je tak dokonala eci,mozem urobit to ze ked natankujem 100okt benzin tak si zvysim predzapal a tym padom budem mat vyzsi vykon a bez detonacii?
bude to mat rovnaky vplyv ako na tej skodovke?

Napsal: 23.09.2006, 23:36
od blázen
Sentinel píše:aha,tak to uz ma logiku.
cize kedze na nasich autach nie je tak dokonala eci,mozem urobit to ze ked natankujem 100okt benzin tak si zvysim predzapal a tym padom budem mat vyzsi vykon a bez detonacii?
SNIŽIŠ nie zvyšiš :!: cas posuneš do LEVA!!

Napsal: 24.09.2006, 09:34
od Kentoya
myslím že to napsal dobře zvýší

Napsal: 24.09.2006, 10:12
od MaxX
Tak už se domluvte konečně nevím z toho teď ani hlavu ani patu!!! :lol:

Napsal: 24.09.2006, 12:08
od blázen
já to napsal blbě,ale myslel dobře :?

Napsal: 11.11.2007, 10:56
od kenivruh
Takze tu je test, ktory potvrdzuje to o com je V-Power Racing. Umoznuje take nastavenie motora pri ktorom by s normalnym benzinom dlho nevydrzal a tym dosiahnut vyssi vykon.

http://www.motec.com.au/fueltest/index.htm

http://www.motec.com.au/fueltest/ign.htm

Napsal: 15.11.2007, 14:44
od vmille
V-POWER přidá něco málo na spodku. Nějaký točivý moment navíc tam je. Větší Oktanové číslo = pozdější klepání motoru. Aby měl benzin větší oktanové číslo musí být čistší (méně olova,síry, vody) a můsí v něm být více aditiv.
Asi by bylo zajímavé to odměřit na brzbě ať se nehádáte... Mám to jen vyzkoušené na motorce, ktrerá jde na zadek skrásně za plynem, s 95 jí musím pomáhat. I na okruhu je ježdění příjemnější. Ale jsou to tak drobné rozdíly že se v autě dají těžko poznat.

Napsal: 15.11.2007, 15:18
od blázen
už to tu psal raddy, výkon může vzrůst u novějších aut, které umí posouvat předzápal díky kontrole klepání..
složení W power racing 100oct je jiné jak u ostatních benzínů, je to speciální palivo vyráběné syntetickou cestou..dvousložkové..
nárust u našich SX je podle mě nereálný, pokud s ničím neposuneš..

Napsal: 15.11.2007, 15:22
od raddy
pani, na motore, ktory nema dynamicke nastavovanie predzapalu nesposobi palivo s vyssim oktanovym cislom vobec nic. a ak, tak skor pokles krutiaceho momentu, pretoze vysokooktanovy benzin (bezne cestne paliva) hori pomalsie ako nizkooktanovy, to je zmysel jeho odolnosti voci detonaciam (zvysenie okt. cisla sposobuje spomalenie horenia)
zmenu mozu priniest len aditiva, nic viac.
ina situacia je ked dokaze ECU nastavid dynamicky najvyssi mozny predzapal...