Stránka 3 z 5

Napsal: 28.02.2006, 18:43
od Caizi
jnak ja mám ten co je zde: http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm číslo 40460 a jsem celkem spokojený..je to celkem rozumná varianta za slušné peníze..je to dvojmembránkový.. někde na foru je i link na výrobce. je to imitace HKS

Napsal: 01.03.2006, 08:26
od remo
Caizi píše:jnak ja mám ten co je zde: http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm číslo 40460 a jsem celkem spokojený..je to celkem rozumná varianta za slušné peníze..je to dvojmembránkový.. někde na foru je i link na výrobce. je to imitace HKS
na ten poskulujem aj ja a rozmyslam ze by som ho casom poriesil. ono sa to tvari jak kopia SSQ od HKS tak trochu

Napsal: 01.03.2006, 17:45
od Caizi
za ty peníze....a jsem s ním spokojen..

Napsal: 03.03.2006, 12:08
od krosmen
Kdyby někdo chtěl mám dva BOV Bosch co se montovaly do lancii,sou to klasicky uzavřený..... :P

Napsal: 03.03.2006, 12:52
od blázen
co foto a technická data?

Napsal: 03.03.2006, 12:58
od Hynek
krosmen píše:Kdyby někdo chtěl mám dva BOV Bosch co se montovaly do lancii,sou to klasicky uzavřený..... :P
tady ty seriový věci jsou k ničemu, neudrží zvýšenej tlak, protože nemáš možnost vyměnit pružinku ani ji přitahnout a nastavit kolik chceš. aspoň tak to má Saab v serii tušim na 0.6baru.

Napsal: 03.03.2006, 13:05
od blázen
tak to je mi na hovno, dik za info

Napsal: 03.03.2006, 18:32
od krosmen
Hynek píše:
krosmen píše:Kdyby někdo chtěl mám dva BOV Bosch co se montovaly do lancii,sou to klasicky uzavřený..... :P
tady ty seriový věci jsou k ničemu, neudrží zvýšenej tlak, protože nemáš možnost vyměnit pružinku ani ji přitahnout a nastavit kolik chceš. aspoň tak to má Saab v serii tušim na 0.6baru.
Dovolím si nesouhlasit udrží tlak 1,4BAR vyzkoušeno ověřeno provozem!!!!Bylo to max co sem zkoušel,jinak jezdïm na 1,2
Zkusim to nafotit jak vypadá jinak data neznám.... :?

Napsal: 03.03.2006, 18:34
od nizzmo
Caizi, ja ho mam tiez a som len spokojny 8)

Napsal: 05.03.2006, 21:41
od Caizi
nizzmo píše:Caizi, ja ho mam tiez a som len spokojny 8)
Jj akorat sem nepobral ten dotahovaci šroub..nemám budík ale laicky sem nerozeznal žádný rozdíl mezi plně doaženým šroubem a plně povoleným..ale bylo mi řečeno že tím že je to dvomembránový sekvenční takže se to ani nastavovat nemusí..tak nevim..moc se mi to nezda..ale jina fouka velmi dobre..

Napsal: 06.03.2006, 13:26
od nizzmo
Kedze mi auto stoji uz tri mesiace, tak ti to presne nepoviem. Budik mam (VDO). Takze, ked som tu skrutku povolil, odfukoval aj pri nizsom tlaku - myslim ze uz od -0,1. Ked som ho utiahol tak len piskal a to len od vyssich tlakov cca 0,3.
ale ako vravim, uz si to presne nepamatam :roll:

Napsal: 06.03.2006, 19:11
od Caizi
ok.. :wink:

Napsal: 18.03.2006, 22:17
od porsacek
Mam objednat MK1 nebo MK2 od bidrinu a jak je slozita instalace 8)
A kde koupim ten nerezovej mezikus viz ten na obr http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=13

Napsal: 18.03.2006, 22:56
od Martin_534
zítra to proberem :wink:

Napsal: 20.03.2006, 07:20
od Bidrin
porsacek píše:Mam objednat MK1 nebo MK2 od bidrinu a jak je slozita instalace 8)
A kde koupim ten nerezovej mezikus viz ten na obr http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=13
Redukci na přivaření dostaneš v ceně BOV a můžeš si říct z jakého materiálu ji potřebuješ.

Jinak MkI bude fungovat prakticky stejně jako MkII, jenom bude trochu jiný zvuk, protože u MkII je trychtýř. MkI by Ti tudíž měla stačit.