Raddyho elektronicky boost controler -part 2

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 30.06.2005, 14:27

d?lal sem si srandu samozdr?jm? :D
já te? ?eším p?epínání ?ip?. n?co takovýho, nemáte to už n?kdo at se stim nese..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 34405&rd=1

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2005, 14:44

Hynek píše:d?lal sem si srandu samozdr?jm? :D
já te? ?eším p?epínání ?ip?. n?co takovýho, nemáte to už n?kdo at se stim nese..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 34405&rd=1
len male zamyslenie od cloveka, ktory zacina tusit o com su mapy v ECU:
prepinanie cipov je fajn, ale moj nazor je, ze je takmer uplne zbytocne,totiz:
v nasom pripade cip neriadi tlak turba. cely problem s tlakom turba spociva na 90% v oktanovom cisle benzinu a predzapalom. staci ti jeden dobre urobeny cip na dane turbo v aute a moznost menit max. tlak turba. Ked zvysis tlak turba, mas vyssi vykon ale musis tankovat iny benzin. Ak by si chcel riesit vyssi tlak turba len cipom a tankovat stale rovnaky (lacnejsi) benzin, cip re vyssi tlak by musel brutalne potlacat predzapal co znamena nizsi vykon a eliminuje zvyseny tlak turba ale stale mas vyssie opotrebenie motora a turba vplyvom vyssieho tlaku, ale adekvatny vykon nie.
Preto nema velky vyznam mat 2 cipy, ale mat jeden cip dobre urobeny, moznost nastavovania max. tlau turba a vediet aky benzin pre aky tlka potrebujem.Moj nazor.....

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 30.06.2005, 14:57

ur?it? máš pravdu už jsme o tom mluvili na srazu...
moje idea je ješt? trochu jiná cht?l bych p?idávat ješt? další ?adu vst?ik? atd...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 hostů