Stránka 3 z 3

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 12.05.2011, 07:37
od kenivruh
No tak to vidim na ten AAC. Kym nebudes mat aspon 700-800 s odpojenym konektorom, zbytocne nieco riesit.

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 13.05.2011, 07:10
od jetoboy
Mě to dělalo když sem ještě neměl odlehčenej setrvák,při vyřazení z otáček mi to chcípalo,prostě mi to spadlo na nízký otáčky a chcíplo to.Vyměnil sem aac a pak se to zlepšilo.Ted při odlehšeným setrvačníku mám na volnoběh cca 900-1000otáček a nic nechcípá,ani při vyřazení.... 8)

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 15.05.2011, 21:42
od Mirek
DRFTing. píše:.....nééé nezamykejte mi to tu, ješte nejsem hotovéééj :D
POKRAČOVÁNÍ : Tak jsem vyndal AAC ventil, kompletně jsem ho vyčistil, vydrátkoval, profoukal kompresorem, nepřipadalo mi tam nic divnýho, ono tam taky nic není jen díry :-)

tady jsou krásný obrázky ventilu : forum/viewtopic.php?f=160&t=18744&hilit=aac+ventil
já mám ten v levo, ale ten šroubek v něm mám ten s tou gumičkou z pravého obrázku.

No další věc čeho si všimnul Pítrs kterej videl motor, byla ta, že jsem měl CAS úplně v pravo. Kontrolovalo se nastavení rozvodů jestli nebylo náhodou o zub špatně, ale to je v pořádku, takže cas blbě nastavenej, dali jsme ho zatím od oka na prostředek, auto jede lépe, volnoběh je určitě lepší, ale ješte měl trochu tendenci chcípnout při jízde, ale už ne tak hrozně jako před tím.

Co je ješte stále divný, že pořád mi nereaguje šroubek na AAC ventilu na to regulování volnoběhu, to musím vyřešit, ale jak KUA ???
Zkusit jiný AAC ?
jen pro formu, kdyz kroutis tim sroubkem, mas zahraty motor a vytazeny konektor z ovladani AAC? :)

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 15.05.2011, 22:24
od Mirek
DRFTing. píše:Mirek : jj motor je zahřátej a aac je odpojený a nic to nedělá
Tak ho zkus vymenit za nejaky uplne jiny, melo by to reagovat. Na tom sroubku je o-krouzek jako tesneni ze? To je v poradku?

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 15.05.2011, 23:25
od Kentoya
na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 16.05.2011, 00:01
od Mirek
DRFTing. píše:
Kentoya píše:na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid
...naladit pořádně předstih strobáčem chci co nejdřív, nechám tam nastavit 15 stupnů.
...throtle sensor neznám, kterej to je ?
...a/r jsem ješte nekontroloval, prý to není potřeba mi někdo radil
....pokusím se nekde sehnat ten novější AAC z pravého obrázku teda, jelikož nemám klimu co s tím FICD ? Nemám to nějak zrušit ?? Nemám rád zbytečný kraviny.
throtle senzor je senzor natoceni saci klapky...

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 16.05.2011, 07:44
od Mirek
DRFTing. píše:....jestli je to ta černá krabička vedle klapky, tak to je TPS ne ? A u té jsem kontroloval jestli spíná (zavřená klapka 0 ohmů, otevřena 1)
TPS = Throttle Position Senzor 8)

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 16.05.2011, 08:40
od Kentoya
jj tps, ale taky má odporovou dráhu, kde by na začátku mělo být cca 1kohm a na konci cca 9kohm jestli není porušená, jinak mě to už na třech autech sělal ten A/R, pokud je hodně otevřený je to v řiti, jednotka to neukoriguje a když je hodně zavřený nestíhá při studeném motoru, měl byí úplně dovírat, to už jednotka zvládne dodávat vzduch přes aac, pokud nedovírá, tak je problém a jednotka nestíhá korigovat

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 24.06.2011, 16:43
od Design
Dela mi to obdobne probelimi franta mi to vse nastavil a porad to dela.

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 24.06.2011, 23:28
od Al3x
mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 24.06.2011, 23:34
od Svobda
Neni uz klapka v riti ? ?

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 25.06.2011, 07:13
od Mirek
ten propad otacek mi to delalo na SR kdyz jsem mel netesnici BOV, po vyrazeni to skoro chcipalo, nekdy chciplo. Ale kolisalo to i na volnobeh, takze unik vzduchu to tebe nebude.

Mas to TPS kalibrovany? Do nedavna jsem ani nevedel ze se neco takovyho dela, na primere me to slusne sralo :). TPS se nastavuje, fizzbiker mi tady posilal jak, mozna je to i v manualu. S13 ma v TPS spinac volnobehu? Nemuze byt spatny ten?

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 26.06.2011, 09:55
od kenivruh
Skus si nastavit bohatsiu zmes na volnobeh ci to nepomoze. Na urovni 13.5 napr. A ak mozes skus si v ecu nastavit volnobeh napr 1000. Samozrejme s odpojenou lambdou nech sa do toho nemontuje spatna vazba.

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Napsal: 26.06.2011, 10:11
od Fizzbiker
Al3x píše:mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134

cely Positive Crank Ventilation je u origo CA leda na rychlejsi oddelani motoru,... pokud to mas prepojene napis jak.

na jednom motoru co se tu kluk stavoval si to prepojil ale praskla mu ta debil hadice za vyměnikem a vzhledem k jeho zpusobu zapojeni mu to salo falesny luft... ale ne moc... problemy byly podobné jak popisujes...

zkusmo bych odpojil vsecko co ti de do sání nebo pred nej, OCT, EGT, budík, atd... aby ti zustala holá trubka s ucpávkama. tam mas zaruku ze je to cajk.