Nedrží volnoběh z vysokých otáček

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od kenivruh » 12.05.2011, 07:37

No tak to vidim na ten AAC. Kym nebudes mat aspon 700-800 s odpojenym konektorom, zbytocne nieco riesit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od jetoboy » 13.05.2011, 07:10

Mě to dělalo když sem ještě neměl odlehčenej setrvák,při vyřazení z otáček mi to chcípalo,prostě mi to spadlo na nízký otáčky a chcíplo to.Vyměnil sem aac a pak se to zlepšilo.Ted při odlehšeným setrvačníku mám na volnoběh cca 900-1000otáček a nic nechcípá,ani při vyřazení.... 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 15.05.2011, 21:42

DRFTing. píše:.....nééé nezamykejte mi to tu, ješte nejsem hotovéééj :D
POKRAČOVÁNÍ : Tak jsem vyndal AAC ventil, kompletně jsem ho vyčistil, vydrátkoval, profoukal kompresorem, nepřipadalo mi tam nic divnýho, ono tam taky nic není jen díry :-)

tady jsou krásný obrázky ventilu : forum/viewtopic.php?f=160&t=18744&hilit=aac+ventil
já mám ten v levo, ale ten šroubek v něm mám ten s tou gumičkou z pravého obrázku.

No další věc čeho si všimnul Pítrs kterej videl motor, byla ta, že jsem měl CAS úplně v pravo. Kontrolovalo se nastavení rozvodů jestli nebylo náhodou o zub špatně, ale to je v pořádku, takže cas blbě nastavenej, dali jsme ho zatím od oka na prostředek, auto jede lépe, volnoběh je určitě lepší, ale ješte měl trochu tendenci chcípnout při jízde, ale už ne tak hrozně jako před tím.

Co je ješte stále divný, že pořád mi nereaguje šroubek na AAC ventilu na to regulování volnoběhu, to musím vyřešit, ale jak KUA ???
Zkusit jiný AAC ?
jen pro formu, kdyz kroutis tim sroubkem, mas zahraty motor a vytazeny konektor z ovladani AAC? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 15.05.2011, 22:24

DRFTing. píše:Mirek : jj motor je zahřátej a aac je odpojený a nic to nedělá
Tak ho zkus vymenit za nejaky uplne jiny, melo by to reagovat. Na tom sroubku je o-krouzek jako tesneni ze? To je v poradku?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Kentoya » 15.05.2011, 23:25

na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 16.05.2011, 00:01

DRFTing. píše:
Kentoya píše:na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid
...naladit pořádně předstih strobáčem chci co nejdřív, nechám tam nastavit 15 stupnů.
...throtle sensor neznám, kterej to je ?
...a/r jsem ješte nekontroloval, prý to není potřeba mi někdo radil
....pokusím se nekde sehnat ten novější AAC z pravého obrázku teda, jelikož nemám klimu co s tím FICD ? Nemám to nějak zrušit ?? Nemám rád zbytečný kraviny.
throtle senzor je senzor natoceni saci klapky...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 16.05.2011, 07:44

DRFTing. píše:....jestli je to ta černá krabička vedle klapky, tak to je TPS ne ? A u té jsem kontroloval jestli spíná (zavřená klapka 0 ohmů, otevřena 1)
TPS = Throttle Position Senzor 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Kentoya » 16.05.2011, 08:40

jj tps, ale taky má odporovou dráhu, kde by na začátku mělo být cca 1kohm a na konci cca 9kohm jestli není porušená, jinak mě to už na třech autech sělal ten A/R, pokud je hodně otevřený je to v řiti, jednotka to neukoriguje a když je hodně zavřený nestíhá při studeném motoru, měl byí úplně dovírat, to už jednotka zvládne dodávat vzduch přes aac, pokud nedovírá, tak je problém a jednotka nestíhá korigovat

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Design » 24.06.2011, 16:43

Dela mi to obdobne probelimi franta mi to vse nastavil a porad to dela.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Al3x » 24.06.2011, 23:28

mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Svobda » 24.06.2011, 23:34

Neni uz klapka v riti ? ?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 25.06.2011, 07:13

ten propad otacek mi to delalo na SR kdyz jsem mel netesnici BOV, po vyrazeni to skoro chcipalo, nekdy chciplo. Ale kolisalo to i na volnobeh, takze unik vzduchu to tebe nebude.

Mas to TPS kalibrovany? Do nedavna jsem ani nevedel ze se neco takovyho dela, na primere me to slusne sralo :). TPS se nastavuje, fizzbiker mi tady posilal jak, mozna je to i v manualu. S13 ma v TPS spinac volnobehu? Nemuze byt spatny ten?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od kenivruh » 26.06.2011, 09:55

Skus si nastavit bohatsiu zmes na volnobeh ci to nepomoze. Na urovni 13.5 napr. A ak mozes skus si v ecu nastavit volnobeh napr 1000. Samozrejme s odpojenou lambdou nech sa do toho nemontuje spatna vazba.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Fizzbiker » 26.06.2011, 10:11

Al3x píše:mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134

cely Positive Crank Ventilation je u origo CA leda na rychlejsi oddelani motoru,... pokud to mas prepojene napis jak.

na jednom motoru co se tu kluk stavoval si to prepojil ale praskla mu ta debil hadice za vyměnikem a vzhledem k jeho zpusobu zapojeni mu to salo falesny luft... ale ne moc... problemy byly podobné jak popisujes...

zkusmo bych odpojil vsecko co ti de do sání nebo pred nej, OCT, EGT, budík, atd... aby ti zustala holá trubka s ucpávkama. tam mas zaruku ze je to cajk.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 101 hostů