rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 30.11.2009, 22:52

my víme,jak to myslíš.. :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 01.12.2009, 17:21

kebys rozmrdal IC a mas tam diru tak ti MAP senzor pomuze jen na dojeti protoze to turbo by se protocilo pri plnim moznym vykonu by slo do extremnych otacek a nemuselo by to vydrzet protoze by nenatlacil pozadovanej tlak tak by delalalo vse proto az by odeslo
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Fire » 01.12.2009, 19:34

závodák se beztak vozí na plaťáku tak nač to řešit ne ... 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Martin_534 » 01.12.2009, 23:11

no ale nemusíš ho pak táhnout / tlačit po okruhu :D

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 01.12.2009, 23:54

no ono jedna vec je ze slik s tym bude jezdit po cestach zadny vozik
a tu mas odpoved :
GT3071R. Je to neuveriteľne silné turbo, ktoré posunulo S14 ku 410k pri relativne nízkom plniacom tlaku. Nepopísali by sme ho ako dobrú voľbu ak hľadáte rýchlu odozvu a nábeh turbíny, avšak na trati je stále použiteľné, zvlášť ak zmeníte výsledný prevod výmenou diferenciálu z S14 s autmatom. Ak chcete serózny výkon bez komplikácií s inštaláciou turba s externým obtokovým ventilom, toto je voľba pre vás........takze ked ho kupis tak si zmen staly prevod na diferaku na 4,3 alebo na 4,07 a uvidis jak to pojede bude to mazec....alebo
gt28rs. Neuveriteľne reagujúca voľba moderného vylepšeného turba s guličkovými ložiskami. Oficiálne je odporúčané pre aplikácie okolo 320k, ale nájdu sa konfigurácie cez 350k s použitím iných vačiek, vstrekov, Apexi Power FC a obvyklých chladičov vzduchu a výfukových systémov.a jak fungovalo vies sam
tak tu mas dve moznosti na vyber s turba

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 02.12.2009, 09:58

Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od playdude » 02.12.2009, 10:37

tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
veci co pisal Pablo su z mojho webu a tieto dve turba su porovnane preto, ze su v ponuke Driftworks v ich eshope (rovnako ako aj v mojom, popis je prebraty od Driftworks) a maju s nimi skusenosti .. to o nabiehani mas zaiste pravdu, ale toto bolo myslene skor v spojeni s driftom a pouziti pri driftovani .. inak o skorsom nabehu turba tam nebola ani zmienka ;) ..zmienka bola o jeho pouzitelnosti a to v navaznosti na drift :)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 02.12.2009, 17:19

tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
no ten diff mas s ceho ked mas prevod 4,1?

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 02.12.2009, 21:22

jak pisu, mam diff z automatu..
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 02.12.2009, 22:08

pockej ale automat s14 ma 3,9 a ne 4,1

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 04.12.2009, 22:23

tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).

Prave proto by ti pomohl kratsi prevod ne?

Btw. ty vstriky

555 cc = 373 WHP * Yellow
---------------------------------------------555 cc @ 4 bar = 423 WHP
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 05.12.2009, 09:26

tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Design » 05.12.2009, 10:11

Napiš si za nick zavorku a doni blázen2 8) Těšim se nato
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 05.12.2009, 13:39

s tím 3071 se dostaneš k 500hp s velkym AR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 05.12.2009, 13:56

Nevim na co takove turbo, kdyz koupis lepsi a levnejsi... napr. Holset.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů