Stránka 3 z 6

Napsal: 13.09.2007, 18:59
od blázen
saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti :)
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
nissan je nevyrábí?

Napsal: 13.09.2007, 19:00
od Vita.z31
blázen píše:
saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti :)
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
nissan je nevyrábí?
On nejspis myslel kovany

Napsal: 13.09.2007, 20:15
od blázen
Vita.s13 píše:
blázen píše:
saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti :)
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
nissan je nevyrábí?
On nejspis myslel kovany
zbytečné

Napsal: 13.09.2007, 21:29
od saigone
Ja nevim, asi by je Nissan jeste mel vyrabet, ale vubec nikdo je venku neprodava. Jedinej Aus shop co jsem nasel je ma priserne drahy a kovany uz vubec ne. Snad jen tomei, ale to je cenou uplne mimo - 1400 usd (a kdovi jestli je jeste delaj)

Napsal: 13.09.2007, 23:40
od otasTM
sorry že lámu debatu... ale jak tak projíždím net a hledám i kovaný ojnice (moje GO se blíží a blíží tak už připravuju co bude všechno třeba) no a nikde nemůžu nějak naleznout.... jedině na ebay

kde ste to sehnali kuci? :D

Napsal: 14.09.2007, 07:28
od blázen
kované ojnice jdou s anglie asi za 16tis od ARP

Napsal: 14.09.2007, 09:17
od otasTM
na hondu stojej 10 to bych se na to :D ale díkec... stále hledám hledám :D

Napsal: 14.09.2007, 09:28
od Gerox
na CA je problem i v japanu cokoliv sehnat... :wink:

Napsal: 14.09.2007, 09:30
od kenivruh
otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to :D ale díkec... stále hledám hledám :D
Slabo hladas ;) Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.

http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html

Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.

Napsal: 14.09.2007, 16:10
od kenivruh
DRFTING píše:
kenivruh píše:
otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to :D ale díkec... stále hledám hledám :D
Slabo hladas ;) Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.

http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html

Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.
Cau, Top-line za 160USD tím myslíš obyč. ojnice? ptám se protože jsem v odkazu nic nenašel za takovou price,dík za vysvetlení :-)
TopLine OEM Connecting Rods -> 200SX Turbo (CA18ET). Verim ze su take iste ako v CA18DET. $39 stoji jedna. A napr. kluka $249. Myslim, ze tieto "seriove" stacia do napr. 200 koni v pohode. Ved aj seriove ojnice su kovane.

Napsal: 14.09.2007, 18:42
od blázen
seriové ojnice sou odzkoušené do 400k takže 300 zvládnou

Napsal: 14.09.2007, 18:51
od rozum
CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D

Napsal: 14.09.2007, 19:57
od Kentoya
ET nebrat mam je na dílně

Napsal: 14.09.2007, 20:37
od kenivruh
rozumik píše:CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D
Ale tu sa jedna o ojnice ;)

Napsal: 14.09.2007, 20:39
od Kentoya
ET nebrat ani kliku ani písty ani ojnice