Vykon a krutiaci moment, ako to vlastne je?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 25.07.2007, 01:53

Kentoya píše:akže závěrem při stejném tlaku, stejných otáčkách motoru, a všemo ostatním stejném, pouze při jiném zdroji stlačeného vzduchu, bude výkon stejný, at se turbína točí 60 000 tisíci točkami nebo 120 000 točkami, to je prostě fakt a přesto jede vlak
Takze rikas ze v tech4000ot se do valce proste vic vzduchu nevejde, protoze maximum vzduchu uz tam nacpe 10psi od cehokoliv?
kdyby tohle byla pravda, tak zmena vacek nebude mit zadny efekt u takoveho motoru.


premyslejte o tom

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 25.07.2007, 02:00

jo a omlouvam se vsem, kterych jsem se dotknul. Bylo to hloupe a zbytecne, stacilo si poradne precist ten odkaz, kterej jsem sem posilal.

raddy a vsichni, vazim si vasich zkusenosti i vas jako lidi, ale nekdy je treba uznat chybu( taky to obcas delam :-D )

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 25.07.2007, 05:25

mikyc píše:
Kentoya píše:akže závěrem při stejném tlaku, stejných otáčkách motoru, a všemo ostatním stejném, pouze při jiném zdroji stlačeného vzduchu, bude výkon stejný, at se turbína točí 60 000 tisíci točkami nebo 120 000 točkami, to je prostě fakt a přesto jede vlak
Takze rikas ze v tech4000ot se do valce proste vic vzduchu nevejde, protoze maximum vzduchu uz tam nacpe 10psi od cehokoliv?
kdyby tohle byla pravda, tak zmena vacek nebude mit zadny efekt u takoveho motoru.


premyslejte o tom
Nevedel som o tom ze mas turbo-prepac.
Pocuj,v sani vznika preto tlak,ze motor nedokaze tolko vzduchu spotrebovat.Motor potrebuje k chodu urcitu hodnotu vzduchu a ked ty nezmeniis tlak,tak toho vzduchu tam bude stale tolko isto a bude si brat pri tych 10psi stale tolko isto.
Pocuj,ked mas turbo a si si tym tak isty ze velke turbo pri tom istom tlaku da vacsi vykon,tak preco si daval 28 a nie napr T66?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 25.07.2007, 06:09

No chápu jak to micky myslí. Prostě chce jen říct že když budu mít i třeba jen sací hausing větší tak turbem proteče více vzduchu.

Ale když jsem se díval na to co tato ůprava udělal z daihatsu charade a to nahrazení sacího hausingu na origo turbu hausingem z maserati a bylo provedeno měření před a po. S větším hausingem mělo motor lehce větší výkon před záběrem a lehce vyšší výkon ve vrcholu otáček. Protože prostě origo turbo nebylo schopno zásobit bez ůprav motor vzduchem.

To celé v čem je kámen ůrazu naší debaty je v jednom neujasnění a skusím to urovnat.

Miky to myslel tak že pokud budu mít např CA18DET a budu mít T25 tka nebude mít dostatek průtoku aby motor uživilo vzducehm a proto když tam dám T28 který mi bude schopno motor zásobit bude tlak při stejném tlaku větší.

TZN pokud se dostanu na potřebnou hranici průtoku tak už se výkon měnit nebude tzn. že T3 a T4 už budou stejný.
A to z důvodu toho že nedělají takovou restrikci ve výfuku (bez pipe a výfuku je sto stejně jedno) a dokážou do motoru dostat více vzduchu než motor spotřebuje.

Ovšem kentoya a buky hezky argumentují tím že tlak v sání je tam proto že se hromadí vzduch který nedokáže motor spálit což je dosti logické. Pokud by motor byl schopný všechen vzduch spalovat tak by nešlo vytvořit tlak v sání. A proto jak psal kentoya pokud bude motor např při 4RPM a oba budou totžné aoba natlačí jeden bar tak jak s T25 tak ST3 bude výkon tototžný +- rozdíl v zahřání vzduchu (při velkém IC by nemělo jít poznat) a drobnou retsrikcí ve výfucku ale ty podle mně v tom daném momentu na grafu neměla mít žádnou roli.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 25.07.2007, 06:29

Ano je to tak,ale my sme sa bavili o tom ze turba budu pracovat efektyvne(jak male,tak velke).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 25.07.2007, 06:40

heh tohle je dobry: "bude tlak při stejném tlaku větší" :D

mno ja nejsem zadnej odbornik, ale pridem mi to logicky tak jak to rika Kentoya

prece kdyz je tlak v sani 10psi napr. pri tech 4000 a dava to T25 tak to je stejnech 10psi jako od T28 nebo od fenu nebo od Svandy dudaka
a tudiz se do motoru dostane pri 4000rpm stejne vzduchu s T25 i s T28 protoze je tam pokazde tech 10 psi :!:
kdyz vymenis vacku uz je to jinej motor, ale o tom neni rec.

trebas v 6000rpm uz je to jiny, ponevadz co jsem koukal tak tam mi tlak s T25 klesa nekam k cca 0,5 Baru z asi 0.8-9 v tech 4000 mno a byt tam T28 ktera tech 0,8 stihne dodavat i v 6000 tak je jasny ze to bude mit vetsi vykon

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.07.2007, 06:45

teda fesaci, tomu hovorim vydrz. dakujem za urazky, dakujem za dojebanie dalsej temy, len tak dalej.

LOCK

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů