Stránka 2 z 4

Napsal: 02.05.2007, 14:40
od Gerox
street.racer píše:
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
To by se nemělo stát, pokud dáš solid pivots a uděláš správně vůli ventilů...
jj ale to pak delas kazdejch 3tis km...myslim to vymezovani vuli...

Napsal: 02.05.2007, 14:43
od Gerox
Hynek píše:
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
vačky na SR20DE jsou předpokládam jiní než na DET
pokud jsou stejný možná budu mít zájem
nesjou stejny pokud vim...

...ja to mam na prodej v sade s ECU jinak nee...

256-ky od tomei +Tomei ECU stage 2 = 330 ps pri 1.2baru
(samozrejme je k tomu treba i vstryky a Z32 AFM a cerpadlo)

cenu nebudu psat... 8)

Napsal: 02.05.2007, 19:37
od Láďa z UDC
mě by zajímalo proč by SR20DET měl jít do kytek, když otevřu sání dám pryč restriktor a mám otevřenej vejfuk jak psal street.racer??

Napsal: 02.05.2007, 20:21
od Gerox
pac kolem 0,8-0,9 baru...to zacne byt chudy...jeden clen ze zdejsiho fora si takhle ten motor oddelal...

Napsal: 02.05.2007, 20:22
od slik85
URCITE NEPASUJE VACKA SR20DE DO SR20DET MYSLIM TIM TAK JAK TO JE U CA18DET A CA18DE?????????????

Napsal: 02.05.2007, 21:33
od street.racer
Mirek píše:
street.racer píše:Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
Jak do kytek? smes? nebo co se deje? pac mam filtr KN.....restriktor je taky pryc.....a vyfuk komplet pruchozi
Jojo prislis chuda smes...

Napsal: 02.05.2007, 21:43
od mikyc
slik85 píše:URCITE NEPASUJE VACKA SR20DE DO SR20DET MYSLIM TIM TAK JAK TO JE U CA18DET A CA18DE?????????????
pasuje, ale jen ty starsi - ty z novejsich sr20de (vsechny primery p11) nepasuji

Napsal: 03.05.2007, 06:27
od Mirek
Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?

Napsal: 03.05.2007, 06:34
od street.racer
Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?
Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.

Napsal: 03.05.2007, 06:37
od Mirek
a je nejaky "jednoduchy zpusob" jak zjistit jestli mam pri soucasne konfiguraci chudou smes?

Napsal: 03.05.2007, 06:56
od raddy
nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut :roll: A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.

Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.

Napsal: 03.05.2007, 07:07
od buky300zx
street.racer píše:
Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?
Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.
:?:

Napsal: 03.05.2007, 07:59
od Gerox
raddy píše:nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut :roll: A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.

Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.
raddy teraz s tebou nesuhlasim...

Napsal: 03.05.2007, 10:22
od buky300zx
Preco?

Napsal: 03.05.2007, 10:38
od Gerox
pretoze to nie je uplne pravda...pri zmene restrikcii sania a vyfuku ti tlak neostava stejny...s bc mozno ano ale podla ma aj tak tam bude viac vzduchu...co po dosaiahnuti urcitej urovne uz jednotka nedokaze osetrit... kvoli max prietoku trysiek...

..."lahkou upravou" = vymena hadicky na WG ti zdvihne tlak a samo sebou aj mnozstvo vzduchu az nekam k urovni 1.0 bar co uz jednotka proste nepoberie...

...viem, na Vasich autach vsetko funguje aj ked teoria hovori nieco ine...:D ale na S14 toto dlhodobo vedie k odrovnaniu motoru...myslim ze ESO (mistni clen) sve auto prave takhle oddelal...jezdil sprinty na skoro 1 bar a auto nevydrzalo sezonu...