Stránka 2 z 2

Napsal: 06.03.2007, 00:19
od NISMOO7
:violent1: také veci nehovor zachvílku musíme nahadzovať motory dnu!a teraz všetci spolu! :wav:

Napsal: 06.03.2007, 07:59
od raddy
ehm, nic v zlom, nechcem zarypovat, ale pre debaty ohladom 300zx je vytvorena zvlast kategoria 8) len aby sa tu drzala nejaka uroven a poriadok v prispevkoch, obvzlast v TECH FAQ by som poprosil. DAKUJEM :-D

Napsal: 06.03.2007, 08:06
od Martin_534
raddy píše:ehm, nic v zlom, nechcem zarypovat, ale pre debaty ohladom 300zx je vytvorena zvlast kategoria 8) len aby sa tu drzala nejaka uroven a poriadok v prispevkoch, obvzlast v TECH FAQ by som poprosil. DAKUJEM :-D
se nám tu Zetkaři nějak rozlejzají, co? :-D

Napsal: 06.03.2007, 08:07
od raddy
nech, aspon mozu sirit chvalu na nase forum do sveta 8)

Napsal: 06.03.2007, 08:11
od NISMOO7
ALE ZAS NEBUĎ PRECITLIVELÍ ,INÁČ RÁD BY SOM VEDEL ODKIAL SI ZOBRAL TÚ VÝDRŽ 1000 PS NA 300 PREVODOVKU?! :lol:

Napsal: 06.03.2007, 08:16
od NISMOO7
A pokiaľ ma oči neklamú tak prvý príspevok nahodil SIC ohladne kompresného pomeru tak sa treba posťažovať inde kamoš serus :-D

Napsal: 06.03.2007, 08:31
od raddy
Nikto tu nie je precitliveli, moja poznamka nesmerovala priamo k tebe ale vseobecne k poriadku na fore. Takze este raz, pre debaty ohladom 300zx je vytvorene sekcia specialne pre vas, tak ju pouzivajte, pretoze je to kvoli prehladnosti a urovni fora.
Dalej, ja sa nestazujem, ale upozornujem. Inak na zaciatku temy som nepostrehol, ze je to o 300zx, bola to vseobecna otazka ohladom kompresie.

A nakoniec, informaciu o vydrzi prevodovky zo z32 som nasiel tu www.google.sk
a tu http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... tt+gearbox

ale dalsiu debatu na tuto temu si prosim presunte do sekcie urcenej pre 300zx.

Dakujem

Napsal: 06.03.2007, 18:30
od NISMOO7
MOŽNO NA SÉRIOVEJ SPOJKE :pottytrain5: NIE VÁŽNE TO NIEJE MOŽNÉ A URČITE NIE 12 ROČNÁ SKRYŇA BRÁCHO NIČ PROTI TEBE NAZDAR

Napsal: 08.03.2007, 14:36
od Elviiis
Všeobecně tudíž ne jen o 300ZX výdrž převodovky je klasifikováná od toho že ti s ní nevyskáčou kolečka a ložiska když budeš mít výkonný motor. Co se synchronu týče tak ty odcházejí ne vlivem výkonu ale vlivem četnosti řazení a otáčky při kterých se řadí a taky jeho správností. Pokud předchozí majitel desetkrát týdně škrknul kvalt tak je jasné že ty synchorny nebudou oky pokud budeš mít krátce odstupňováno tak ti taky moc dlouho nevydrží.

Nic proti nikomu to píšu jen proto že jste psali důvod nevydrže převodovky špatné synchrony to bych pak tyky mohl říct že hondy maji špatné převodovky jelikož každé druhé škrtá dvojky ale za to můžou mameluci co s něma drandí a kvalty tam strkaj jak je napadne.

Napsal: 08.03.2007, 15:15
od raddy
pekne vysvetlenie elviis. z32 prevodovky su jedny z najodolnejsich, ja osobne stale zastavam nazor ze vydrzia 1000k (plus minus), staci si pozriet na nete na ake aplikacie sa pouzivaju, resp. do akych vykonov su na z32. Tou odolnostou sa mysli mechanicka odolnost. Presne ako napisal Elviis, destrukcia prevodovky vplyvom krutiaceho momentu ("vykonu") je destrukcia ozubenych kolies, lozisk ci hriadelov. Nema to nic spolocne so synchronmi.
Na 200sx S13 prevodovke je odskusana mechanicka odolnost do cca 350-400k, potom nastava postupna destrukcia materialu vplyvom krutiaceho momentu.

To ci ma prevodovka 2 alebo 15 rokov nie je podstatne, ak je pouzity material (a vlastne cela konstrukcia-koncepcia)pevnostne dostatocne dimenzovany na dany krut. moment. V pripade problemov sa da prevodovka zrepasovat a je ako nova.

Napsal: 09.03.2007, 02:10
od NISMOO7
myslím si ale že záleží aj od majitela ako sa k nej chová.....

Napsal: 09.03.2007, 12:17
od adner
no já se k ní zachoval špatně a zdechla,ale je fakt,že jinak vydrží mooc

Napsal: 09.03.2007, 12:33
od tomita
Nechci taky prilevat olej do ohne, ale byl bych zvedav jestli by prevodovka vydrzela tak 10-15 startu stylem max. otacky a "drop the cluch" a jeste k tomu s nejakymy zavodnimy slicky.
Chci tim jen rict, ze sice muze mit auto 1000 koni ovsem pokud ho majitel pouziva na vylety do McDonlads a cruising na nejakym srazu (v USA), tak je jasny ze mu to vydrzi naveky. Pochybuju ovsem ze pokud by neustale vyuzival tech 1000koni (spravne by se mel uvest "kroutak", prevodovky se dimenzuji na kroutici moment, ne na vykon), ze by mu vydrzela dlouho. Zvlaste kdyz jsem videl obrazek prev. z S14 a 300ZX vedle sebe, kde skoro zadnej rozdil v tlousce ozubeni nebo modulu nebyl..a to vim o pripadech kdy prevodovka v S14 klekla i pri 240-260k.

Napsal: 09.03.2007, 16:12
od NISMOO7
v takých prípadoch to chce HEWLAND :D