zajímavý problém poradte kdo tušíte

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.02.2007, 20:07

Preco ine vacky?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.02.2007, 20:13

mají jinak nabroušený náběh (dá se přežít), a stejná vačka na hydroštelu a pevném otvírá v jiném čase, počkej si na odpověd fundovanější osoby jako např marat já mám na autě hydroštely až ted (pokud nebyly na opel omega) a všechno o nich nevím, vím jen to co mi řekli kluci od profíků, a zpevnýma zdvihátkama můžeš točit víc a to je dáno i tvarem vačky přestože má stejné stupně

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.02.2007, 20:19

S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.02.2007, 20:24

no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.02.2007, 20:29

Kentoya píše:no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček
Ved preto o tom rozmyslam.Dkonca mi povedal ze vydu asi tolko ako klasicka hydraulika.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.02.2007, 20:41

buky300zx píše:
Kentoya píše:no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček
Ved preto o tom rozmyslam.Dkonca mi povedal ze vydu asi tolko ako klasicka hydraulika.
no ved preto som o tom uvažoval aj ja

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.02.2007, 20:42

Kentoya píše:
buky300zx píše:
Kentoya píše:no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček
Ved preto o tom rozmyslam.Dkonca mi povedal ze vydu asi tolko ako klasicka hydraulika.
no ved preto som o tom uvažoval aj ja
Treba zacat konat! 8)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.02.2007, 20:43

ja už som dnes konal dva razy a čo ty boha jeho

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.02.2007, 21:28

buky300zx píše:S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
no neviem ci to bude potrebne, teraz ratam ze maximum bude 6500-7000...8000 je pre 2 ventilovy motor naozaj dost vela, do by si musel mat extremne vacky aby motor potreboval taketo otacky.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.02.2007, 07:21

raddy píše:
buky300zx píše:S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
no neviem ci to bude potrebne, teraz ratam ze maximum bude 6500-7000...8000 je pre 2 ventilovy motor naozaj dost vela, do by si musel mat extremne vacky aby motor potreboval taketo otacky.
Mas v niecom pravdu,ale aj keby som tocil "len" tych 7,tak by sa my racej oplatili uz pevne,lebo hydraulika je na konci svojich sil.Nie?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.02.2007, 08:54

myslim ze do 7000ot sa aj na ca este bezne pouziva hydraulika. Potreba pevnych zdvyhatok vypliva skor z vacky s vysokym zdvyhom ako otackami. Lenze pokial nemas takuto vacku, je zbytocne tocit take otacky a tym padom su zbytocne pevne zdvyhatka. Volumetricka efektivita tvojho motora bude na konci pri okolo 6000ot, viac nema zmysel tocit, pri merani vykonu sa to dozvies uplne presne....

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.02.2007, 09:09

raddy píše:myslim ze do 7000ot sa aj na ca este bezne pouziva hydraulika. Potreba pevnych zdvyhatok vypliva skor z vacky s vysokym zdvyhom ako otackami. Lenze pokial nemas takuto vacku, je zbytocne tocit take otacky a tym padom su zbytocne pevne zdvyhatka. Volumetricka efektivita tvojho motora bude na konci pri okolo 6000ot, viac nema zmysel tocit, pri merani vykonu sa to dozvies uplne presne....
OK.Uvydime a potom sa to poriesi.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.02.2007, 09:40

Mas pravdu.max vykony su okolo 6000-6500.
Ale keby s my podarilo toto,tak by som bol najstastnejsi clovek na svete.
Je to 12ventylovy VG30ET(ako mam ja)
http://www.redz31.com/turbofaq/dynograp ... bodyno.jpg
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.02.2007, 09:50

hehe, drz sa pri zemi, tlak turba na tom grafe je 3.5bar :-D a vykon skoro 1000k

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.02.2007, 22:08

heč už to šlape

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 163 hostů