Stránka 2 z 2

pablo

Napsal: 22.06.2006, 23:55
od pablo
pocujte chalani ja mam taky mensi problem zo zvukom na turbu aspon myslim ze je to turbo ked pridam na nejakyck 2600 az 2900 otacok tak sa ozve take dzncanie ako plech o plech co to moze byt? dik za odpoved

Re: pablo

Napsal: 23.06.2006, 05:49
od cornhollio
pablo píše:pocujte chalani ja mam taky mensi problem zo zvukom na turbu aspon myslim ze je to turbo ked pridam na nejakyck 2600 az 2900 otacok tak sa ozve take dzncanie ako plech o plech co to moze byt? dik za odpoved
jakejkoliv plech na vejfuku treba

Napsal: 23.06.2006, 06:49
od porsacek
Ja mam podobny zvuk jako plech o plech a dela to stredovej tlumic aspon u me .Ale ke konci mesice budu davat novy vejfuck :wink:

Napsal: 23.06.2006, 21:13
od pavlik.krejcir
Ten plech mi tam v tech samych otackach taky rezonuje, u me je to takovej ten kryt na turbu, zkus si na nej jenom necim zaklepat a uvidis jestli bude volnejsi.

Napsal: 18.07.2006, 22:08
od Brblak
Turbo by melo piskat jako kdyz v dalce startuje stihacka :D
Alespon me to dela vzdycky a to mam auto od najetych cca 60 000 km.

Jinak plechu na turbu je nekolik a byvaji tam ukroucene nebo urezavele sroubky, ktere je drzi na turbu a svodech.

zvuk

Napsal: 18.08.2006, 14:06
od Elviiis
Hele mne to napriklad hvizda jak proudove letadlo. Ale to bude asi tim ze predchozi majitel ve svycarsku tam dal nejaky lepcejsi (tzv high performance "big konbe tuning")jestli tam mas otevrene sani tak to dela takovy hruby drsny zvuk jako sestival. turbo by mnelo jemne pohvizdovat. a jestli je takovej spise sramot tak je to tesneni mezi svody a turbem. vetsinou jsou to jen povolene srouby pac uz tam nekdo menil turbo a nedal tam spatky pojistecky a na vetsinou pobolene srouby zabijou tesneni a to v nissanu stoji 1500kc

Napsal: 19.08.2006, 04:35
od Mr.FU
Taky si myslím že je povolený turbo na svodech nebo u potrubí, mě se to povolovalo pořád a ten zvuk je pak šílenej...

Napsal: 27.08.2006, 01:00
od Elviiis
Povoluje se u všech 200sx kde bylo měněné turbo protože tam měnitelnedal zpět takove plýšky s packama ktere se zacvaknou pres srouby aby se nepovolovali. nejdou koupit ani obednat v nissanu. ja je nahradil specialnimi medenymi sroby se samoutahovaci podlozkou ktra je v jednom kuse se sroubem a uz to drzi jako pribyte. ale kadopadne bych menil i tesneni.

Napsal: 27.08.2006, 08:54
od 935Baby
Elviiis píše:Povoluje se u všech 200sx kde bylo měněné turbo protože tam měnitelnedal zpět takove plýšky s packama ktere se zacvaknou pres srouby aby se nepovolovali. nejdou koupit ani obednat v nissanu. ja je nahradil specialnimi medenymi sroby se samoutahovaci podlozkou ktra je v jednom kuse se sroubem a uz to drzi jako pribyte. ale kadopadne bych menil i tesneni.
Ty podložky u NISSANA koupíš, vím to protože jsem je kupoval 8)

Part Number 14495-17F00
cena 120Kč za kus, je třeba 2 kusy

Napsal: 27.08.2006, 12:37
od cornhollio
jo presne a jmenuje se to lock plate taky sem je kupoval

Napsal: 28.08.2006, 16:43
od Elviiis
Panove jak se vam to povedlo? ja tambyl a koukali na to jako bych to donesl s marsu :lol:
jenze ja se na to ptal v sumperku v nissanu a tam na me koukali i kdyz jsem rekl na jake auto to potrebuju :lol: :lol: :lol:

Napsal: 28.08.2006, 23:07
od Caizi
Ja použil obyčejné podložky v kombinaci s ocelovýma perovkama a namazal jsem to všechno grafitovou vazelinou. Mám mírně upravený sériový výfuk bez katu, takže drnčí celé auto, a už půl roku se mi nepovolil ani šroubek. :wink:

A místo těsnění jsem použil výfukovou pastu za 200,- a nikde ani fouknutí...

Napsal: 29.08.2006, 07:54
od Elviiis
ja pouzil oboje