Stránka 2 z 2

Napsal: 10.03.2006, 18:06
od howado
Martin_534 píše:manuál str. 589
Už jsem to našel. Jsem holt slepej :lol:

Napsal: 10.03.2006, 18:36
od Kentoya
tak to bude to abs jak psal martin, jak jsem to rozdělával, tak sem ty magnety nemohl dostat ven a použil hrubou sílu, přestože vypadají okej, tak asi budou na hovno, pokud má někdo navíc dejte echo

Napsal: 12.03.2006, 17:50
od howado
Martin_534 píše:pod plstem vedle zadní sedačky za sedačkou řidiče je řj abs - je na ní dioda a podle blikání si v manuálu najdeš co je špatně 8)
Dioda blikala 9x tak jsem podle manuálu došek k tomu že je v čoudu "motor relay".
Je tam "motor relay" a "actuator relay" ale ani na jednom neni žádný označení tak nevim podle čeho je seženu.
V NISSANu by to bylo asi drahý :? Nevíte někdo nějaký označení nebo kde se dají sehnat?

Napsal: 12.03.2006, 19:56
od Martin_534
no relé se jen tak samo od sebe nerozbije, zkus ho vyndat, propláchnout kontaktolem a uvidíš - jinak relé mám
a je velmi pravděpodobný, že tam půjde i nějaký jiný

Napsal: 12.03.2006, 20:32
od blázen
když martin nenajde to rele tak ja jich mam plny sklep se ozvi pošlu ti ho :wink:

Napsal: 13.03.2006, 10:08
od howado
Martin_534 píše:no relé se jen tak samo od sebe nerozbije, zkus ho vyndat, propláchnout kontaktolem a uvidíš - jinak relé mám
a je velmi pravděpodobný, že tam půjde i nějaký jiný
No jo ale tohle relé je celý zalitý a nejde se do něj dostat. Možná nožem :) Jiný by tam mohlo jít ale jen vědět jaký. Potřebuju nějaký označení toho původniho. Můžeš mi to označení prosím opsat?

Napsal: 13.03.2006, 10:12
od howado
blázen píše:když martin nenajde to rele tak ja jich mam plny sklep se ozvi pošlu ti ho :wink:
Když ho neseženu tak se ozvu. Díky

Relátek mam taky hromádku ale tohle mezi nima neni :cry:

Napsal: 13.03.2006, 21:31
od Kentoya
dnes jsem opět nevydržel a byl to projet, kontrolka zhasla, tak je to asi ok, jinak turbo spíná, když přidávám sakra opatrně, (ještě ho netočím) při 2200 točkách se začíná hýbat rafika, jak je to u seriovýho gareta, kdo ví at písne

Napsal: 14.03.2006, 10:24
od blázen
Kentoya píše:dnes jsem opět nevydržel a byl to projet, kontrolka zhasla, tak je to asi ok, jinak turbo spíná, když přidávám sakra opatrně, (ještě ho netočím) při 2200 točkách se začíná hýbat rafika, jak je to u seriovýho gareta, kdo ví at písne
co ty maš na autě za turbo :shock:

Napsal: 14.03.2006, 10:36
od raddy
Kentoya píše:dnes jsem opět nevydržel a byl to projet, kontrolka zhasla, tak je to asi ok, jinak turbo spíná, když přidávám sakra opatrně, (ještě ho netočím) při 2200 točkách se začíná hýbat rafika, jak je to u seriovýho gareta, kdo ví at písne
pri opatrnom plyne sa to neda porovnat....len pri plnom plyne...
seriove turbo by malo mat plny tlak (0.8bar) pri plnom plyne pri cca 3000-3200ot....

Napsal: 14.03.2006, 11:01
od Martin_534
Kentoya píše:(ještě ho netočím) při 2200 točkách se začíná hýbat rafika
a taky by stálo za to napsat co si pod tím pojmem představuješ :-)
po nastartování se ručička drží někde okolo -0,5 - -0,6b

Napsal: 14.03.2006, 23:13
od Kentoya
myslím hýbat rafika od 0 nahoru, ne do mínusu, tam byla předtím, jinak opatrně, to znamená, že plyn jen lechtám, než si to zajedu, zatím jsem to nevytočil ani na 4t, ale při 3,5t tam mam víc jak 0,5, při sakra lehké noze, jinak turbo je repas t25 od michala s těma delšíma lopatama, a mám tam podložky nyní 0,7 mm, tak až ho zajedu, tak uvidím do kolika tlačí, ale to chvilku potrvá (tak do června)

Napsal: 14.03.2006, 23:14
od Kentoya
uvidím co bude turbo dělat až vyndám cihlu zpod pedálu a dám si ji do boty

Napsal: 15.03.2006, 09:33
od blázen
jo tohle michalovo,.. doubleejay řikal že je lepši když sněho ždima přes 1b