Stránka 2 z 3

Napsal: 18.11.2005, 23:16
od doublejay
Piettro píše:Bez kusu podlahy by to jelo jeste lepe (dalsi kus zbytecneho plechu) :lol: :wink:
No to jooo, ale bude podstatne horsi aerodynamika :lol:

Napsal: 19.11.2005, 11:55
od Katany
ja bych hlavne vyndal motor s prevodovkou, protoze sou hodne tezky a jezdil z kopce ... je fakt ze se svym autem muzu praktikovat v podstate jenom tohle :evil:

Napsal: 19.11.2005, 20:37
od street.racer
Martin_534 píše:když to bez toho jede, tak to na autě nemá co dělat :-)
Tak mi osvetli, co delaji v Tvem aute ty repraky :lol: :lol:

Napsal: 19.11.2005, 21:23
od Martin_534
street.racer píše:
Martin_534 píše:když to bez toho jede, tak to na autě nemá co dělat :-)
Tak mi osvetli, co delaji v Tvem aute ty repraky :lol: :lol:
zcela jednoduše, vzhledem k tomu, že auto nevozim na valníku, ale normálně se s nim přepravuju a někdy i někam daleko a na delší tratě se snažim jezdit ekonomicky - na slovensko a zpět jsem jel za 9,2l :-)
tak musim jezdit hodně pomalu :) a když jedu pomalu, tak se to bez rádia nedá vydržet, protože skoro usínám :-) tak sem je tam před cestou na slovensko nainstaloval :-)

jinak jsem předtím jezdil rok bez rádia a repráků :-)

Napsal: 19.11.2005, 22:21
od street.racer
Martin_534 píše:
street.racer píše:
Martin_534 píše:když to bez toho jede, tak to na autě nemá co dělat :-)
Tak mi osvetli, co delaji v Tvem aute ty repraky :lol: :lol:
zcela jednoduše, vzhledem k tomu, že auto nevozim na valníku, ale normálně se s nim přepravuju a někdy i někam daleko a na delší tratě se snažim jezdit ekonomicky - na slovensko a zpět jsem jel za 9,2l :-)
tak musim jezdit hodně pomalu :) a když jedu pomalu, tak se to bez rádia nedá vydržet, protože skoro usínám :-) tak sem je tam před cestou na slovensko nainstaloval :-)

jinak jsem předtím jezdil rok bez rádia a repráků :-)
Ale jdi Ty, tohle musi stacit :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Napsal: 19.11.2005, 23:01
od Caizi
:lol: dobrý..

Napsal: 19.11.2005, 23:01
od Martin_534
jenže to bude o kus těžší :-)

Napsal: 20.11.2005, 20:02
od Caizi
Martin_534 píše: zcela jednoduše, vzhledem k tomu, že auto nevozim na valníku, ale normálně se s nim přepravuju a někdy i někam daleko a na delší tratě se snažim jezdit ekonomicky - na slovensko a zpět jsem jel za 9,2l :-)
tak musim jezdit hodně pomalu :) a když jedu pomalu, tak se to bez rádia nedá vydržet, protože skoro usínám :-) tak sem je tam před cestou na slovensko nainstaloval :-)

jinak jsem předtím jezdil rok bez rádia a repráků :-)
Jak jezdit ekonomicky? ja i když jedu max do 3000 ot/min tak mi to zere 12..a bez vyfuku 13..cim to?a težkóu nohu myslim že nemam:-)

Napsal: 20.11.2005, 20:03
od blázen
tak sešlapávej plyn pomaleji :wink:

Napsal: 20.11.2005, 20:32
od Martin_534
Caizi píše:Jak jezdit ekonomicky? ja i když jedu max do 3000 ot/min tak mi to zere 12..a bez vyfuku 13..cim to?a težkóu nohu myslim že nemam:-)
máš, já jel 1000 km za 9l, ale veškerej požitek z jízdy je pryč

Napsal: 20.11.2005, 20:55
od Caizi
a při kolika otáčkach řadit a držet to?co když jede míň jak 2000 ot. neškodito motoru.?.spusta lidi řiká že auta typu dvoukila se ničí pokud nejezdi většinu nad 2500 ot...

Napsal: 20.11.2005, 23:36
od Piettro
ted nedavno sem jezdil za 8,5 na 100 - stacilo se drzet kolem tech 2500 a nejezdit moc casto nad 3500, moc na to neslapat - podotykam, ze to bylo po meste vyhradne - pojezdeni nic moc, ale bylo to v ramci testu spotreby.

Normalne tak tech 9,5 az 10

Napsal: 21.11.2005, 08:57
od Martin_534
no já normálně jezdim za 11-12

Napsal: 21.11.2005, 12:13
od blázen
mám stejnou skušenost jako piettro, když to držíš do 3000 tak ta spotřeba se dá,ale nad 3 už leze vejš

Napsal: 21.11.2005, 17:01
od smash
rekl bych ze mas povolene svody nebo downpipe (nebo spatne tesneni)