Stránka 2 z 2

Napsal: 15.11.2005, 16:14
od Caizi
Matysek píše:
Caizi píše:No je to možne s tím odhadem.mě to přijde jak kdyby tam byli vychozený ložiska bo když na to přitlačím tak se to dotkne lehce stěny turba..a nevim jestli je to normalni...ale podle toho co píše doublejay tak by tam vůle neměla být žádná přeci..dým naštěstí ještě ne ale nechce to pořádně táhnout a ješte mi tam něco tuká tak kutím čím to může být...z části to byl filtr a ted mám ještě podezření na detonace a palivovou pumpu...je toho dost...
Máš budík na měření tlaku turba?? Kolik ti tlačí turbo maximálně?? Já mám problém taky s tím že to nechce táhnout a turbo tlačí max 0,5b vic z něj nedostanu a nevím čím to je třeba máme stejnej problém :?

Zatím ne...na kolik příjde se vším co k němu budu potřebovat?a od jakeho výrobce?

Napsal: 15.11.2005, 16:16
od Caizi
doublejay píše:No, ja porad tvrdim, ze tam je bud dira (ten sycivy zvuk pod plynem) nebo to utika prepoustecim ventilem... A nebo muze byt praskla/netesnici kompresorova komora...??? Kazdopadne by to chtelo turbo ven a zkontrolovat.
Taky mám pocit jako by mi to nějak syčelo...

Napsal: 15.11.2005, 16:42
od blázen
tak ti to utíká někde na cestě TURBO - MOTOR asi děravá hadice nebo špatně dotáhlá páska

Napsal: 15.11.2005, 16:45
od Caizi
zkusim to zkontrolovat ale asi na nic nepříjdu pokud to dělá jen pod tlakem..

Napsal: 15.11.2005, 17:23
od Matysek
Já jsem s jirkou propojil turbo a sání napřímo a k žádnému zlepšení nedošlo.Takže trasa to nebude. Já bych to viděl na to turbo holt musí jít ven ale letos už bohužel ne. :?

Napsal: 15.11.2005, 18:07
od sprinter
Matysek píše:Já jsem s jirkou propojil turbo a sání napřímo a k žádnému zlepšení nedošlo.Takže trasa to nebude. Já bych to viděl na to turbo holt musí jít ven ale letos už bohužel ne. :?
Ještě odpoj ovládání ventilu na wastegate(hadičku ucpi) a skus to projet.Tam uvidíš kolik ti vytlačí.Ale opatrně s plynem a nechoď přez 1bar.I ten už je moc jestli nemáš chip,ale pro jednou se nic stát nemůže,když to nepřeženeš.

Napsal: 15.11.2005, 19:48
od Matysek
Ještě odpoj ovládání ventilu na wastegate(hadičku ucpi) a skus to projet.Tam uvidíš kolik ti vytlačí.Ale opatrně s plynem a nechoď přez 1bar.I ten už je moc jestli nemáš chip,ale pro jednou se nic stát nemůže,když to nepřeženeš.[/quote]

to nepomohlo ukazovalo to furt max0,5

Napsal: 15.11.2005, 19:52
od doublejay
Presne tak, panove. Opravdu to bez turba ven nepujde, i s odpojenou wastegate a naprimo do sani nahradni trasou to slo max. do 0.5b v otackach... Tipuju ten prepousteci ventil (ja mel na starem turbu kus ulomene klapky) nebo vadnou kompresorovou cast...

Napsal: 15.11.2005, 20:10
od Matysek
raddy píše:Seriovy IC sposoby pokles tlaku, nie jeho obmedzenie na 0.5bar.....
Problem bude niekde inde:
zle nastaveny/vadny ventil co ovlada wastegate
zle turbo celkovo
unik vzduchu niekde medzi turbom a motorom

dalsie moznosti su malo pravdepodobne:
problem zo zmesou benzin/vzduch
problem s predzapalom
1.zle nastaveny/vadny ventil co ovlada wastegate - po odpojeni a ucpání ty hadičky ukazoval pořád max 0,5baru
2.zle turbo celkovo - to mi příjde skoro nejpravděpodobnější ale zase ten co mi to auto prodával říkal že turbo je po repasi pul roku + moje ježdění taky půl roku to znamená rok to by přece mělo vydržet no ale to je jen teorie kdo ví jak byla dělaná repase :?
3.unik vzduchu niekde medzi turbom a motorom - byl pokus propojit to napřímo a to nepomohlo ale když si na sání pomalu přidávám plyn tak je od někud slyšet takové pssssssssst je to unikajíci vzduch odněkud čím víc plynu tím víc pssssssssssssssssssssssssst :D
4.problem zo zmesou benzin/vzduch - myslíš tím že může být vadný FPR a od toho to může nějak záviset??
5. problem s predzapalom - šrouby mám zhruba uprostřed drážek (tak to chce asi změřit)