Vule v turbu nahoru dolů..

otázky a odpovědi technického rázu
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 15.11.2005, 16:14

Matysek píše:
Caizi píše:No je to možne s tím odhadem.mě to přijde jak kdyby tam byli vychozený ložiska bo když na to přitlačím tak se to dotkne lehce stěny turba..a nevim jestli je to normalni...ale podle toho co píše doublejay tak by tam vůle neměla být žádná přeci..dým naštěstí ještě ne ale nechce to pořádně táhnout a ješte mi tam něco tuká tak kutím čím to může být...z části to byl filtr a ted mám ještě podezření na detonace a palivovou pumpu...je toho dost...
Máš budík na měření tlaku turba?? Kolik ti tlačí turbo maximálně?? Já mám problém taky s tím že to nechce táhnout a turbo tlačí max 0,5b vic z něj nedostanu a nevím čím to je třeba máme stejnej problém :?

Zatím ne...na kolik příjde se vším co k němu budu potřebovat?a od jakeho výrobce?

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 15.11.2005, 16:16

doublejay píše:No, ja porad tvrdim, ze tam je bud dira (ten sycivy zvuk pod plynem) nebo to utika prepoustecim ventilem... A nebo muze byt praskla/netesnici kompresorova komora...??? Kazdopadne by to chtelo turbo ven a zkontrolovat.
Taky mám pocit jako by mi to nějak syčelo...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.11.2005, 16:42

tak ti to utíká někde na cestě TURBO - MOTOR asi děravá hadice nebo špatně dotáhlá páska
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 15.11.2005, 16:45

zkusim to zkontrolovat ale asi na nic nepříjdu pokud to dělá jen pod tlakem..

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 15.11.2005, 17:23

Já jsem s jirkou propojil turbo a sání napřímo a k žádnému zlepšení nedošlo.Takže trasa to nebude. Já bych to viděl na to turbo holt musí jít ven ale letos už bohužel ne. :?

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 15.11.2005, 18:07

Matysek píše:Já jsem s jirkou propojil turbo a sání napřímo a k žádnému zlepšení nedošlo.Takže trasa to nebude. Já bych to viděl na to turbo holt musí jít ven ale letos už bohužel ne. :?
Ještě odpoj ovládání ventilu na wastegate(hadičku ucpi) a skus to projet.Tam uvidíš kolik ti vytlačí.Ale opatrně s plynem a nechoď přez 1bar.I ten už je moc jestli nemáš chip,ale pro jednou se nic stát nemůže,když to nepřeženeš.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 15.11.2005, 19:48

Ještě odpoj ovládání ventilu na wastegate(hadičku ucpi) a skus to projet.Tam uvidíš kolik ti vytlačí.Ale opatrně s plynem a nechoď přez 1bar.I ten už je moc jestli nemáš chip,ale pro jednou se nic stát nemůže,když to nepřeženeš.[/quote]

to nepomohlo ukazovalo to furt max0,5

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 15.11.2005, 19:52

Presne tak, panove. Opravdu to bez turba ven nepujde, i s odpojenou wastegate a naprimo do sani nahradni trasou to slo max. do 0.5b v otackach... Tipuju ten prepousteci ventil (ja mel na starem turbu kus ulomene klapky) nebo vadnou kompresorovou cast...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 15.11.2005, 20:10

raddy píše:Seriovy IC sposoby pokles tlaku, nie jeho obmedzenie na 0.5bar.....
Problem bude niekde inde:
zle nastaveny/vadny ventil co ovlada wastegate
zle turbo celkovo
unik vzduchu niekde medzi turbom a motorom

dalsie moznosti su malo pravdepodobne:
problem zo zmesou benzin/vzduch
problem s predzapalom
1.zle nastaveny/vadny ventil co ovlada wastegate - po odpojeni a ucpání ty hadičky ukazoval pořád max 0,5baru
2.zle turbo celkovo - to mi příjde skoro nejpravděpodobnější ale zase ten co mi to auto prodával říkal že turbo je po repasi pul roku + moje ježdění taky půl roku to znamená rok to by přece mělo vydržet no ale to je jen teorie kdo ví jak byla dělaná repase :?
3.unik vzduchu niekde medzi turbom a motorom - byl pokus propojit to napřímo a to nepomohlo ale když si na sání pomalu přidávám plyn tak je od někud slyšet takové pssssssssst je to unikajíci vzduch odněkud čím víc plynu tím víc pssssssssssssssssssssssssst :D
4.problem zo zmesou benzin/vzduch - myslíš tím že může být vadný FPR a od toho to může nějak záviset??
5. problem s predzapalom - šrouby mám zhruba uprostřed drážek (tak to chce asi změřit)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů