Stránka 2 z 3

Re: Hynek

Napsal: 26.06.2005, 22:32
od Spike
Heini píše:Nesehnal bys mi taky ty hadice na olej k turbu? A náhodou plánek na p?írubu k výfuku u turba?

Jakou mas T3? A proc neudelat prirubu k turbu tak, ze bys obkreslil tu co je primo na turbu? Stejne jako s tema svodama.

T3

Napsal: 27.06.2005, 07:42
od Heini
Tak kdyžtak je obkresli a pošli tel. dáme kafe na Agipu.
K tomu turbu pot?ebuji p?írubu k výfuku ne turbo-svody.
pošli Tel. na 731613638

Dík :D

Napsal: 29.06.2005, 10:36
od Hynek
tak moje radost ze Silver rocket dlouho nevydržela kolem 5000 ot. my to za?ne trhat (takový prd?ní s drobnym trhánim). nap?ed to vypadalo že nepálí jedna sví?ka, po vým?n? byla zase ?erná. dal sem jinou sadu sví?ek+power tranzistor a sví?ka už z?stala bílá. OK ale škube to po?ád. p?idal sem další ben.pumpu, ani to nepomohlo. pokud budete mít další nápady budu rád. tak do 4500 ot.se auto chová normáln?.

Napsal: 30.06.2005, 07:00
od raddy
moj napad je vymenit palivovy filter za novy (ak tam novy nemas). Robi to aj v kombinacii so seriovym AFM?
Ja som zacal mat v poslednyh dnoch problem so startom, prvych par sekund nedrzal otacky, vymenil som plaivovy filter a ide to normalne....len pre info.

Napsal: 30.06.2005, 07:04
od Hynek
m?nil sem ho p?ed rokem tak ho zkusím vym?nit. p?i studených startech mi padaj otá?ky, myslel sem že mi to d?lá kv?li seriovýmu AFM ale d?lá to i s Z32.

Napsal: 26.07.2005, 08:56
od Návštěvník
tak moje problémy se skubáním odstranila pumpa Walbro. bohuzel prisel větší problém turbo T3, které bylo po repasi poměrně rychle odeslo( loziska) nejspís problemy s mazanim i kdyz sem se snazil udelat privod oleje co nejlip

Obrázek

zatím nechapu jak je to mozne? vysypalo se to z niceho nic, mozna ta repase nebyla 100% byl menenej vnitrek loziska, tesneni + vyvážení, makalo v pohode ...

Napsal: 26.07.2005, 09:39
od Martin_534
sem ti to říkal, ře to bude pumpou :-)
turba mi je líto, přivod vypadá dobře, jak si udělal restriktor na olej aby ho tam nešlo moc?

Napsal: 26.07.2005, 10:30
od Hynek
na přívod oleje jsem použil tu původní odbočku na kterou sem nechal naletovat konektor na tu pancéřovou hadici, která má dvojnásobný průměr. tlak oleje a teplota byli v normě, olej byl novej pouze starý filtr ale měl najeto tak 1000 km tak sem ho nechal.

Napsal: 26.07.2005, 11:52
od Ondrey
.. sakra to je mrzutý! :?
.. jak se to turbo projevuje? jestli má vůle, tak asi neuděláš nic, ale jestli je jen přidřený, tak to půjde rozchodit..

Napsal: 26.07.2005, 12:03
od Martin_534
a jestli to jënom kouří, tak do něj teče moc oleje

Napsal: 26.07.2005, 18:45
od Hynek
zítra ho musim vyndat a pošlu jim ho do Turbo CZ kde to repasovali
vůle má totální jako kdyby tam vubec ložiska nebyly.

Napsal: 26.07.2005, 20:51
od Hynek
tak sem vyndal to turbo a co se nestalo, prasklá hřídelka, takže ložiska budou taky KO. (naválí se někomu přebytečná hřídelka na turbo Garrett TB0356 ?)

mam jestě jednu T3 tak to zkusim jestě dát dohromady i když to vypadá že bude zase fouklí těsnění, to už fakt nechápu? možná je křivej spodek, jestli je to možný?

Hlava byla po repasi + srovnaná, nový těsnění od Kaliny, nový šrouby TP 12,9 utažený na 154 N.m - fakt už nechápu :? Když sem to dal dohromady všechny válce měli 10,5 baru, paráda.

Jestě k tomu turbu skoro se nevyplatí srát se ze starýma turbama a repasovat je, ve finále to vyjde stejně jako nový (a pořád máte starej sráč) i když někdo může mít štěstí a bude v pohodě. Když od něj chcete max. musí být ve 100% stavu. takže časem koupím nové GT28RS nebo spíš GT2871 problém bude kde sehnat čip? do prog.jednotky už nejdu, tolik sem do toho zahučet nechtel.

Napsal: 27.07.2005, 07:25
od Martin_534
a co říkám celou dobu? :-)

čip nebude problém sehnat - buď stage2, nebo upravenej stage 3, nebo upravenej stage 1

Napsal: 27.07.2005, 09:04
od Ondrey
.. Raddy je schopnej ten čip upravit.. a vzhledem k tomu, že ho to baví, bych řekl, že to bude udělaný dobře.. :wink:

Napsal: 27.07.2005, 09:49
od howado
Ja mam GT28R a stage2 chip, no ale taky to jeste nemam vychytany. Porat se holt neco sere.
Za tech necelejch pet let co mam auti jsem uz dokazal odrovnat dve T25ky a jednu T28 ball bearing turbo. :(