baterka v kufru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 09:42

Na tohle sem se chtel taky zeptat....proc davate vsichni baterku na stranu spolujezdce? Je tam nadrz...z hlediska hmotnosti by to bylo lepsi do podbehu za ridice ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.05.2006, 09:43

vsetci nie, ja ju mam vlavo :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 09:45

raddy píše:vsetci nie, ja ju mam vlavo :wink:
mas nejake fotky jak to tam mas resene? Myslim tim uchyceni..popripade kudy vedes kabely? Taky ji budu davat za ridice :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.05.2006, 09:47

Mirek píše:
raddy píše:vsetci nie, ja ju mam vlavo :wink:
mas nejake fotky jak to tam mas resene? Myslim tim uchyceni..popripade kudy vedes kabely? Taky ji budu davat za ridice :)
plusovy kabel je tahany pod kobercom, minusovy hned na kasnu. uchytene to je prisrobovanou prirubou ktora drzi spodny rozsireny okraj baterie a cele to mam v lavom zadnom rohu kufra.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 09:49

raddy píše:
Mirek píše:
raddy píše:vsetci nie, ja ju mam vlavo :wink:
mas nejake fotky jak to tam mas resene? Myslim tim uchyceni..popripade kudy vedes kabely? Taky ji budu davat za ridice :)
plusovy kabel je tahany pod kobercom, minusovy hned na kasnu. uchytene to je prisrobovanou prirubou ktora drzi spodny rozsireny okraj baterie a cele to mam v lavom zadnom rohu kufra.
A vyrezaval jsi ten plech na kterem drzela antena? ja ji uz zavaril a ten plech mi tam prijde docela zbytecnej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.05.2006, 09:50

nema to s antenou nic spolocne, baterka je priamo v kufri....

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 09:52

raddy píše:nema to s antenou nic spolocne, baterka je priamo v kufri....
Aha...ja ji chci nacpat jakoby do blatniku co nejvic..da se rict primo za kolo...ale je tam ten plech na kterem drzel motorek anteny....tak jestli ho muzu dat pryc nebo by tam mel radeji zustat :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.05.2006, 09:54

plech tam ostat nemusi, ak sa ti chce s tym babrat, tak to napchaj az do blatniku...len pozor na skrat kontaktov baterie...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.05.2006, 09:58

proč to nenacpeš na druhou stranu,kde antena neni a je to blíže k motoru/starteru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 10:03

blázen píše:proč to nenacpeš na druhou stranu,kde antena neni a je to blíže k motoru/starteru
Protoze antena uz neni a jak sem psal nadrz mas spis za spolujezdcem....takze kila se hodi na druhou stranu :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.05.2006, 10:22

nezapomeň, že tam zase sedíš ty, takže se to s benzínovou nádrží vyrovná :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 10:24

Martin_534 píše:nezapomeň, že tam zase sedíš ty, takže se to s benzínovou nádrží vyrovná :lol:
nevyrovna....hmotnost nadrze jde temer cela jen na zadni napravu...kdezto hmotnost ridice se rozdeluje na obe napravy.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.05.2006, 10:25

já bych se nebál váhy, všichni co ji máme v kufru ji máme nad nádrží :D a je to v poho.. myslim že rozdíl poznat nepůjde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 hostů