Stránka 2 z 2

Re: GO CAčka

Napsal: 01.10.2015, 07:58
od Phasor
To se vážně nikdo nepochlubí, kde jakou super dílnu se šikovnýma mechanikama objevil? :)

Re: GO CAčka

Napsal: 01.10.2015, 11:44
od blázen
se zkus optat marata třeba, možná ti poradí adner ..

Re: GO CAčka

Napsal: 01.10.2015, 15:43
od Phasor
Díky, zkusím jim napsat.

Re: GO CAčka

Napsal: 01.10.2015, 16:17
od jagy
Mickael: A kolik to ma tocit? Protoze ten zdvih je o dost vyssi dle fotek. Sirku bych jako problem nevidel, i GTiR ma na SRku sirsi saly nez ostatni SRka... urcite ale dobre mit dobrou a vykonnou novou pumpu (mas myslim N1).

Re: GO CAčka

Napsal: 02.10.2015, 05:33
od Mickael
Mam N1 pumpu,JUN crank collar,Tomei Oil gallery orifice,a jeste premyslim nad harmonic balancerem. Takze o olej a pumpu je snad postarano. Chci tocit kolem 7,5k. Myslim ze serie RB30 toci necelejch 6k.

Re: GO CAčka

Napsal: 02.10.2015, 20:32
od mara_m
vrtani 86 zdvih 85 takže 7,5 dá v poho ono větší zdvih znamená víc Nm myslím že zdvih nebude limit limit budou rotační hmoty...

jagy nešlo tolik o šířku jako o průměr kde se zvedá obvodová rychlost (tet plácnu nevím průměry) ale třeba rb30 bude mít na šálách stejnou obvodovou rychlost při 7,5 tis jako rb25 při 8,5tis třeba .... ale jak už jsem psal zas takový problém to nejni u rb30 jen je dobré o tom vědět


pokud si dobře pamatuji blok byl o 24mm vyšší .Klika má vyšší zdvih oproti RB26 11,3mm proto jsou ojnice o tolik delší....což zas z principu přenosu sily je kvuli uhlu ojnice k pistu lepší na přenos Nm