Stránka 2 z 6

Re: BRZDY

Napsal: 27.04.2012, 10:09
od SilverFox
Zajímavý. Nikdy jsem nad tim nepřemejšlel, ale já když brzdím tak mám patu pořád opřenou o zem a přitom nemam nějak velkou nohu.

A k tej ručce. Proč nezkusit zastavět pakny? Já to mám v plánu pokud budou ty dvoupísty vzadu potřeba.

Re: BRZDY

Napsal: 27.04.2012, 10:15
od Fizzbiker
oproti tomu co me ucili v autoskole brzdim s patou na zemi takze ale toho pretizeni jsem si vedom.

pedaly na zemi sou super ale kdybych tak delal vsecko tak zrovna prodam par organu a koupim GTM pracuju s tim co mam... vim spousta z reseni neni 100%ni ale v ramci moznosti a mych schopnosti (a tvych rad :lol: ) si ve vysledku snazim polepsit oproti puvodnimu reseni...
SilverFox píše:Proč nezkusit zastavět pakny? Já to mám v plánu pokud budou ty dvoupísty vzadu potřeba.
protoze pouzivam napravu de prakticky nejdou sehnat "kotoucove" tehlice tak to resim konverzi na kotouce pomoci adapteru casem nevylucuju konstrukci vlastniho stitu za pouziti paken treba z dvoukila ale pak je potreba i jiny naboj atd... a popravde na to ted nemam ani cas ani chut... casem to tak asi dopadne...

Re: BRZDY

Napsal: 27.04.2012, 10:38
od adner
já jenom vím že chci aby auto brzdilo minimálně jak v evropském poháru :D sám ještě přesně nevím, jak toho dosáhnout, takže laborace s komponenty a pokus - omyl...validních informací je poskrovnu a navíc se s praxí dost často neslučují - každý má např.odlišný styl a požadavky...ještě nikdy jsem se nesetkal s brzdama, které by fungovaly podle mých představ :? letos to prostě musím dotáhnout do konce a odladit soustavu k naprosté spokojenosti. Je to ovšem otázka úplně všeho, počínaje pozicí pedálů, nohou, sedačky, přes brzdový hardvare, materiál kotoučů a destiček až po směs pneumatik, jejich tlak a nastavení šasi na minimální pohyb těžiště....

Re: BRZDY

Napsal: 27.04.2012, 12:30
od Fizzbiker
:lol: jj my to vime ze jsi magor... mame holt trochu odlisne podminky...

a ted kdyz mam na dilne aj espressovar tak sem si rekl vole spatny... a kazdej se me pta zda tam jako bydlim... takze sem si rekl nou nou letos konecne neco pojede :lol:

Re: BRZDY

Napsal: 14.06.2012, 22:59
od adner
tak jsem pořídil brzdy MDC nový model i na zadek at je to tak nějak stejné...
sk (54).jpg
předek
bz.jpg
zadek v prenatální podobě bez barvy
bz (7).jpg
musím říci, že už dlouho jsem neměl v ruce tak pěkný výrobek...skvělý materiál, špičkový elox, vynikající zpracování...umí i nerezové pístky, brzdiče se dají použít na jakoukoliv tlouštku kotouče díky vyměnitelným mezikusům...destičky je možno vybrat buď Ferodo DS 2500, nebo DS 3000 race. 2500 nic extra, brzdí to ale nelíbí se mi otěr kotouče, spíš se to leští a tím pádem zbytečně hřeje. Ovšem 3000 je jiné kafe, tam už ten kotouč vypadá jak má....nedávno jsem známému aplikoval EBC yellow stuff a ty s MDC litinou fungují na výtečnou...

Re: BRZDY

Napsal: 16.06.2012, 21:03
od vmille
opet pekne tema, zajimalo by me jakou pumpou krmit takovou plochu pistku. Mam Touareg 4 pistky predek 2 pistky zadek a musel jsem upravit origo 300zx pumpu aby tandem chodil zaroven, pak byl chod pedalu podle mych predstav.
Nevim co pouziva Touareg jestli tam ma nejake 2palcove hovado.

Re: BRZDY

Napsal: 16.06.2012, 23:41
od adner
tohle poháním 3/4", ale ve spojení s posilovačem budu možná muset použít větší...

Re: BRZDY

Napsal: 14.09.2012, 10:11
od Xcriss
Rendo zeptam se rovnou, je to asi blba otazka, ale co uz...
Jake brzdy bys doporucil na nejakou takovou "street" s13? Nebo rekneme... Takove brzdy, aby ze serioveho dvoukila mohl clovek vytahnout maximum? Jaka kombinace desek a kotoucu? Serie jak vime vadne jak fialky...

Snad to neni uplne natvrdly dotaz :)

Re: BRZDY

Napsal: 15.09.2012, 11:49
od adner
Dneska je v brzdách takový chaos, že co od vyzkoušeného výrobce fungovalo do teď, zítra už nemusí. Jediné brzdy, na které se ještě tak dá spolehnout, jsou na fungl nových autech. Když si ale člověk koupí náhradní original parts, zdaleka to není ono...takže doporučit kotouč od někoho + destičku k tomu aby to fungovalo je skoro neřešitelný problém. Došlo to až tak daleko, že i kompletní sestava od jednoho výrobce nefunguje. Ono to na takové to obyčejné brždění vždycky nějak stačí, navíc když řidič nedobrzdí, je to jeho chyba. Výrobci takovou tu levnou konfekci vůbec neřeší, dobře vědí že to ovce stejně koupí a primární je pro ně výdělek, což kvalitu nepodporuje. Ono "výrobce" s nějakým jménem jako takový už v podstatě neexistuje (tzn někdo, komu by záleželo na výrobě funkčních záležitostí), je to v podstatě jen parta bankéřů, kterých jediný zájem jsou čísla na konci fiskálního období. Prostě tendence distribuovat ten největší šmejd (= nejnižší vstupní náklady) s nejvyšším ziskem se pochopitelně nevyhnula ani zpomalovacímu hardware. Abych co nejvíc eliminoval možnost ztráty nákupem nefunkčních brzd na daily car, pořídím to nejlevnější co je k mání (většinou Starline) a kotouče zmrazím aby se nekroutily. Desky (i kotouče) od Starline a jim podobných jsou poměrně měkké a nevydrží příliš dlouho ale mají slušný koeficient tření, tím pádem brzdí a tolik se nehřejí, o což tu kráčí. Navíc za ty peníze je milerád vyměním o něco dřív. Zatím to vždycky fungovalo...
k věci...
Použil bych ten nejlevnější kotouč, minimálně 300x30, lépe až 330 (upravit z jakéhokoliv auta), zmrazit a destičky EBC červené - to je silniční light varianta, na okruh bych ji netahal a nadměrně nepřetěžoval ale na běžné brždění ok.
Performance varianta - dvoudílné od MD componets (330x30), zmrazit (nemusíš), EBC žluté a s brzdami máš nadosmrti vystaráno.
K oboum variantám jakékoliv čtyřpístky, třeba Z32, lépe Skyline nebo Subaru atd...
Pak jsem tu ještě u Máry viděl nějaké dvoudílné kotouče, patrně z té levnější třídy. S těmi by po cryo treatment mohla vzniknout jakási střední kategorie, mozná i lepší ale to je třeba vyzkoušet.
Vždy ale musíš vyměnit brzdovou kapalinu za model pro vysoké teplotní namáhání = 300° +, jinak je upgrade zbytečné...

Re: BRZDY

Napsal: 15.09.2012, 22:39
od jagy
Zalezi jake ma kdo finance a jak s tim jezdi... myslim si, ze pokud nechces jezdit vylozene okruhy a mas omezeny budget, tak postaci i upgrade serie.

Sam mam vyzkouseno napr. na Sunny GTi, ze staci bezny kotouc (Fri.tech), dobra deska (Hawk HP+), opletene hadice (Goodridge) a kvalitni brzdovka (Ferodo Racing 5.1). Nemel jsem problem ani na okruhu, ani na okresce... najeto cca pres 50 kol v Brne, neco v Myte, nejake okresky, atd. Po cca 1.5 roce pouzivani na kotoucich ani drazka a desky uz jen tak 20%.

Takze pokud chces neco relativne rozumneho cenove, tak dej OE kotouce na zmrazeni, desky Hawk HP+, opletene hadice a brzdovku. Dobre info (nejen) pro tebe zde - http://www.motoiq.com/magazine_articles ... rakes.aspx

G20 ma stejny brzdic i kotouc jako S13.

Re: BRZDY

Napsal: 15.09.2012, 23:08
od 200sxfabi
Já si myslím, že je tu mnoho lidma odskoušený a osvědčený swap na big brake kit z s14, Pro který stací velký kotouč, na ebay běžne dostupný adaptér, a v celku lehce sehnatelný brzdič z s14. S cryo upravou od Rendy + desky si myslím, že je to pro naše účely maximálně uspojující řešení za rozumný prachy :)

Re: BRZDY

Napsal: 16.09.2012, 10:42
od mara_m
na s13 mam seriove brzdy skyline + hawk desky a taky zatim zadnej problem

Re: BRZDY

Napsal: 16.09.2012, 19:50
od Xcriss
Diky za cenne nazory, urcite neco z toho casem vyberu :)

Re: BRZDY

Napsal: 16.09.2012, 19:59
od al47-Gti
s13.. brzdy skyline a červene EBC desky a jsem moc spkojeny

Re: BRZDY

Napsal: 16.09.2012, 21:10
od Woyta
Na kotouc z 350 uz asi seriove 15" nenasadim co?