Stránka 2 z 2

Re: Písty Wossner

Napsal: 08.08.2011, 09:21
od tomita
Kentoya píše:ono hodně kovaných pístů nemá vůbec tu drážku kde je ostřik, ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů
To vybrani na trysku nemam ani Mahle..

Re: Písty Wossner

Napsal: 08.08.2011, 23:35
od Kentoya
blázen píše:wiseco měly
jeden typ ano druhý ne
ty co má peca je mají, ty co má misan je nemají a oboje jsou wiseco a koudyho CP taky nemají

Re: Písty Wossner

Napsal: 12.08.2011, 21:58
od RUDIDRIFT
Tiež mam znameho co ma Wossner piesty v CA-čku a hraje mu to pekne aj naskladal už dost CA-čok a bez problemou.iež tam ma Wossner ojnice.Ma Kolem 500 koní s Garrett T2876.

Re: Písty Wossner

Napsal: 12.08.2011, 22:17
od Peca
Nakonec kupuju jen 1 píst takže zůstávám u Wiseca, ale díky všem za reference.

Re: Písty Wossner

Napsal: 15.08.2011, 07:09
od kenivruh
Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...

Hmmm.

Re: Písty Wossner

Napsal: 15.08.2011, 11:05
od Kentoya
kenivruh píše:
Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...

Hmmm.
šáhneš do pístů a prasknou, vlastní zkušenost

ostřik není až tak důležitý, všeobecně se na závodních motorech zaslepuje, že nehrozí únik tlakového oleje, který je potřebný na kliku

Re: Písty Wossner

Napsal: 15.08.2011, 11:13
od blázen
taboo psal,že ostřiky je líp odstranit

Re: Písty Wossner

Napsal: 15.08.2011, 18:48
od Fil
Tak tak, že se prý i 800ps 4g63t bez ostřiku obejde, tak ca s polovinou výkonu určitě taky...

Re: Písty Wossner

Napsal: 16.08.2011, 08:52
od kenivruh
OK