rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 28.11.2009, 21:48

Kentoya píše:nemám ten pocit o utopii, je to jen o naladění, a pokud to umíš tak je to brnkačka (tím netvrdím že to umím), a např ne mém motoru byl krouták v rozmezí 310 až 340 Nm od cca 3500 toček až po redline, takže to utopie zdaleka není
Jasne, ja jsem narazel na to tve "temer kdekoliv"....je to hodne relativni pojem.
Muj graf:
Obrázek
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 22:41

takze rozsirujem variantu turba

GT28RS DISCO POTTATO 0,64ar alebo 0,86
2871r to same
nebo 3071r
samozrejme ze podla turba doladim aj vacky dajte nejake pripomienky ktymto volbam


doteraz som mal GT28RS 0,86ar a super
ale preco si nevychutnat viac
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 28.11.2009, 22:51

ja bych volil moznost gt3071 a vacky 264 a musi to fungovat bude len zalezet jak se to naladi. ja jezdim s turbem 2871 a vackama 272 od hks a mam tam jenom stage3 a funguje to. je to sice trochu problem v mensich tockach ale da se to rozhybat treba jenom vedet jak spravne do toho kopnout.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 23:11

kolko sa da podla vas vyzdimat s 555 vstrekov pri zviseni tlaku paliva
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 23:12

REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 23:14


opravte ma ale jak som pochopil tak borec dava do sr20det serivu spojku s 350z aj so zotrvakom
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 23:19

takze dalsia moznost
3071r 256°in 264°ex 740vstreky
3071r 264° 264 740
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 28.11.2009, 23:40

ad tomita však ten graf je celkem pěknej na drifty, tak nevím co hledáš, btw kolik jsi měl na kolech jen tak pro zajímavost

ad slik, to je stále spíše konfigurace pro celkem max výkon, mám pocit že není potřeba driftovat s autem které má 500 koní, pokud se nepletu tak v těchto končinách to není jako v japonsku, kde zatáčky jedou bokem při 140km/hod,

podle mě na drifty bych použil vačky cca 256, zdvih cca 11, turbo bych zkusil i to tvoje potato s ar 0,86 - sice nabíhá trochu později jak s 0,64, ale nástup je velice solidní klidný, rozhodně bych se snažil ale udržet malé IC a raději nainvestoval do ostřiku IC a do chlazení směsi rozprachem od určitého tlaku, ne že bych měl něco proti nistune pro běžné ježdění, ale nemám pocit že na drift, kde chci udržet krouták v nějaké rovině je to ideální, určitě MAP senzor, a vstřiky ti musí stačit 555, popř bych zvýšil tlak v liště, kdyby ti nestačily

vím že to turbo jsi měl doposud, ale zjisti si AFR a posun AFR na 12,5 kde chceš jít nahoru a zvedni tlak turba a ochlad směs a koně naskáčou samy

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 29.11.2009, 10:50

ono stojit ted na krizovatke a nevim se rozhodnout prakticky mi je jedno kam se vyberu protoze 555 vstrek sou upne nove a daji se prodat a malinko doplatim a mam 750 a turba su v podobnych cenach
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 29.11.2009, 11:54

kentoya: ja jsme spokojenej, nic nehledam, jen jsem se snazil poradit slikovi :)

v Mostu se jela ta prvni zatacka v najezdu kolem 120-130 takze toho vykonu je tam potreba, ver mi. Uz ted co mam tech 340 mi obcas nestaci..chtelo by to kolem 380-400. Vykon na kolech nevim, ta brzda mela vysledek jen v podobe korigovaneho vykonu. Merilo se to v Camp preformance.

Akorat nechapu v cem by mela byt vyhoda MAP senzoru oproti MAF senzoru (zvlaste u takovych relativne nizkych vykonech)...je to jen jiny zpusom mereni mnozstvi vzduchu, nic vic. I s klasickym Z32 MAF muzes mit klidne i 500 koni, zalezi na dobrem naladeni, ne na zpusobu mereni.
Dokonce se rika ze MAP senzor je vyhodnejsi az u extremnich vykonech s tlaky turba 2-3 bary..
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 29.11.2009, 23:28

hlavní výhoda pro drift je v tom, že s map senzorem dojedeš i s dírou v potrubí

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 30.11.2009, 09:42

to raději voz kus hadice se sponkama,je to levnější :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 30.11.2009, 21:26

ale než je nasadíš tak jsi prohrál, tak ti ubyde akorát trochu výkonu a nějak dojedeš

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 30.11.2009, 21:30

většinou když uděláš do trubky díru stejně stojíš,alespon já bych stál někde bokem a zjistil co vše jsem prorazil.. :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 30.11.2009, 21:36

kristova noho, tak jo, AFM stačí, vyhráli jste

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů