Příspěvek
od Kentoya » 28.11.2009, 23:40
ad tomita však ten graf je celkem pěknej na drifty, tak nevím co hledáš, btw kolik jsi měl na kolech jen tak pro zajímavost
ad slik, to je stále spíše konfigurace pro celkem max výkon, mám pocit že není potřeba driftovat s autem které má 500 koní, pokud se nepletu tak v těchto končinách to není jako v japonsku, kde zatáčky jedou bokem při 140km/hod,
podle mě na drifty bych použil vačky cca 256, zdvih cca 11, turbo bych zkusil i to tvoje potato s ar 0,86 - sice nabíhá trochu později jak s 0,64, ale nástup je velice solidní klidný, rozhodně bych se snažil ale udržet malé IC a raději nainvestoval do ostřiku IC a do chlazení směsi rozprachem od určitého tlaku, ne že bych měl něco proti nistune pro běžné ježdění, ale nemám pocit že na drift, kde chci udržet krouták v nějaké rovině je to ideální, určitě MAP senzor, a vstřiky ti musí stačit 555, popř bych zvýšil tlak v liště, kdyby ti nestačily
vím že to turbo jsi měl doposud, ale zjisti si AFR a posun AFR na 12,5 kde chceš jít nahoru a zvedni tlak turba a ochlad směs a koně naskáčou samy