Žere olej

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Žere olej

Příspěvek od chosecz » 22.07.2009, 14:38

S tim restriktorem teoreticky, zrovna tohle resim u RB, ze kdyz tam lepsi olejovou pumpu (musim), tak musim dat na turba restriktory.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od blázen » 22.07.2009, 19:59

já myslím,že kuličková turba ho mají v těle turba
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Mirek » 23.07.2009, 07:34

restriktor je dodavany s turbem, ale konkretne v pripade te majdy na TF dodany restriktor neodpovidal tomu co patri pro jeho typ motoru.
Idaho píše:Chyba byla i na naší ( mé ) straně, jelikož sem si neuvedomil že turbína byla od začátku dodávána v setu na vuz s cca třetinovým tlakem oleje a od toho byla vybavena restriktorem, takže když se mne hanys zeptal "je tam restriktor" já odpovel " ano je" netusil sem že dodavatel dodal k turbu restriktor dle mých specifikací :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Peca » 23.07.2009, 20:39

Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Žere olej

Příspěvek od Svobda » 23.07.2009, 21:25

Tak pokud to bude guferama ventilu teda pokud by to bylo vyfukovyma tak to hodne uvidis kdyz sundas svody ne ? Teda pokud se to u tvyho auta uz nevypali :D
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Žere olej

Příspěvek od Kentoya » 24.07.2009, 20:50

Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Peca » 24.07.2009, 22:11

Kentoya píše:
Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?
Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Žere olej

Příspěvek od chosecz » 24.07.2009, 22:15

Tak u nas uvidime, nasel se unik pod guferama vacek, zitra drifty, kde motor jede poradne, takze uvidim jak to bude mizet :)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Žere olej

Příspěvek od Kentoya » 25.07.2009, 09:53

Peca píše:
Kentoya píše:
Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?
Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?

ty jediný z těch co psali máš wiseca

já opravdu netuším proč to žere, a samotného mě to zajímá, ale mě to žere stejně, ale vím, že mě to žere turbo a znehodnocuje mi směs, takže netvrdím že to nejsou gufera, ale jelikož vím jak pracují, a z jakého jsou materiálu, tak nevěřím že je to přes ně, i když to možné teoreticky je

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Žere olej

Příspěvek od chosecz » 25.07.2009, 21:01

Takze po zavode good, zadny znatelny, resp. vyrazny ubytek oleje, nebylo treba dolejvat a to se jezdilo cely den. U nas to byly "jen" gufera vacek.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Design » 25.07.2009, 21:09

Takže nove gufera byli v prdeli a museli se delat znovu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Žere olej

Příspěvek od chosecz » 25.07.2009, 21:10

Yes
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Peca » 01.08.2009, 11:43

Tak mě napadlo - někde jsem četl že kuličkové turba potřebují mnohem méně oleje než kluzná. Nemůže to způsobovat tento problém? Že tam nemám žádný restriktor?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Mirek » 01.08.2009, 12:53

Peca píše:Tak mě napadlo - někde jsem četl že kuličkové turba potřebují mnohem méně oleje než kluzná. Nemůže to způsobovat tento problém? Že tam nemám žádný restriktor?
to je to co resil idaho na tuning foru s tim borcem...restriktor tam byl, ale spatny, neumerny tlaku ktery daval motor a turbo poustelo olej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Elviiis » 12.08.2009, 14:48

mimo toho ze poustelo olej tak zemrelo :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů