Stránka 2 z 4

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 08.03.2009, 23:19
od Kentoya
odkud jsi

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 09.03.2009, 10:17
od semtex
:)) z Bristolu v United Kingdom..bohuzel nesem v cesku no-proto se ptam ptz sem v tom sam v podstate

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 09.03.2009, 20:41
od Kentoya
nu což olupte

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 10.03.2009, 17:49
od MIRIS
to budes tahat asi bez prevodovky ze?

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 08:55
od Conrad
Tak kde jsi bych se s generálkou moc nezabýval. Kup další dvě auta a jedno z toho bude mít určo motor OK :D

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 11:32
od raziel
se vsi uctou tu citim komerci co se tyce rad od druchych a teorie poskozeni

ten motor ti na 70% nechce uz jet z jedineho duvodu - detonation sensor, ohnul jsi ventily a zrusil sedla (na 95% to sou podle me ony) a ted to bude hodne vibrovat plus jeste to ze kvuli ztracene kompresi to pofici na 3 valce - detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky a tudiz zapalovani (vsadim svoje CAcko ze mas svicky mokre od benzinu :lol:
sundej hlavu a jukni na to,nevidel bych to tak fatalne jak se tu psalo...

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 12:12
od kenivruh
"detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky" Takto to funguje na CA?

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 12:32
od raziel
tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli :)

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 12:36
od kenivruh
raziel píše:tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli :)
No ja nevim na 100% ale mal som za to ze knock senzor len dava signal ecu aby pouzila low-octane mapu, ale raddy tu kdesi pisal ze S13 ecu aj tak na knock sensor kasle :) Takze teraz nech si clovek vyberie.

Teoreticky by mal knock sposobit ako som pisal vyssie pouzitie low-octane mapy a ak to stale nepomaha tam upravit predzapal dokial to neni ok. Ale ako velmi je to poriesene v S13ke neviem (mozno to niekde na fore je riesene raddym detailne).

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 13:47
od Conrad
nepsal tu kdysi raddy že detonation senzor u evropských verzí není zapojený ? Možná jsem ale mimo ... ale něco se mi plete že to tak je.

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 14:00
od raddy
detonacny senzor je zapojeny, ale europska ECU ho nepouziva a neregistruje jeho vystup, pri snimani detonacii sa neprepne ECU na nudzove mapy, co je jediny ucel detonacneho senzoru (pokial ho ECU pouziva). Detonacny senzor nema nic spolocne s odpajanim zapalovania. Napriek tomu ak je detonacny senzor odpojeny alebo skratovany, sposobuje to rozne zvlastne zavady v behu motora, cize idealne je mat ho stale zapojeny alebo nahradit ho rezistorom.

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 11.03.2009, 17:10
od raziel
hehe, mas pravdu ty jo, ja to cetl na sxoc a blbe sem si to vylozil...;)
pro semtex, good luck;)

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 12.03.2009, 08:55
od Kentoya
co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 12.03.2009, 09:41
od buky300zx
Vysrobuj detonacny senzor,nechaj ho napojeny,ale maj ho tak aby ti o nic nebuchal a skus nastartovat.

Re: sroubek ve valci!

Napsal: 12.03.2009, 09:51
od raddy
Kentoya píše:co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení
v pripade ca18det ECU absolutny nezmysel. na 100%. pisem to sem len preto aby ludia nebrali kentoyovu citaciu vazne, pretoze je z pochopitelnych dovodov velmi nebezpecna a zavadzajuca ak sa vztahuje na ca18det ECU (a v pripade posuvania predzapalu aj na S14 SR20DET ECU, tu funguje len prepnutie na nudzove mapy, ale nie adaptacia predzapalu).
keby to bolo ako tvrdi borec a ako zistil dalsi borec, tak by nedochadzalo k zniceniu motora detonaciami, nakolko by ECU posunula predzapal....takto to funguje v modernych ECU ale v ziadnom pripade nie v ca18det a s14 sr20det ECU.