STRI-Racing NA a Turbo timer????

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM » 13.02.2008, 21:11

Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá 8)

a jakou má životnost????o se dá misto origo???
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 13.02.2008, 21:11

Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá 8)
Nova stoji cca 1500kc

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2008, 21:39

Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá 8)
Ale ma. Ked nedas olovnaty benzin (nehrozi) tak vydrzi viac ako tu vacsina ludi s SX najazdi. A tuto lambdu aj tak pouzivas len na ladenie, potom ju mozes kludne vybrat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM » 13.02.2008, 21:41

Takže když ji budu dávat do auta dam ji místo origo???a kam zapojim kable co šly k origo???
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2008, 22:15

NISMOTOM píše:Takže když ji budu dávat do auta dam ji místo origo???a kam zapojim kable co šly k origo???
Kupis wideband kit. Ten pozostava vacsinou lambda->kabel->riadiaca cast s displejom(budikom).

1. odpojis staru sondu, koncovku pekne pripevnis ku nejakej rurke nech sa nedotyka zvodov alebo motora.
2. vysrobujes staru sondu
3. natiahned kabel pre novu sondu z kabiny do motoroveho priestoru
4. riadiaciu cast v kabine napojis na spinanych 12v a zasunies kabel pre sondu
5. zapojis novu wideband sondu na novy kabel, prevesis cez blatnik aby sa nedotykala plechu (patent :) )
6. das klucik do polohy acc (nestartujes ale mas 12v)
7. nechas rozohriat sondu a po zahriati nakalibrujes (tocis koleckom na riadiacom module kym nemas CAL (alebo take nieco)
8. vypnes zapalovanie, pockas kym vychladne sonda
9. zasrobujes sondu
10. nastarujes (snad), chvilu pockas kym sa zobudi senzor
11. ides tunit alebo len zistit, aku mas zmes
12. odpojis kabel od novej sondy, vysrobujes novu
13. nahodis staru sondu, ak si netunil zapojis stary kabel

Toto je napr. postup pre NGK Powerdex co mam ja. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-Wide ... 0196769848
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM » 13.02.2008, 22:19

ok,dík moc za radu
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 14.02.2008, 10:17

Když tomu tedy tak je jak jsi napsal proč tedy kroky 12 a 13 ...to by mě zajímalo ... vždyt přeci vydrží víc než celé auto jak jsi psal :lol:

Spitfire

Příspěvek od Spitfire » 14.02.2008, 13:28

Turbo timer si kupuješ předevšim kvuli tomu, že to je turbo timer, ne protože měří jiný pčvinky.

Ale hlavně: Byl to doprodej, poslední kus se prodal včera. Ale Nounejm řiká, že když si objednáš dva, tak sleva furt platí.
Naposledy upravil(a) Spitfire dne 02.06.2008, 10:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.02.2008, 13:30

daleko lepší řešení je navrtat vejfuk někde pod autem, navařit závit a wideband lambdu dát tam, nemá totiž ráda teplo co je hned za výfukem

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 14.02.2008, 14:06

ja tedy nevím, ale pokud neví ( není si jistý ) přesnou hodnotu AFR jakou by mel mít, tak jemu podle mne budík AFR tak maximálně na to aby vedel v jeké hodnote mu shoří písty :D

Muj názor je že pokud to nebude soubežne s tím kontrolovat přes EGT tak si vubec nepomuže..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.02.2008, 15:29

Martin_534 píše:daleko lepší řešení je navrtat vejfuk někde pod autem, navařit závit a wideband lambdu dát tam, nemá totiž ráda teplo co je hned za výfukem
Nema rada - ma rada je to fuk. Cim blizsie k motoru tym lepsie. A na kolene uz neni taky hic :)

A preco kroky 12 a 13 ? No pri serii kvoli spotrebe. A pri neserii, len tak aby dlhsie vydrzala :) A aby si mohol otestovat zmes inym :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM » 14.02.2008, 17:09

Idaho píše:ja tedy nevím, ale pokud neví ( není si jistý ) přesnou hodnotu AFR jakou by mel mít, tak jemu podle mne budík AFR tak maximálně na to aby vedel v jeké hodnote mu shoří písty :D

Muj názor je že pokud to nebude soubežne s tím kontrolovat přes EGT tak si vubec nepomuže..
tak porad kolik by měly hodnoty být????
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.02.2008, 18:03

kenivruh píše:
Martin_534 píše:Nema rada - ma rada je to fuk. Cim blizsie k motoru tym lepsie. A na kolene uz neni taky hic :)

A preco kroky 12 a 13 ? No pri serii kvoli spotrebe. A pri neserii, len tak aby dlhsie vydrzala :) A aby si mohol otestovat zmes inym :-D
wideband sonda nesmie byt blizko pri turbe, teplota ju znici. idealne miesto je tak aspon 30-40cm za turbom a nie v spodnom ohybe kolena kvoli kondenzacii vody.

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 14.02.2008, 21:22

NISMOTOM píše:
Idaho píše:ja tedy nevím, ale pokud neví ( není si jistý ) přesnou hodnotu AFR jakou by mel mít, tak jemu podle mne budík AFR tak maximálně na to aby vedel v jeké hodnote mu shoří písty :D

Muj názor je že pokud to nebude soubežne s tím kontrolovat přes EGT tak si vubec nepomuže..
tak porad kolik by měly hodnoty být????
sorry už se k tomu nebudu vjadřovat byl by z toho jen další flame..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 04.03.2008, 10:16

Fire píše:ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá 8)
Přesně tak... aby to nebyla jen hračička, která si dělá co chce, tak je to investice min. cca 10tis. Kč. Nejnižší úroveň, pod kterou nemá cenu podle mě jít jsou A/F měřáky Innovate motorsport či PLX. Důležitá je také při ladění přítomnost korekce dle teploty EGT, protože teplota ovlivňuje výstupovou hodnotu z lambda sondy. Nicméně klíčové je nezaměřovat se pouze na čísílka, které ukazuje A/F meter, protože na ty motor nejezdí. A/F záleží na kvalitě paliva, teplotě paliva, teplotě nasávaného vzduchu, plnícím tlaku, předstihu, detonacích atd atd a je potřeba brát toto v potaz. Pokud se ladí směs pro streetové použití, tak doporučuji ladit A/F s větší rezervou, jelikož rozdíl mezi naladěním A/F "na hraně" a "s rezervou" je opravdu zanedbatelný, ba i pro běžného člověka neregistrovatelný a přesto ušetří mnoho pěněz a člověk najezdí mnohem více kilometrů. A těch 12:1 nemusí být vůbec zbytečně bohaté. :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů