Stránka 2 z 2

Napsal: 22.07.2005, 07:33
od raddy
blázen píše:tak sem zkusil odpojit lambdu a žádná změna, motor se chová stejně, po odpojení AFM a nastartování motor při přidání plynu poškubával, navíc po zapojení AFM nazpět svítí na ECU ko 12 (AFM) předstih je nastavený na 15stupnu.
když sem vyčistil palivové čerpadlo tak to jede malinko líp, a když sem na zkoušku vytáhnul vzduchový filtr tak to šlo o poznání líp do otáček,i vnízkých to šlo líp za plynem, a jelo to slušně, zkusim ještě rozpojit výfuk jestli není přicpaný, vzduchový filtr a výfuk sou původní a nevypadaj nejlíp,palivový filtr je nový,

tlak paliva dosud nezměřen, nemůže být vadný FPR?
FPR moze byt vadny, trebo skontrolovat tlak paliva pri zohriatom motore a odpojenej vzduchovej hadicke do FPR. Ale je to divne ze pomohlo vyhodenie filtra....

Napsal: 22.07.2005, 07:37
od Martin_534
no jestli byl originální a hodně starej, tak s nim auto určitěv pojede hůř

Napsal: 22.07.2005, 13:47
od blázen
nevím jak byl starý ale nevypadal moc pěkně, zato výfuk vypadá že je originám, rozpojim ho, vyhodím vzduchový filtr a uvidím co to udělá, taky od toho nemužu moc čekat když tam ji jinačí turbo, které asi 0,7b nenatlačí

Napsal: 25.07.2005, 08:52
od Martin_534
:shock: