Stránka 2 z 6

Napsal: 09.09.2007, 22:47
od otasTM
no já chci přes zimu motor rozebrat do šroubku... tak taky podle financí, ještě se poradím s doktorem KENTOYOU :-D

aby to bylo na další sezonu a jezdil jak šlak :-D / a taky tak chvíli jezdit vydržel...

Napsal: 09.09.2007, 22:59
od cornhollio
vmille píše:S ojnicema nepomuzu, taky bych je chtel, ale bohuzel za 10000 se daji sehnat jen na SR20DET.
nepotrebuju ojnice za 10 , chci H beam crower ojnice

Napsal: 09.09.2007, 23:18
od vmille
cornhollio píše:
vmille píše:S ojnicema nepomuzu, taky bych je chtel, ale bohuzel za 10000 se daji sehnat jen na SR20DET.
nepotrebuju ojnice za 10 , chci H beam crower ojnice


:)

Napsal: 10.09.2007, 20:36
od Kentoya
k těm pístům, je potřba si ale uvědomit, že kované písty jsou hlavně na sportovní či spíše závodní jízdu, problém je právěv tom že jsou kované a tudíž se teplem více rozpínají, pokud ovšem nejsou pořádně zahřáté, jsou stále menší na svém průměru, než by měly optimálně být, takže nejdříve zvažujte jestli kované či klasické písty, protože na setup většiny motorů stačí klasika, aspon zatím nevím o nikom kdo by snažil drápat nad 400 kobyl kde už je o nich vhodné uvažovat, zase z jiného důvodu

howgh

Napsal: 10.09.2007, 20:53
od raddy
to je velmi dobra poznamka, kvoli velkej tepelnej roztaznosti trpia ako samotne piesty tak aj valce.
treba si uvedomit, ze ak su podmienky spalovania spravne, klasicke piesty vydrzia minimalne tych 400k ale nevidim problem ani vo vyssom vykone....

Napsal: 10.09.2007, 20:59
od Harryp
Kentoya píše:k těm pístům, je potřba si ale uvědomit, že kované písty jsou hlavně na sportovní či spíše závodní jízdu, problém je právěv tom že jsou kované a tudíž se teplem více rozpínají, pokud ovšem nejsou pořádně zahřáté, jsou stále menší na svém průměru, než by měly optimálně být, takže nejdříve zvažujte jestli kované či klasické písty, protože na setup většiny motorů stačí klasika, aspon zatím nevím o nikom kdo by snažil drápat nad 400 kobyl kde už je o nich vhodné uvažovat, zase z jiného důvodu

howgh
Ach,Kentoyo,mluvíš mi z duše...Probírali jsme to s Plzeňákama,ja jsem v Dacanovi nekompromisně kovanej a dokud negumuju půl hodiny na místě,olej nemá alespoň 110 st,tak pálím olej a není to ono...Já jen tím naprosto potvrzuju Tvoji teorii.A do dalšího motoru klasika.Však ony taky snesou. :wink: :wink: :wink:

Napsal: 11.09.2007, 07:03
od raddy
to je takisto dovod preco potrebuju kovane piesty vacsiu toleranciu voci stene valca....

Napsal: 11.09.2007, 10:11
od blázen
raddy píše:to je takisto dovod preco potrebuju kovane piesty vacsiu toleranciu voci stene valca....
brousí se na víc,..ale nevidím v nich úproblem fungují perfektně

Napsal: 11.09.2007, 11:22
od marat
CP jsou jedny z nejlepších pístů na světě,továrna vypadá jak vesmírná laboratoř,ale bohužel jsem na 90% přesvědčen,že nevyrábí písty na CA a že to je fake.

Napsal: 11.09.2007, 14:57
od kenivruh
marat píše:CP jsou jedny z nejlepších pístů na světě,továrna vypadá jak vesmírná laboratoř,ale bohužel jsem na 90% přesvědčen,že nevyrábí písty na CA a že to je fake.
Tak tuto su tie iste, ale pod znackou Race Engineering :)

http://raceeng.com/pc-7957-55-nissan-ca ... mm851.aspx

Kupte wiseco a mate istotu.

...

Napsal: 11.09.2007, 19:36
od Harryp
Za hodně starejch dob,dob mýho mládí to bejvalo tak,že měl píst,stejně jako každá jiná součástka či komponent nějaký požadovaný parametry,vrtání,övalitu,objem na,objem do,parametr zámků a minut na kruhuvyosení čepu,atd,atd...a bylo jedno,do čeho vlastně patří...Vím,je jiná doba,tenkrát musely bejt znalosti a fortel...Když jsem jsem si šábroval nový pánve do svýho motoru,měli mě za idiota.. :cry: :cry: :cry: :cry: A každýmu doporučuju,aby zvolil starý metody,uhloval,zaškrábal,podleštil,nakolíkoval...Možná je to lepší,než několik desetin Baru na Turbu... :wink: Sorry za OT,ale musel jsem se vykecat... :oops: :oops: :oops:

Napsal: 12.09.2007, 21:27
od Kentoya
uhlování je jasný, aby ojnice běžela v pravém úhlu

zaškrabání se provádí např u hliníkových šálů a to tak že se koupí menší a zaškrabáváním se zvětšují na požadovaný, pokud umíš zaškrabat dostaneš se na lepší toleranční součinitel a sníží se ti tření a zlepší promazání šály, neb zaškrabaný díl má setinové vrypy

význam podleštění neznám ale pokud to souvisí se šálama tak by to mělo pracovat na stejném principu jako kluzně mazná drážka která je známá při uložení hřídelí v kluzných ložiskách jako např na bruskách frézkách, jen v tomto případě jsem neslyšel podleštění ale něco jiného, ale je možné že se jedná o něco jiného

nakolíkování je mi známo jako prevence proti protočení šály, ale je možné že se opět jedná o něco jiného

Napsal: 12.09.2007, 21:33
od Conrad
Kentoya píše: zaškrabání se provádí např u hliníkových šálů a to tak že se koupí menší a zaškrabáváním se zvětšují na požadovaný, pokud umíš zaškrabat dostaneš se na lepší toleranční součinitel a sníží se ti tření a zlepší promazání šály, neb zaškrabaný díl má setinové vrypy
To ale není potřeba na CA18DET ne ? Tak mě napadlo z čeho jsou jsu vyrobeny ?

Napsal: 12.09.2007, 21:39
od Kentoya
není to potřeba dnes už vůbec, ale je všeobecně známé, že kdo to ovládá, tak má u sportovních ladičů požehnáno a je vítán, znám jediného člověka který dříve dokázal zaškrabat šály, ale už je mu přes 70 (myslím profesionálně zaškrabat)

ale to že to není potřeba neznamená že by to stále nebylo lepší, prostě to lepší je jen už to není nutné

Napsal: 12.09.2007, 23:03
od saigone
Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti :)
Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?