Stránka 2 z 3

Napsal: 29.08.2007, 12:48
od kenivruh
otasTM píše:vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček :scratch:

pořádně je vymeju a zkusím :) když nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný
Ten AAC nestaci vymenit, treba ho aj nastavit ;)

Napsal: 29.08.2007, 12:49
od otasTM
a jak? :shock:

Napsal: 29.08.2007, 12:55
od kenivruh
otasTM píše:a jak? :shock:
Vytiahnes konektor co je na tom celku zboku smerom ku krytu vaciek. A potom pomocou srobu vzadu (na kluc 10) nastavis volnobeh na cca 750-800. Nakoniec zapojis naspat konektor.

Napsal: 29.08.2007, 13:00
od kenivruh
Obrázek

Napsal: 29.08.2007, 16:21
od mrkevvzime
nojo, ale proc to dela jenom za studena? ten aac ventil by snad blbnul i po ohrati
ja ho cistil a stejne mi to blbo furt dal za studena.
ted jsem menil lambdu, asi tam byl v riti ohrev ponevadz nesel zmerit narozdil od nove lambdy kde zmerit sel. musim pockat az bude chladnejc ponevaz v horku to jezdilo normalne :roll:
tak doufam, ze to bylo tim, protoze sem taky udelal vsechno co Otas a stejne hovno

Re: Stále špatný chod za studena...

Napsal: 29.08.2007, 16:46
od 935Baby
otasTM píše:Prosím pomoc... už sem toho zkusil moc...

Po nastartování motor vůbec nedrží otáčky (joa taky docela dlouho trvá než naskočí), musím ho držet při životě šlapáním na plyn... Po chvilce když se zahřeje se volnoběh narovná na svejch 900ot a motor chodí normálně... Zahřátej chytne hned a funguje normálně, volnoběh drží, pod plynem jde ok...
nehledaj tam píčoviny a poslechni Raddyho a zmer komprese na uplne vychladlem motoru - idealne tak aby stal min 8 hodin nebo tak neco... Mel jsem taky KO saci ventily a ty priznaky byly total stejne jaky ty co pises.

Napsal: 29.08.2007, 17:35
od raddy
tie priznaky nizkej kompresie za studena su vzdy velmi podobne, rozhodne zacni zmeranim kompresie na uplne studenom motore, az ked budes mat istotu ze je v poriadku, zacni hladat inde.

Napsal: 29.08.2007, 21:30
od otasTM
nee to neee žádný měření, bych pak byl nasranej a mohl bych jen brečet :sad2:

Napsal: 29.08.2007, 21:44
od Peca
Mě to dělá to že to občas blbě startuje, za studena i za tepla, sotva se to vyšplhá na volnoběh (850 i za studena což je špatně), ale pak ho drží. A po dojetí to nechce spadnout pod 1500rpm. Zítra změřím ty komprese a uvidím...
Jinak TPS (snímač volnoběhu) jsem nastavil tak, aby při zavřené klapce dával 1kohm a při úplně otevřené 8kohm (podle manualu by to mělo být 9..).
Btw jak nastavit snímač klapky? V manuálu píšou přivést tam 5V a měřit výstupní napětí na konektoru TPS - kde vzít těch 5V? :)

Napsal: 29.08.2007, 21:51
od otasTM
mě to po zahřátí ale funguje uplně normálně :? už dostávám zase 200sx horečku z toho :smt067 :smt088 :smt030

Napsal: 29.08.2007, 22:33
od rozum
peca: TPS musi davat 0ohm pri zavrene klapce

Napsal: 07.09.2007, 12:45
od otasTM
konečně... vyřešeno :-D

dělalo to to pitomý čidlo na teplotu vody.... sem vyměnil jen čidlo na budík :smt075 a to druhý sem nechal nakonec, protože nebylo kde půjčit...

tak díky za rady, teď už jen sehnat nový :D

Napsal: 07.09.2007, 12:50
od raddy
zaujimave. ako si to zistil, odpojil si ho a zacalo to ist dobre?

Napsal: 07.09.2007, 13:41
od james2000
Prosimtě, jak tady měls tu stránku ze servisního manuálu v češtině, tak neměl bys ještě zbytek servisního manuálu v češtině???

Napsal: 07.09.2007, 13:53
od blázen
james2000 píše:Prosimtě, jak tady měls tu stránku ze servisního manuálu v češtině, tak neměl bys ještě zbytek servisního manuálu v češtině???
20x tu někdo psal,že 1000stránek manuálu bude těžko někdo překládat, jen nejnutnější