Stále špatný chod za studena...

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 12:48

otasTM píše:vyndal sem aac a ficd a uplně total plný olejových sraček :scratch:

pořádně je vymeju a zkusím :) když nepomůže tak je vyměnim na zkoušku za jiný
Ten AAC nestaci vymenit, treba ho aj nastavit ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 29.08.2007, 12:49

a jak? :shock:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 12:55

otasTM píše:a jak? :shock:
Vytiahnes konektor co je na tom celku zboku smerom ku krytu vaciek. A potom pomocou srobu vzadu (na kluc 10) nastavis volnobeh na cca 750-800. Nakoniec zapojis naspat konektor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 13:00

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 29.08.2007, 16:21

nojo, ale proc to dela jenom za studena? ten aac ventil by snad blbnul i po ohrati
ja ho cistil a stejne mi to blbo furt dal za studena.
ted jsem menil lambdu, asi tam byl v riti ohrev ponevadz nesel zmerit narozdil od nove lambdy kde zmerit sel. musim pockat az bude chladnejc ponevaz v horku to jezdilo normalne :roll:
tak doufam, ze to bylo tim, protoze sem taky udelal vsechno co Otas a stejne hovno

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále špatný chod za studena...

Příspěvek od 935Baby » 29.08.2007, 16:46

otasTM píše:Prosím pomoc... už sem toho zkusil moc...

Po nastartování motor vůbec nedrží otáčky (joa taky docela dlouho trvá než naskočí), musím ho držet při životě šlapáním na plyn... Po chvilce když se zahřeje se volnoběh narovná na svejch 900ot a motor chodí normálně... Zahřátej chytne hned a funguje normálně, volnoběh drží, pod plynem jde ok...
nehledaj tam píčoviny a poslechni Raddyho a zmer komprese na uplne vychladlem motoru - idealne tak aby stal min 8 hodin nebo tak neco... Mel jsem taky KO saci ventily a ty priznaky byly total stejne jaky ty co pises.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.08.2007, 17:35

tie priznaky nizkej kompresie za studena su vzdy velmi podobne, rozhodne zacni zmeranim kompresie na uplne studenom motore, az ked budes mat istotu ze je v poriadku, zacni hladat inde.

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 29.08.2007, 21:30

nee to neee žádný měření, bych pak byl nasranej a mohl bych jen brečet :sad2:

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 29.08.2007, 21:44

Mě to dělá to že to občas blbě startuje, za studena i za tepla, sotva se to vyšplhá na volnoběh (850 i za studena což je špatně), ale pak ho drží. A po dojetí to nechce spadnout pod 1500rpm. Zítra změřím ty komprese a uvidím...
Jinak TPS (snímač volnoběhu) jsem nastavil tak, aby při zavřené klapce dával 1kohm a při úplně otevřené 8kohm (podle manualu by to mělo být 9..).
Btw jak nastavit snímač klapky? V manuálu píšou přivést tam 5V a měřit výstupní napětí na konektoru TPS - kde vzít těch 5V? :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 29.08.2007, 21:51

mě to po zahřátí ale funguje uplně normálně :? už dostávám zase 200sx horečku z toho :smt067 :smt088 :smt030

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 29.08.2007, 22:33

peca: TPS musi davat 0ohm pri zavrene klapce

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 07.09.2007, 12:45

konečně... vyřešeno :-D

dělalo to to pitomý čidlo na teplotu vody.... sem vyměnil jen čidlo na budík :smt075 a to druhý sem nechal nakonec, protože nebylo kde půjčit...

tak díky za rady, teď už jen sehnat nový :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 07.09.2007, 12:50

zaujimave. ako si to zistil, odpojil si ho a zacalo to ist dobre?

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 07.09.2007, 13:41

Prosimtě, jak tady měls tu stránku ze servisního manuálu v češtině, tak neměl bys ještě zbytek servisního manuálu v češtině???

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 07.09.2007, 13:53

james2000 píše:Prosimtě, jak tady měls tu stránku ze servisního manuálu v češtině, tak neměl bys ještě zbytek servisního manuálu v češtině???
20x tu někdo psal,že 1000stránek manuálu bude těžko někdo překládat, jen nejnutnější
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů