otázky a odpovědi technického rázu
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 30.12.2007, 12:13
machy: ta rada s vackami a vykonom bola spravna. vacky s dlhsim otvorenim zvysia volumetricku efektivitu vo vysokych otackach, kde by normalne bola prilis nizka kvoli restrikcii so seriovovu vackou. to sa prejavy obvzlast ak turbo dokaze drzat tlak aj do vyssich otacok ako zvycajne pouzivas. no a vysledok bude neskorsi pokles krutiaceho momentu a kedze zaroven zvysis max. otacky tak nasledne aj vykon.
cele je to ale viac menej podmienene schopnostou turba drzat pozadovany tlak do pozadovanych otacok...
-
machy
- user
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.12.2007, 17:54
Příspěvek
od machy » 30.12.2007, 17:20
Mám turbo TBO367 tak uvidím co z něj dostanu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
a bude potřeba hned měnit mapy v ŘJ nebo to bude jezdit i bez toho ( jen na zaběhnutí ).
A ještě jeden dotaz můžu použít vysokoodporové vstřiky, když origo jsou nízkoodporové. Ty nízko nemůžu nikde sehnat
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Teď mám Weber IW-025 a ty prej budou slaby
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 30.12.2007, 17:23
machy: bohuzial v tomto prispevku nie je vhodne rozoberat zalezitosti okolo lancie a pod, zaloz si v pokece ohladom tohto auta vlastny prispevok a tam ti zodpovieme na otazky.
dakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů