Vykon a krutiaci moment, ako to vlastne je?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.07.2007, 16:45

jagy píše:buky: no nevim, ale mikyc ma podle me SR20DE+T, takze az ty neco takove ho postavis, tak vykladej. :wink: Myslim si, ze neco o tom vi, kdyz to postavil jako prvni clovek v CR/SK. Taky by to chtelo trosku respektu a neurazet atmosfery..
ikdyby měl SR20DE+T+T+T+T tak nemá nárok tu nikoho urážet a ůž vůbec ne lidi co tu sou od založení
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 24.07.2007, 17:28

blázen píše:
jagy píše:buky: no nevim, ale mikyc ma podle me SR20DE+T, takze az ty neco takove ho postavis, tak vykladej. :wink: Myslim si, ze neco o tom vi, kdyz to postavil jako prvni clovek v CR/SK. Taky by to chtelo trosku respektu a neurazet atmosfery..
ikdyby měl SR20DE+T+T+T+T tak nemá nárok tu nikoho urážet a ůž vůbec ne lidi co tu sou od založení
A kdo ma narok nekoho urazet? Stali clenove? S timhle prispevkem ses pokousil o urazku jeste ty, takze to asi bude co? Kdyz uz ty dohady zacaly, tak ja si na hlavu srat nenecham.

Raddyho uznavam, to ze psal sracky je trochu prehnany, nicmene i diky jeho nepresnosti tady vzniklo napeti, ktery pokracuje dal. A mimo to si nemyslim, ze je spravne co napsal o vetsim/mensim kompresoru, coz odporuje i tomu co rika gerox a nevidim duvod proc by si v tomhle mel kdokoliv vymyslet.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.07.2007, 17:39

mikyc píše:
blázen píše:
jagy píše:buky: no nevim, ale mikyc ma podle me SR20DE+T, takze az ty neco takove ho postavis, tak vykladej. :wink: Myslim si, ze neco o tom vi, kdyz to postavil jako prvni clovek v CR/SK. Taky by to chtelo trosku respektu a neurazet atmosfery..
ikdyby měl SR20DE+T+T+T+T tak nemá nárok tu nikoho urážet a ůž vůbec ne lidi co tu sou od založení
A kdo ma narok nekoho urazet? Stali clenove? S timhle prispevkem ses pokousil o urazku jeste ty, takze to asi bude co? Kdyz uz ty dohady zacaly, tak ja si na hlavu srat nenecham.

Raddyho uznavam, to ze psal sracky je trochu prehnany, nicmene i diky jeho nepresnosti tady vzniklo napeti, ktery pokracuje dal. A mimo to si nemyslim, ze je spravne co napsal o vetsim/mensim kompresoru, coz odporuje i tomu co rika gerox a nevidim duvod proc by si v tomhle mel kdokoliv vymyslet.

gerox ani ty ste pravdu neměli, koukám,že vám to pořád nedošlo... s těma starýma členama sem měl namysli to,že toho asi už dost zjistili a přečetli a pochopili za tu dobu co to tu existuje.. ne že sou jiní lidé než vy..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.07.2007, 18:58

kluci kaslite nato chodite sem z teho isteho duvodu protoze vas bavy auta a neco o nych vyte ane si tu provnavat svoje ego
nerobi to dobry dojem ked satu clenovia toho isteho klubu hadaju jak male decka na piskovisti o formicky podle mne je jedno kdoma vietci pisty nebo turbo nebo vykon jeto jedno nebokdoje tu jak dlouho nikdo nema pravo tu nikohoza nic urazet
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 24.07.2007, 19:03

slik85 píše:kluci kaslite nato chodite sem z teho isteho duvodu protoze vas bavy auta a neco o nych vyte ane si tu provnavat svoje ego
nerobi to dobry dojem ked satu clenovia toho isteho klubu hadaju jak male decka na piskovisti o formicky podle mne je jedno kdoma vietci pisty nebo turbo nebo vykon jeto jedno nebokdoje tu jak dlouho nikdo nema pravo tu nikohoza nic urazet
Dobrej dojem to asi nebudi ale takovy veci se dejou snad ve vsech klubech.. Nastesti je to ale tak ze aktivni clenove cou naprosto v pohode a projevuje se to i na srazech.pohodova atmosfera diky tomu ze "ti nejchytrejsi" nedorazi. Tim ted na nikoho nenarazim, pisu to obecne. Takze hosi nehadejte se kuli kravinam, jak psal Silk, sme tu kuli spolecnymu zajmu, ne kuli hadkam :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.07.2007, 19:06

jestli ti problematika velikosti turbodmychadel na 200sx foru připadá jako kravina, tak potom nechápu proč chceš 200Sx a co tu děláš
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 24.07.2007, 19:10

Asi sem to spatne napsal.. nemyslim ze by velikost turba byla blbost ale ze je blbost se tady kuli tomu hadat..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.07.2007, 19:11

je to diskuze, ne hádka
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 24.07.2007, 19:13

ok mlcim..

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 24.07.2007, 19:16

aaaah, to je ono, chtel to trosku urovnat a ty mu rikas co tu delas... no rovnou ho vyhod, dej mu ban, protoze nema 200sx. :roll:

Tohle moc nechapu, citim z vas jen tu aroganci a chovani bez respektu vuci novackum ci nekomu, kdo ma jiny nazor.

Asi jako si Blazne napsal na Nismu, ze casy ve Slusovicich byly mizerne, pritom si nejen ze nejel, ale ani si tam nebyl. :) Takhle soudit nekoho casy je docela ubohe, to se na me nezlob. Kdyby si prijel a udelal cas, tak nereknu.. ale takhle. :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.07.2007, 19:19

jagy píše:aaaah, to je ono, chtel to trosku urovnat a ty mu rikas co tu delas... no rovnou ho vyhod, dej mu ban, protoze nema 200sx. :roll:

Tohle moc nechapu, citim z vas jen tu aroganci a chovani bez respektu vuci novackum ci nekomu, kdo ma jiny nazor.

Asi jako si Blazne napsal na Nismu, ze casy ve Slusovicich byly mizerne, pritom si nejen ze nejel, ale ani si tam nebyl. :) Takhle soudit nekoho casy je docela ubohe, to se na me nezlob. Kdyby si prijel a udelal cas, tak nereknu.. ale takhle. :wink:
soudil sem to podle lonských časů, vůči nim sou mizerne, nevim co je na tom divneho.. není v tom arogance.. jen řešení daného problemu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.07.2007, 19:25

ad mikyc

dokaž mi názorně a přesnýmy výpočty, jak při 4000 otáčkách motoru, a tlaku 10psi, bude na grafu rozdíl byť jediný kůn, pokud motor bude stále stejný a všechny další kraviny okolo (podmínky) jako teplota atd, pokud těch 10psi půjde z turba t3 potom t28, potom t25, potom z kompresoru, potom z tlakové nádoby a nakonec z vysavače, nebavím se a nechci vidět celé křivky chci vypočítat pouze bod při 4000 otáčkách na grafu při 10 psi, a můžeš toho znát kolik chceš, můžeš být první v republice s raketoplánem, ale za prvé, to nedokážeš vypočítat a za druhé ten bod bude pořád na stejném místě, na to vem krk, a jestli tohle nedokážeš pochopit a budeš tu třepat nesmysly o sračkách a neřekneš o které sračky se přímo jedná a přesně nezdůvodníš proč to jsou sračky, tak ti dám radu, pokud nevíš, nepiš, kapišto?

a věř mi že v tomhle mám pravdu a radím ti pokud nedokážeš na tohle odpovědět tak neodpovídej a smekni klobouk

dík

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 24.07.2007, 20:11

Kentoya píše:ad mikyc

dokaž mi názorně a přesnýmy výpočty, jak při 4000 otáčkách motoru, a tlaku 10psi, bude na grafu rozdíl byť jediný kůn, pokud motor bude stále stejný a všechny další kraviny okolo (podmínky) jako teplota atd, pokud těch 10psi půjde z turba t3 potom t28, potom t25, potom z kompresoru, potom z tlakové nádoby a nakonec z vysavače, nebavím se a nechci vidět celé křivky chci vypočítat pouze bod při 4000 otáčkách na grafu při 10 psi, a můžeš toho znát kolik chceš, můžeš být první v republice s raketoplánem, ale za prvé, to nedokážeš vypočítat a za druhé ten bod bude pořád na stejném místě, na to vem krk, a jestli tohle nedokážeš pochopit a budeš tu třepat nesmysly o sračkách a neřekneš o které sračky se přímo jedná a přesně nezdůvodníš proč to jsou sračky, tak ti dám radu, pokud nevíš, nepiš, kapišto?

a věř mi že v tomhle mám pravdu a radím ti pokud nedokážeš na tohle odpovědět tak neodpovídej a smekni klobouk

dík
rozhodne ti nedokazu nic vypocitat, teorie je nudna, nekdy staci verit spravnym lidem. Ale stojim si za tim, ze kdyz dobre zvolis velky cely turbo, tak na stejnym tlaku budes mit mnohem vetsi prutok vzduchu a tedy vic vykonu. Presne tohle napsal i raddy s tim, ze to je diky velky vyfukovy casti.
Druha vec je co se stane kdyz se vymeni jenom kompresor. tady bych se hadat nechtel, ale nevim proc by gerox lhal.. a proste vim ze prutok vzduchu nevypovida nic o tlaku a naopak, takze nevim proc by se nemohlo turbina tocit rychleji a efektivneji stehovat vzduch.
Prumer a tvar ic pipingu, prumer tps, vyfuk, svody j-pipe atd. tohle ovlivnuje prutok vzduchu. Kdyz vymenis turbo(ktere brzdi a zaroven pohani motor) za turbo, ktere toto dela efektivneji, tak se zmeni prutok

A u turbo motoru je nevetsi brzda turbo.

To zamceny tema je srackovy, protoze pulka tam porad povida to samy(ze turbo na stejnym tlaku nemuze ovlivnit prutok), pak to tam napise raddy jak to je(s vyfuk casti) a hned potom potvrdi vyrok eagla, kterej napise, ze prutok se rozhodne nezmeni.
Jinak co se netyka aut radeji vynechavam - neodpovidam

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.07.2007, 20:34

já ti napsal že pokud bude všechno ostatní stejný, tzn že i když budeš tlačit z tlakový nádoby budou tam stejný restrikce - myšleno turbo, stejná pipe, prostě zbytek stejnej, jinak stačí na konci přiškrtit výfuk a i s lepším turbem bude na výkonu níže, takže pokud je vše stejný, jediný rozdíl bude turbo, tak at se točí jak chce efektivně, tak při 4000 točkách a tlaku 10 psi bude mít motor stejnej výkon, to je fakt, a průchod přes lopatky turbíny ten výkon nějak zvlášt nezmění,

ale něco jiného je výkonová křivka při jiném turbu či kompresoru i když je tlak stejný stále 10 psi, protože zde se jedná o jiný náběh turba (spool up) či kompresoru či tlakové nádoby, byt by vše ostatní bylo stejné a hlavně je dosaženo 10 psi dřív a taky déle, ovšem pokud změníš pipe a zlepšíš průchod vzduchu tak i s menším turbem můžeš dosahovat při stejném tlaku lepší výkon a hlavně při správně zvoleném turbu kde t25 či t2860 jsou celkem dá se říci velice vhodná turba pro motor 1,8 a tlak 10 psi oproti turbu jako příklad t3/t4, se kterým by byl výkon menší, jelikož později naběhne a všechny tři turba na seriovém motoru oněch 10 psi udrží takřka v celém rozsahu, hlavně při největším kroutáku

takže závěrem při stejném tlaku, stejných otáčkách motoru, a všemo ostatním stejném, pouze při jiném zdroji stlačeného vzduchu, bude výkon stejný, at se turbína točí 60 000 tisíci točkami nebo 120 000 točkami, to je prostě fakt a přesto jede vlak

ještě jedna maličkost, tlak vzduchu v sání není tlak který dokáže turbo či jiný zdroj vyprodukovat, ale je to tlak který za daných okolností nedokáže motor spotřebovat, protože pokud zvýšíš množství vzduchu který proteče tak za A) bud se zvedne tlak v sání, nebo za B) má vzduch jinou hustotu, nebo za C) má vzduch jiné složení, nebo za D) má vzduch jinou teplotu anebo za E) jsi udělal další úpravy (např vačky nebo pipe) které umožní protéci větší množství vzduchu

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.07.2007, 21:44

tak ktomu niet co dodat myslimze kentoya to vysvetlil dost podrobne a stojim za jeho nazorom myslim sito iste :study:
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů