sr20det - udrzba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 24.07.2007, 19:13

...jo jo vozy Nissan mají zajištěno napínání řetězu pomocí hydraulického napínáku, který tlačí díky tlaku oleje na vodítko řetězu a to zajišťuje tichý chod motoru..... :wink:
což se třeba nedá říct o vozech Škoda staršího data výroby.... :D
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 24.07.2007, 20:19

Vlado len mala odchylka. V manuale je, ze motorovy olej sa ma menit po 5.000km, alebo po 6tich mesiacoch. Olej v diffe a prevodovke sa ma menit po 20tis. km, alebo po 18tich mesiacoch (tusim). Motorovy olej by mal byt 10w60. To pise manual...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 24.07.2007, 21:11

...no jo ale výše zmiňovaných 7500km u SR20DET to mi bylo přímo řečeno v NISSANU, ale taky nahlídnu přímo do manuálu. a co se týče oleje tak je to tůším podle klima kde auto jezdí takže je to cca takhle: mírné = 10w40, teplé = 15w40 a studené = 5w40. Ale prej by tam určitě nalili plnou syntetiku. To to mi bylo řečeno ve značkovém servisu NISSAN
ale určitě se budu řídit tím co je napsáno v manuálu :!: :!:
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 24.07.2007, 21:19

Nemyslim si, ze v znackovom servise Nissan vobec nieco vedie o nasom aute. :D
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 25.07.2007, 13:37

...no jo stává se pravidlem že o dvoukilech vědí velmi velmi málo, co si člověk sám nevyčte z manuálu to se nedozví, tak se nemůže spoléhat na to co mu řeknou....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 25.07.2007, 16:30

nizzmo píše:Nemyslim si, ze v znackovom servise Nissan vobec nieco vedie o nasom aute. :D
oni malo kdy vi neco o jakemkoliv Nissanu. :wink:

streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

Příspěvek od streetman » 02.08.2007, 11:51

dakujem za rady ;)
potencialny kupujuci :P

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 02.08.2007, 22:19

K tomu retezu, pokud se ti podela napinak, tak to poznas na zvuku, retez mlati o kryt, ma to pomerne odlisny zvuk jak kdyz ti klepe motor, je to takove sustivejsi :), navic to vetsinou dela jen na volnobeh, kdyz pridas plyn, tak se retez napne a slyset to neni. Zazil sem to na Fordu Explorer 4.2l V8


Jinak, anglicke nissan servisy nastesti vi, co delaji - a to i v pripade 200SX. Kdyz sem tam byl ted v pondeli, tak mechanik na auto ze Jeee, ja myslel ze uz te nikdy neuvidim :D
Jinak, puvodni majitel menil olej kazde 3000 mil (4800km zhruba). Diferak nemam tucha (je na nem nejaka merka nebo ryska, jen jestli neni suchej?). Jen me trochu desi ta spojka, kapalina je OK, na sxoc.com rekli, ze by to mohla byt vychozena pruzina na pritlacaku, toz nevim :/
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů